maanantai 7. toukokuuta 2012

shopping my ass off

hellurei! tällä hetkellä mää heilun jossai Rhodoksen lämmössä, mutta ajastelin teille nää mun kesäiset ostokset joita tein torstaina Ideaparkissa ja perjantaina ihan vaan Hennesillä. :-D en löpise nyt sen enempää vaan pistän kuvamatskua kehiin samantien:



op11


toppi H&M
bongasin tän topin Hennesiltä ihan sattumalta, ja ihastuin siihen heti! pakkohan sitä oli kokeilla päälle, ja uskokaa tai älkää se näytti päällä vielä vähän kivemmalta. tossa kuvassa ehkä vähän lame! mutta tosiaan toi makso vaan 5 euroo, joten en vaan voinu jättää sitä kauppaan, lisäks keksin sille jo nyt vaikka kuinka monta käyttötarkotusta, mutta ihan ekaks haluan yhdistää sen valkoseen ja kultaan ;) ihana eikö totta!



op10


toppi Gina Tricot

tän topin taas bongasin alunperin Juulin blogista, koska se oli ostanu ton turkoosina ku oli aiemmin himoinnu sitä mun turkoosia Zaran toppia. :-D reilu peli, koska tosiaan Juulin avulla osasin tota Ginasta metsästää! alunperin toivoin väriks jotain perusvalkosta tai mustaa, mutta sitte ku näin ton ihanan violetin (joka muuten näyttää tossa kuvassa erehdyttävän paljon pinkiltä vaikkei sitä ole! nää kuvat ei jotenki niinku luonnistunu yhtään :-D) värin, mun oli pakko saada se! mulla ei oo vielä mitään violettia, joten oli varmaan jo korkee aikaki. toi menee ihanasti ihan valkosen ja beigen kanssa, mut lisäks haluun kokeilla tota kirkkaansinisen ja oranssin kera! kenties jo tän reissun aikana ;) hintaaki tolla oli säälittävät kymmenen euroo, joten mukaanhan se lähti ja onneks lähtiki!



op9


 toppi Cubus

tää oli toinen toppi johon iskin silmäni Cubuksessa samantien, rakastuin tohon malliin, ku bongasin ensin ton sellasena korallinvärisenä missä oli pilkkuja, ne pilkut ei ollu ihan mun juttu, joten kysäsin sitte josko tota ois muussa kuosissa. ku myyjä kerto sitä löytyvän siniraitasena, juoksin heti sen luokse ja nappasin sen vaikka koko oli vähä liian iso, mutta olkoon, pakko se oli saada! lisäks toi on ihan kiva ku se on löysä ja sellanen rento. :-) jotenki noi raidat vaan on nyt mun pukeutumisessa in, ja huomasin tänne reissuunki pakatessa, että oon vissii ottanu vähä liikaa itelleni ton seilorityylin, ku multa löytyy sinivalkosta, valkosta ja sinistä vaikka muille jakaa. :-D mutta nyt on yks kappale enemmän ja toi on täydellinen kesätoppi!



op8

hame H&M

tosiaan, siitä sinivalkoraidallisesta puheen ollen. :-D toi hame on mun mielestä niin seilori ku vaan voi olla, joten oliko ylläri että mä iskin siihen silmäni! hintaaki silla oli joku 15 euroo, ja se oli päällä täydellinen, joten pakko oli kiikuttaa sekin kassalle! toi on ihana valkosen tuubitopin kanssa, ja enköhä mä sen pään menoks jotain muutaki keksi, ihana kesähame :-)




op16


chinot Cubus
 
ah, hiekanväriset chinot, vihdoin ja viimein! oon toivonu tälläsiä viime keväästä saakka, ja nyt vasta sain aikaseks ostaa nää ja oon ihan fiilareissa. :-) chinot on musta ihanat kesähousut ja toi väri vaan on sellanen että se sopii oikeestaan kaikkeen, joten näistä tulee käytetyt housut, sen vaan sanon!



op7

shortsit H&M
näistä keltasista shortseista mulla ei pahemmin sanottavaa oo, hyvät lööfföysshortsit reissuille ja muutenki kätsyt kesällä! ja pirteen väriset ja hintaa oli tosiaa vissii joku vitonen. :-) 


op5

biksut H&M

op14

sitte päästäänki tärkeimpiin tän mun reissun kannalta, eli biksuihin! ;) näitä valkosia yksilöitä olin kyttäilly netissä jo pidemmän aikaa, mutta koska halusin ne tonne reissuun mukaan, päätin että jos löydän niitä kaupasta ostan ne mieluummin sieltä! mulla kävi hyvä säkä, koska Ideaparkin Hennesillä noita tosiaan oli oikeessa koossa ja sain napattua nää itelleni. :-) noi on aikalailla mun käsitys täydellisistä biksuista, ne on valkoset, ne on bandeaut, niissä on kultaa ja niissä on vetskari, mitä muuta voi toivoo? paitsi tietysti sen rantakunnon ja brunan, mutta nekää ei oo nii justiinsa ku päällä on tälläset kaunokaiset. :-)



op15

nää bongasin puoli sattumalta ku kävin perjantaina metsästämässä yksiä toisia värikkäitä biksuja tossa Hämeenkadun uudessa Hennesissä (jossa on muuten ihan hemmetisti liikaa tavaraa, siellä meinaa kuolla vaatepaljouteen ja jouduin kulkeen suunnilleen laput silmillä etten ois kuluttanu koko matkakassaani sinne. :-D) löysin sieltä noi ja ihastuin, tai oikeestaan rakastuin palavasti! mun oli vaan pakko saada noi  ja olin jo valmis ostaan ne vähä väärässä kooossa eli ei ihan nii hyvännäkösinä, mutta sitte kovan työn jälkeen lopulta löysin oikeet koot kummastaki osasta ja olin ihan happyhappyjoyjoy ja niin oon edelleen, noi on superihanat! vaikka Rami ja Vilma oli kyllä sitä mieltä että noi näyttää mummojen uikkareiden kankaalta, mutta edes niiden ikävät kommentit ei saanu pilattua mun materialismionnellisuutta noista ja kyllä niidenki mielestä noi oli ihan kivat ku ne näki ne päällä. :-) musta ne ei oo ihan kivat, ne on superit!




op13

tälläset biksut mulla on jo persikanvärisinä, jotku varmaa muistaaki edellisistä matkapostauksista! mutta tosiaan, tykkään tosta mallista ihan superpaljon ja oon myös tykänny mun toisista turkooseista bikineistä, joten halusin noi tossa värissä. :-) noi on vähä tukevammat ku noissa on tollanen ns. kuppi, joten pysyy päällä villimmässäki menossa vaikkapa aalloissa!




op1

tää kuva on surkeuden huippu ja siitä oonki kamalan pahoillani, mut kaikki oli ihan tärähtäneitä kakkoja. :-( tossa siis kuuluis olla Hennesin aurinkopuuteri jonka ostin vähä niinku hätävarana koska mun Gosh loppu jotenki vähä yllättäen ja tarttin tänne reissuun jonku kivan ja halvan. :-) sit tossa on Maybellinen Fit Me puuteri, koska mun ihana täydellinen Dermosilin mineraalipuuteri loppu myös jotenki ihan mun huomaamatta, joten piti saada joku halpa mutta suht hyvä ja jossa ois varmasti hyvä sävy! toivon ettei toi ois iha kauheen matta ja että se ois muutenki hyvä. :-) noi oli kummatki vähä sellasia nopeita hätäostoksia, mutta toivottavasti yllätyn positiivisesti. :-)

semmosia ostoksia oon siis tehny ja kuluttanu taas ihan liikaa rahaa. :-D mutta hyvään tarkotukseen ainaki mun mielesät! mitäs mieltä te ootte noista ostoksista, hot vai not vai jotain siltä väliltä? nyt tää postaus loppu tähän, pitäkää kiva viikko ja mä palailen seuraavaks sen mun ja Ramin vastauspostauksen kanssa (kyllä tälläi kolmen kuukauden jälkeen.....) nyt moido ihanat! ♥

6 kommenttia:

  1. Ihan hulluna ihania ostoksia :) Varsinkin nuo kaikki topit ja bikinit on tosi herkkuja :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on kyllä ihania! ja joo oon iha hulluna kaikkiin ihanii kesäväreihin ja kesävaatteisiin muutenki :p

      Poista
  2. Toi hame, ihana!!!<3<3 Älä ihmettele jos bongaat mulla joku päivä samanlaisen ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on täydellinen!! <3 ja hahaa, mee ihmeessä ostaan toi ;)

      Poista
  3. ootpas sä tehny kyllä hyviä ostoksia! ihan täydellisiä biksuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kyllä samaa mieltä, ylläripylläri ;) ja joo noi bikinit on maailman ihanimpia oikeesti! :) paitsi byää noihin valkosiin tulee aurinkorasvasta sellasta ällöö keltasta juttua :( toivottavasti se lähtis pesussa!!

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...