keskiviikko 10. elokuuta 2011

baby's got ruby jewel lashes

tällä hetkellä oon kuulkaa niin rätti puhki poikki ja nälissäni ettei oo tosikaa, mutta siitä huolimatta ajattelin tulla vilauttaa teille mun uusia ripsiä ja tota pääkopan sisältöö :-D siellä pyörii nimittäi muutaki ku nälkä nälkä nälkä, vaikkei ehkä uskois!

heräsin tänää ihan liian aikasin sen ripsihuollon takia ja lähin kohti keskustaa. ja täytyy kyllä sanoo että päässä pyöri aikamoisia haikeuden, onnellisuuden ja vahingonilon sekasia tunteita ku kävelin KaLun ohi ja kattelin niitä tänään ekan koulupäivänsä alottavia lukiolaisia! jotenki tuntu ihan super oudolta että ite en ollu kävelemässä sinne niin tuttuun pihaan vaan ihan vaan ohi :-D mutta ei siitä sen enempää, liikkeellä olin tän näkösessä asustuksessa:


tää asu oli ihan jees, mutta ei mikään suurmenestys. mulla ei jotenki oo nyt yhtää fiilistä pukee ja suunnitella mitään syysasuja ja pää löi muutenki ihan tyhjää tän päivän asua suunnitellessa joten siitä nyt tuli mitä tuli mutta menköön!
  • shortsit H&M
  • toppi H&M
  • bleiseri ?
piristyksenä asussa mulla oli tällänen uus trendi johon törmäsin ja joka ei varmaan ees oo mitenkään uus paitsi mulle :-D kyseessä on siis ilmiö nimeltä accidental nail, eli yks kynsi lakataan eri värillä. yleensä en innostu tollasista jutuista kauheesti, mutta jotenki tää iski muhun ja päätin että sitä on ihan pakko kokeillä! niinpä valkkasin eilen mun mielestä yhteen sopivat ja kivat värit ja lopputulos näytti sitte tältä:




ripsien laitossa meni taas sellaset pari tuntia ja jossai vaiheessa huomasin että oon nukkunu varmaan vartin.. :-D vähän väsytti joo mutta mikäs siinä! kävin siis taas siellä Studio Exclusivessa laittamassa räpsyttimet kuntoon ja  ripsien laitto suju tällä kertaa paremmin ku viimeks ja lopputulos on taas just eikä melkein :-) eli siis suosittelen ehdottomasti tota paikkaa koska hintakaa ei kirpassu niin paljoo ku useimmissa, tää lysti kustansi siis 80 e. voisin nyt heittää teille taas ennen ja jälkeen kuvat vaikkei nää mitenkää erilaiset oo kun viimeks:


mitä hyötyä on pitkistä ripsistä jos ne sojottaa tollasina tönkköinä eteenpäin!


onhan noi aika tuuheet taas, mutta nii on mun omatki ripset joten ei se mitään. ja ainaki niitä on pari tallella sitte viä kolmen viikon päästä Egyptissäki! :-)


ripsien jälkeen lähin jokseenki pöllämystyneenä, nälkäsenä ja väsyneenä vielä viimesille ostoksille.. en jaksanu millään ryhtyä kuvaan mun shoppailujen tulosta, koska ne oli lähinnä luokkaa kuivashampoo, aurinkokapselit, alusvaatteet.. :-D eli sellasta, mutta stressihän tässä pukkaa päälle taas kerran ja mulle kävis ihan hyvin että suuntaisin nyt vaa suoraa nukkumaan ja joku muu pakkais mun matkalaukun, mutta taitaa olla turha toivo! onneks isi sentää laittaa mulle läksiäisateriaks pihviä :-D huomenna starttaa sitte viimenen päivä Suomessa ja se starttaaki sitte ihan tosi aikasin nimittäin kello 9 pitäs olla Pyynikintorilla kampaajalla! nukahdan varmaan sinnekki mutta oonpahan sitte pirteenä viimeselle aterialle Lauran kanssa :-)

mä en tiä että oliks tää postaus nyt jotenki ihan kauheen sekava ja täynnä ihan toisiinsa liittymättömiä asioita, mutta antakaa anteeks ja laittakaa se tän sekavan pään piikkiin joka mua näinä viimesinä päivinä hallitsee :-D lupaan huomenna kirjotella jotain järkevämpää ja ainaki esitellä uusia hiuksia, palataan siis sillon, nyt lähen ihan oikeesti pakkaan sitä matkalaukkua jos aion saada jotain oikeesti tarpeellista mukaani! kertokaa ihmeessä mielipiteitä ripsistä, asusta ja kynsistä, moikkis! :-)

4 kommenttia:

  1. Vaihdetaanko ripsien tuuheutta? :D Mä oon aina luullut että mun ripset olis tuuheet, mutta noi sun nähtyäni muuttu mieli :D Mullahan on ihan ohkaset :D

    Anniina

    VastaaPoista
  2. haha :D no jos sulla on vähääkää kaarevammat ripset ku mulla (varmasti on koska tota suorempia ei ehkä voi olla:D) ni it's a deal! :D

    en tajua ku mullaki on joskus oikeesti ollu kaarevat ripset mutta eipä oo parii vuotee näkyny...

    VastaaPoista
  3. hei mulla on kyllä suoremmat omat ripset kun sulla. :-D mullahan ne kyllä oikeestaan valuu silmille jos rehellisiä ollaan. :-D moli mulla asiaakin! muistatko minkä merkkiset noi sun pidennykset on?

    VastaaPoista
  4. hah, en usko! :D mutta no, onneks pidennykset on keksitty :D vaikka nää kyllä itellä on viimeset pitkää aikaa ja sitte pitää taas jaksaa tapella noitten ripsentaivuttimien kanssa joka on vähä ku yhtä tyhjän kanssa yleensä..

    mutta siis, koska en ite ymmärrä noista ripsistä yhtää mitään :D ni en oo vaivautunu kysyyn ees näitten pituutta yms ku ei sitä mulle eriksee oo toitotettu :D mutta ku tuolta Studio Exclusiven sivuilta kattelin nii siellä sanotaan että käytetään Blinkin ja BISn minkki-ripsiä. eli siis ilmeisesti niitä, mikä ei kyllä edelleenkää sano mulle mitään mutta hyvät on ainaki mulla ollu:)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...