tiistai 1. toukokuuta 2012

pääset maailmaan kyllä!

moikka !! mä tiän mun piti tulla kertoon tää jymyuutinen (en liiottele yhtään hehe :-D) teille jo eilen, mutta mun ja Hellan vappujuhlinnat oli sen verran railakkaat vaikka suunnilleen kahestaan iltaa vietettiinki, ettei missää kohtaa tullu sopivaa rakoo hypätä tänne, eli postaus siirty aamulle!

eli siis, mä mainitsinki että lauantaina mentiin Sarkun ja Hellan kanssa iha kolmisteen baariin ja se johti suunnitelmiin. :-D kaikki alko siitä ku Sarkku alotti jo alkuillasta selittään sen matkakuumeesta, no mullahan sellanen on ollu päällä pahemmanlaatusena jo pari viikkoo ku oon toistaseks tuloksetta koittanu saada Rampsaa suostuteltua Egyptiin lähtöön mutta herra on liian fiksu ja järkevä siihen. :-D Hellan matkakuume huitelee kans jossai vähä liian korkeella, nyt ku se ihana päättiki viettää kesän Suomessa. keksittiin siis että kevään/kesän aikana on pakko kehitellä joku ihana tyttöjen reissu, joku kiva lyhyt ja halpa kaupunkiloma shoppailuineen ja bailauksineen! suunnitelma kuulosti loistavalta ja meillä oli jo toinen jalka Ryanairin koneessa, kun kaikki alko sitte meiät tuntien taas mennä vähän yli! :-D löydettiin ittemme Kuuban loungesta Tjäreborgin äkkilähtösivuilta ihan intoo piukeena! sunnuntaina tälle hommalle pistettiin viimenen tikki ja lopputulos:

rh1

rh4

rh3

rh2

ME LÄHETÄÄN SUNNUNTAINA RODOKSELLE! pahottelut ihan liian suuresta hehkutuksesta, mutta oon vaan niin niin niiin täpinöissä tästä etten oikeesti pysy housuissani ja haluisin jo astua koneeseen! ai miten niin spontaani tai ex tempore reissu? :-D keksittiin idea edellisenä päivänä baarissa, kännissä ja seuraavana päivänä oltiin lyöty rahat tiskiin ja tulostettu matkaliput! mutta jos kerran mahis tälläseen tarjoutuu niin totta helvetissä se pitää käyttää ku näin nuorena vielä voi!

superhyperdupaihanaamahtavaaloistavaaparastaikinääääää! oispa jo sunnuntai! toisaalta miettikää meiän stressin määrää, mullaki menee huomenna koko päivä pääsykokeissa eli aikaa hoidella kaikkia juttuja on 3 päivää. :-D mutta toisaalta seki on iha mahtia! mikään ei lannista mua nyt ja tää teksti on iha hirveetä ja tässä on iha liian monta huutomerkkiä anteeks !! :-D

jos koittas sit vaikka ees hetkeks vielä ryhdistäytyä, voisin kertoo teille muutamalla sanalla tosta paikasta ja hotellista. eli meiän lomakohde on Rodoksella kyseisen saareen pääkaupungissa Rodoksessa. hotelli on Tjäreborgin kolmen tähden hotelli Constantin. mitään luksushotellia ei siis todellakaan oleteta saavamme, mutta ollaan luettu tosta paljon hyvää! minä parasta hotelli sijaitsee ydinkeskustassa (täältä tullaan Mango ja Pull&Bear!) ja rantaan on 150 metriä, eli taksia tuskin tarvii käyttää laisinkaan sillä luulis baarikadunki olevan jossain kävelymatkan päässä. :-) kukaan meistä ei oo koskaan Rodoksella käyny, vaikka Hellan kanssa vähä liian kokeneita Kreikan matkaajia ollaanki, joten ihana päästä uuteen paikkaan, josta kuitenki vähä tietää että siellä tykätään turisteista ja palvelu, ruuat, juomat yms on varmasti sellasta peruskreikkaa josta me tykätään! loman tarkotuksenahan ois siis ennen kaikkee rentoutua ja pitää hauskaaa ihanalla porukalla, sekä syödä ja juoda hyvin, ottaa aurinkoo ja tietysti myös bailata ;)

rh6

rh5

uskon että meillä on edessä ihan täydellinen reissu noin näppituntumallaki, mutta jos joku on vieraillu Rodoksella etenki Rodoksen kaupungissa ja haluu jakaa jotain vinkkejä tms niin ne on ehdottoman tervetulleita! :-) mun pitää varmaan nyt lopetella koska en oikeesti pysy housuissani jos jatkan tätä hehkutusta vielä. :-D lähetään pian hehkuttaan vähä lisää ku mennään tyttöjen kanssa vappubrunssille ja illalla toivon mukaa saan Ramilta vähä matikkaopetusta huomisia pääsykokeita ajatellen! palailen luultavasti vasta huomenna joten hyvät vapun jatkot kaikille ja pliis pitäkää mulle peukkuja huomenna että ne pääsykokeet menis hyvin ja saisin opiskelupaikan! :-) ootte ihania, moi!

mukana meiän matkabiisit ;)

1. Moimoimoi! Mäkin oon ihan intopiukeena teiän puolesta, vuos sitten oltiin itse asiassa mekin Rodoksella. Ja majoituttiin kans siihen ihan keskustaan. Onneks valkkasitte keskustasta hotellin, koska siinä tosiaan on ihan kaikki lähellä! Baarikatu on ihan rannan tuntumassa ja siinä on kaks isoo lämmintä rantaa. Keskustaa lähempi ranta on Tuulinen ranta ja vaikka se nimensä veroinen onkin, niin siinä tuli otettua aurinkoa monia tunteja päivässä ilman mitään haittaa tuulesta.. Hmm. Mä en tiedä mitä kertosin, koska on vähä liianki paljon kerrottavaa. Mutta mun mielestä se oli oikein mukava matkakohde ja vaikka tosi pieni saari onkin, niin nähtävää on huikeesti. Vanha kaupunki kannattaa käydä kurkkaamassa. Samoin hypätkää bussiin tai vuokratkaa skopa/auto ja menkää falirakille vesipuistoon - se on ihan mieletön!! Samoin Lindoksella kannattaa käydä tutustumassa sen valkoseen kaupunkiin, se oli mun mielestä ehkä Rodoksen kaunein paikka. Näitähän riittää. Mutta suosittelen, että joku päivä poistutte jopa itse kaupungista ja seikkailette muissakin pienemmissä paikoissa ;) Ja tjäreborgin kautta mekin oltiin, nekin järkkää jotain pieniä (ja halpoja) matkoja, kannattaa pysyä kuulolla niistäkin. Ei muuta ku ihan mieletöntä matkaa!!!!:)
    (ja varokaa niitä ravintoloitsijoita, ne on työntämässä teitä sisälle heti kun astutte kadulle)

1. ihanaa että täälläki iloitaa meiän puolesta! :-) ja ihanaa kiitos kaikista vinkeistä, pitää laittaa oikee ylös! vesipuistoo mietitii itekki ja jotai pikkureissuja, riippuu iha budjetista ja sillai ;) eli katotaa paljon rahaa menee pakolliseen shoppailuun ja juomiseen hehe :-D mutta kiitoksia, pidetään mahtia sen lupaan!! :-)

2. Arvasin, että lähette jonnekin reissuun! ;) Kävin täällä jo eilen illalla ja tänää aamulla pari kertaa kyttäämässä, et josko oisit postannu mikä se jymyuutinen on, hyvä et nyt tuli tieto :D Joo ja siis Itävallassa ei vietetä vappua, muuten tää mun "käyn illalla monesti kattomassa blogia" kuulostais ehkä vähän boring-vapulta :DD

Oon ollu Kreikassa x4, mutta en kertaakaan Rhodoksella. Oon kuullut että on kiva lomamesta, joten oikein ihanaa lomareissua teille! Ex-tempore-ideat on aina niitä parhaita ;)

Mullakin on hirvee matkakuume, onneks parin viikon päästä lähen Istanbuliin :)) Tosin täälläkin on nyt +30 astetta et sikäli kotona olokin käy etelänmatkasta :D

1. hahaa hieno arvaus ;) voi eii ihana! :-D

ja joo mäki oon käyny lähemmäs 10 kertaa kreikassa mut ei oo rodoksel tullu viä oltua, mut pelkkää hyvää ook kans kuullu :-) ja totta vie, spontaanius on parasta ;) ja ooo ihana lämmin siellä, mut on se reissu aina silti eri ja istanbul on varmasti upee paikka vähä kiva ku pääset sinne!!

3. Vastaukset
    1. ota meistä mallia ja heti tilaisuuden tullen repäset ja lähet !! ainaki jotak pikkureissujaha on helppo tehä vaiks ei ois nii pitkää lomaa yms ja koulustaha voi aina lintsata, jos sulla sattuis töistä olee vapaata ;)

4. nojoo kun sarkku tuli sanoon mulle että "lähetään sunnuntaina rodokselle" mun ekat sanat sille tais olla haista vittu :D:D jealouusss!

1. haha ihana :-D joo tää on aika superin täykkäriä, mutta hei kukas käväs siä dubaissa tässä hetki site, jealoussssss too! ;)

5. veera! olin tuossa SAMASSA HOTELLISSA viime elokuussa frendin kanssa! pitäkää hiton hauskaa! se baarikatu on KREISI!!!!! laita mulle FB-viestiä jos tulee kysymyksiä! :)

1. oikeesti ?! ei oo totta!!! :D toivottavasti teilläki oli sillon loistava loma, nimittäin meillä todellakin oli! ja allekirjotan kuules ihan täysin sun sanas siitä baarikadusta :D voin vaan kuvitella sen meiningin siellä joskus heinä-elokuussa ku on high season, ku siellä oli nytki aikamoinen meno päällä ja ihan hullua, vaikka oli vasta toukokuu ja sesonki ihan alussa! :D

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥