tiistai 29. toukokuuta 2012

the weather is sweet yeah

moi! mähän lupailin että tällä viikolla täällä muistellaan sateiden keskellä (okei tnä ja eilen on kyl ollu ihan nätti sää, kumpa Pekka Pouta ois taas kerran väärässä ja tällä viikolla ei sataiskaan kaatamalla! :-) ) viime viikon ihanan aurinkoisia päiviä. munki blogilla on niitä lukijoita jotka tykkäilee kuvapostauksista, joten sellasta täältä sitte pesis tällä kertaa. joku oli jo ehtiny käydä huutelemassa Rodos-postausten perään, ja kuten sanottu, oon ollu nyt tosi paljon töissä ja ku Rodos-postaukseen menee aina sellanen vähintää pari tuntia, en oo millää niitä ehtiny tehä, joten Sarkku (tiedän rakas typyseni että odottelet niitä sormet syyhyten ;)) plus kaikki anonyymit ja muut, malttakaa vielä hetki, huomenna mulle tuliki yllättäen vapaapäivä joten enköhän huomiselle laita toisen Rodos-postauksen. :-) mutta nyt niitä auringosta nauttimis kuvia, ah kesä ♥ :

oa1


oa2

oa3

oa5


oa7

oa6

oa12

oa4

oa9


oa8

oa13


oa14

oa11


oa10


sellasia kesäkuvia sain keräiltyä viime viikolla, en tiedä teistä, mutta mulla on ihan hirvee kesäfiilis päällä ja oon ylpee, että ainaki omasta mielestäni oon saanu osan siitä vangittua kuviinki! :-) mitäs tykkäsitte? nyt mä pidän telkkari-iPhonepeli-iltaa Hellan ja Vilmulin kanssa, palataan huomenna vielä aurinkoisemmissa Rhodos tunnelmissa, ihanaa viikkoo kaikille! :-) ♥

4 kommenttia:

  1. näin sut ku olit töissä tänää ja Ramin kans ku se vissii tuli moikkaa sua:D onks tommone kysely työ kivaa:) En viittiny tulla sanoo mitää ku olin itekki töissä mut iha kiva oli nähä sut melko kaukaa haha:--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä oikeesti! :-D joo Rami kävi moikkaamassa mua töissä, ku jouduin pitää vähä taukoja ku oltiin Vilman kanssa liian hyviä ;) haha! :-D mutta siis tollanen työ on oikeesti ihan tosi kivaa sillon ku se menee hyvin! eli on toki päiviä ku tuntuu et kaikki ihmiset vaan vittuilee, eikä ketään kiinnosta, mutta ei mulle oo kertaakaan vielä tullu mikään oikeesti paha mieli mistään mitä kukaa ois sanonu ja pääasiassa ihmiset on ollu tosi mukavia! ja tossa on myös ihanaa se että näkee oikeesti työnsä tuloksen ja on motivaatioo tehä hyvää tulosta! :-) meillä on ihan loistava työympäristö tai siis että kaikilla on tosi hyvä yhteishenki ja meiän pomot on maailman parhaita ja hyvästä työstä palkitaan aina muutenki ku palkalla, joten en voi ku olla tyytyväinen noin kivaan työpaikkaan! :-) toki tän tyyliset työt just riippuu kauheesti firmasta, mutta mulla on käyny tuuri ku on nii kivaa.

      mutta voi harmi oisit tullu moikkaan nopsasti, vaikka toki ymmärrän ettei töistä noi vaa lähetä haha :-D mutta ehkä törmäillään duossa useemminki ni jos sulla sattuu oleen taukoo tms ni tuu moikkaan koska mä en voi tulla moikkaan sua ku en tunnista sua!! :-D

      Poista
  2. Tulis tännekki tollaset ilmat ku haluais niin itekki ottamaan aurinkoa :P Toivottavasti viikonloppuna vähän jo pääsisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei, eiks siellä päin oo ollu vielä laisinkaa aurinkoista ja lämmintä? :-( täällä treella oli viime viikolla melkein joka päivä sellasta 18-23 ja täyttä aurinkoa! mutta nyt onki sit seuraavaks viikoks ja etenki lakkiaispäiväks luvattu alle kymmentä ja kaatosadetta, mikä säkä... :-D mutta toivottavasti ois nyt sit teiän vuoro saada niitä kivoja ilmoja ni pääsisit säki palvoon aurinkoo! :-)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...