torstai 10. toukokuuta 2012

u need spf 45, just to stay alive

moi ihanat! lupailin teille vähän kosmetiikkapostausta tälle viikolle joten täältä pesee ;) itseruskettavien aika alkaa ainaki mun osalta olla taas tältä vuodelta ohi, koska kesällä itseruskettavat on mulle ihan ehdoton no-no! mutta aattelin kuitenki tulla kertoileen teille parista mun lempparista aurinkotuotteesta, eli itseruskettavasta, koska onha sellasiaki jotka niillä läträä ympäri vuoden, sekä aurinkorasvoista, jotka on kesällä ainaki mulle ihan pakollisia juttuja! en oo mikään ihan hullu ihosyövänpelkääjä, koska en ota aurinkoo ihan mitään ylettömiä määriä, mutta silti inhoon ja pelkään palamista ja koska mulla on aika herkkä iho, sitä sattuu usein, etenki jos en rasvaa!


ir8


siinä näkyy niitä mun lempparituotteita, mutta alotetaan nyt kuitenki noista itseruskettavista!



ir5


ostin tota Nivean itseruskettavaa vasta hetki sitte, enkä oo käyttäny sitä ku pari kertaa mutta ihastuin heti! ton kasvo itseruskettavan ostin jo sillon syksyllä ennen ku lähin Kreikkaan ja Egyptiin, koska kuten oon varmaa usein täällä valitellu, mun naama ei rusketu tipan tippaa, joten jos en haluu näyttää ihan pelleltä kuljeskellessani ilman meikkiä, on mun turvauduttava itseruskettavaan kesälläki, mutta tosiaan vaan kasvoilla! tykkäsin tosta kasvorasvasta, joten ajattelin että ostan tota tollasen isonki pullon, josko se ois yhtä hyvää ja sitähän se oli. :-) tossa ei oo läheskään niin paha tuoksu ku vaikka Dovessa, mutta tietysti sellanen pieni imelä itseruskettavan tuoksu tostaki tulee, mut sen kestää. toi ei myöskään oo mitään hirveen tahmasta, se kuivuu nopeesti, levittyy superhelposti ja antaa tasasen lopputuloksen! eli oikeestaan kaikki mitä itseruskettavalta voi vaatia, eikö totta? :-D mitä väriin tulee, ite en oo törmänny vielä itseruskettavaan joka ei kääntyis mun iholla oranssiks, koska mä rusketunki oranssiks, joten en jaksa siitä nii välittää ku se on mulle jo ihan normiväri. siitä huolimatta, toi ei todellakaan ollu sellanen ihan kamala oikeesti porkkanan värinen, vaan mun silmään ainaki aika luonnollinen. :-) suosittelen siis ehdottomasti testaileen ja tosiaan hintaa tolla oli joku kymppi ja ihan Citymarketista ostin!


ir7



sitte niihin aurinkorasvoihin! mun on vähä niinku kasvatettu vannoutuneeks Piz Buin faniks meiän perheessä ja näin vanhemmalla iällä oonki todennu, että noi on oikeesti ihan parhaita aurinkorasvoja! mulle ei riitä pelkkä sellanen suihkutettava kevyt öljy rasva, vaan tarviin ihan tollasen voidemaisenki, ja Piz Buinit on ollu tosi hyviä ja kalliin hintansa väärtejä. noi tuoksuu hyvälle, niissä on hyvät suojakerroin valikoimat, noi kestää ihan ookoosti vettä ja mikä parasta, ei jätä sellasta valkosta ja ihan hirveen tahmasta pintaa niinku jotkut rasvat. :-) oon myös todennu, että toi tan intensifier tehostais oikeesti pikkusen rusketusta, vaikka se vähä enemmän maksaaki. noi maksaa siis semmosen parisenkymppiä pullo, riippuu vähän mistä ostaa, näitä saa ainakin Stockalta ja veikkaisin että Sokokseltakin. jos haluu kunnon aurinkorasvaa joka oikeesti myös pitää sen palamisen loitolla, niin suosittelen ehdottomasti!


ir6



tässä on mun toinen aurinkorasvasuosikkini! mä inhoon altaalla lisäillä tollasta voidemaista rasvaa, ootella et se imeytyy ja koittaa huolehtia ettei se purkki kiehu laukussa auringonpaahteessa, niinpä jätän nykyään suosiolla ne purkit hotellihuoneeseen ja nappaan altaalle mukaan vaan näitä Nivean öljyjä! noi on suihkutettavia, noissa on hyvät suojakertoimet jotka oikeesti suojaa, ja noi on ihana kevyitä. :-) tuntuu ku ei aurinkorasvaa oiskaan! ja noi tosiaan pitää myös vähän vettä ja on huomattavasti halvempia ku Piz Buinit, joten käytän noita mieluummin sellaseen läträystarkotukseen. :-) noitaki saa ihan jostain marketeista ja hintaa on vissii joku kymppi!

semmosia on siis mun lemppariaurinkotuotteeni, toivottavasti Suomessa on hyvä ilma ku luette tätä, ettette masennu noista aurinkorasvavinkeistä, mutta toisaalta jos ikkunan takana sataa nyt, mee ostaan tota Niveaa ja voit silti olla ruskee, haha. :-D nyt lopetan löpinät ja palailen taas, seuraavaks luvassa Liebster-tunnustuksia, pysykää siis kuulolla ja tulkaa bongaileen mun lemppari blogsut! :-) heippa ihanat ja aurinkoista viikkoa ♥

4 kommenttia:

  1. Suosittelen myös kicksin itsaria ja spraysunia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo hei mun onki pitäny kokeilla sitä kicksin! ja iha varmana syksyllä sit ku taas palaan itseruskettavien pariin nii kokeilen sitä vihdoin ja viimein ku kaikki sitä nii paljon kehuu :) kiitos vinkistä!

      Poista
  2. http://vilmahang.blogspot.com/2012/05/tagged.html?m=0
    Haaste!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei wuhuuu! thanks sis <3 ja jee pääsen harjottaan mun enkkua ;)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...