tiistai 22. toukokuuta 2012

have u seen this?

moikka moi! pahotteluja siitä, että musta ei pahemmin oo kuulunu, mutta tässä mennään ny sellasta työtahtia että pääsen joka ilta töistä vasta kaheksalta, jonka jälkee luonnollisesti hoidan sosiaalista elämääni, eli aikaa koneella istumiselle ei kauheesti jää, koska yöunistani en sentään bloggailun takia suostu luopuun, niin ihanaa puuhaa ku tää onki! :-) nytki tulee vaan tällänen pikanen päivitys, sillä hengailen Hellan kanssa ja pitäs jotain ruokaaki saada napaansa tässä 8 tunnin jälkeen. :-D aion vähä herkutella, koska ostin tortilla-aineksia! :-)

aattelin vaan kertoilla että kaikki kunnossa, kivaa olla taas pitkästä aikaa töissä ja muutenki oon ihan happy happy joy joy ku ulkona paistaa ja kesä tulee! :-) aion ehkä jopa sortua huomenna pukeen päälle shortsit! mutten tullu nyt hehkutteleen sitä tai kertoileen jotain turhaa mun viikosta ku kuivakka ei okeen oo, vaan tulin leikkiin leffakriitikkoo ja arvosteleen teille Sherlock Holmes the game of shadowsin, joka saatiin eilen loppuun Ramin kanssa! :-)




mistäs mä alottaisin? ehkä ekana ihan pakko mainita, et mun mielestä toi kakkonen ei todellakin vetäny veroja ekalle osalle, mut se nyt ei oo mikään ylläri, koska harvoihin näin tollasissa leffasarjoissa on! vaikka toi ei ollu yhtä hyvä ku se ykkönen, oli toi kuitenkin tosi hyvä. juoni oli samalla tavalla hyvä ja tarpeeks monimutkanen ku ekana osassa, itseasiassa niinki monimutkanen, että mun piti olla tosi hereillä koko ajan että pysyin perässä siitä mitä ruudulla tapahtu. :-D loppuratkasu ei ainakaa mun mittakaavassa ollu mitenkään ennalta arvattava, eikä toi jääny mitenkään kesken.

näyttelijäthän ansaitsee tietysti ihan oman osansa kehuista, nimittäin ku leffassa on tollasen huippunäyttelijät pääosissa ku Robert Downey jr. Ja Jude Law, ei leffa luultavasti voi ihan hirveen huono ees olla! :-D mä tykkään noiden kummankin herran ulkonäköjen lisäksi niiden tyylistä näytellä ja noi roolit on ihan omaa luokkaansa, mä tykkään jotenki kauheesti Sherlockin ja Watsonin sellaisesta piikittelevästä ystävyydestä. :-D

Yleensä mä en mitenkään erityisemmin kiinnitä huomioo leffojen musiikkeihin, mutta tossa oli oikeesti tosi hyvät musat ja muut tehosteet, jopa mä huomasin ne! :-D mun mielestä siis kaiken kaikkiaan ihan kiva leffa tosi hyvillä näyttelijöillä ja suosittelen ehdottomasti kattoon jos tykkäs ekasta osasta ja jos tykkää noista kyseisistä herroista ;)

Semmosia leffajuttuja siis tänään! mä koitan tässä taas joku päivä repiä jostain aikaa että pääsisin kirjottelen teille lisää meidän Rodoksen reissusta, edellisen postauksen kirjoitteluun meni tosiaan semmoinen kaks kolme tuntia, eli täytyy tosiaan olla sitä aikaa että voin aloittaa sitä toista kirjottelen. :-D koitan myös saada noita haasteita tehtyä, musta haasteita on aina niin kiva tehä ja ootanki jo et pääsen vastaileen noihin kysymyksiin! :-) nyt mun täytyy kuitenkin iha oikeesti mennä tekeen sitä ruokaa ennen ku oikeesti pökrään tähän! :-D eli heippa hei tällä erää kaikki te ihanat ja palataan taas niin pian ku mahollista! :-) pus ja moi!

4 kommenttia:

  1. Oli kyllä huippu leffa tuo, kuten se aikaisempikin osa :)

    VastaaPoista
  2. onkos sulla instagrammis kuvia? :) olis hauska seurata sua sieltäki!! :-)

    VastaaPoista
  3. ei oo valitettavasti :-( mullei oo koko instagrammia puhelimessa ku kuvaan tällä kauheen vähän ku aina ku on jotaii kuvaamisen arvosta ni on järkkäri käytössä :-D mut toisaalta jos kuvais puhelimel ni tulis varmaa helpommin otettuaki kaikkia randomkuvia, saatan kyllä jossai vaihees kesää sen tehä ni ilmottelen sit täällä jos teen! :-)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...