tiistai 8. toukokuuta 2012

rami &vetu vastaa!

tässä tulis nyt (vihdoin ja viimein oikeesti!) kysymyspostauksen vastauksien toinen osa, here we go:


Rami:

> millaset olis sun unelmahäät?
 en oo kyllä ikinä asiaa miettiny, enkä oo kauheesti ollu häissä nii en oikein tiä. kesähäät, eikä mitkään liian suuret ja maistraatissa ei mitään kirkkoja.

> milloin muutit Suomeen?
 oon syntyny Suomessa.

> millaisia ovat kulttuuri erot?

erittäin suuria ja niitä on paljon, esim. egyptiläisessä kulttuurissa perhe ja läheiset on paljon suuremmassa roolissa ku Suomessa.

> onko kulttuuri erot hyviä vai huonoja?
no luonnollisestikki jotkut jutut on Egyptissä paremmin ku Suomessa ja päinvastoin..

> mitä mieltä olet Suomesta?

hyvä mutta paska maa. :-D



kv10
 

> naisihanteesi?
ulkonäöllisesti kokonaisuus on tärkeempi, ei oo mitään tiettyjä ihanteita. luonteelta pitää olla ainaki huumorintajunen ja muut perussetit.

> blondi vai brunette?

aina yhtä paha.. molemmissa on puolensa.

> lempi ruokapaikka Tampereella?

Pancho Villa

> haluaisitko joskus lapsia?

joo, joskus 30 v jälkeen
(toim. huom. tästä keskustellaan vielä :-D)

> ootko joskus pettänyt Veeraa?

en tietenkään oo, ja tuskin sitä tässä sanoisin vaikka oisinki :-D



kv4


Veera:

> mitä tekisit jos tulisit nyt raskaaks?
hyi kauhee tällästä ei sais edes kysyä! se tilanne ois ihan kamalan hirvittävän kammottava enkä haluis ees ajatella asiaa. oon varmaan useeseen kertaan täällä bloginki puolella maininnu kuinka lapsirakas oon ja kuinka suunnattoman paljon tykkään vauvoista, ja ainaki kaikki mut tuntevat tietää sen. Ramiki kyllä tykkää söpöistä vauvoista, mutta jopa sillä menee välillä hermot ku jokaisen söötin palleron kohalle pitää pysähtyä ihasteleen ku ollaan jossain. :-D eli siis lapsia todellakin haluan, mutta en missään nimessä vielä. haluan lapsia suhteellisen nuorena (eli meillä on vielä Ramin kanssa tässä pientä ristiriitaa, haha :-D) tai no, siinä 26-30, mutta haluan ehdottomasti että mulla on jo ammatti ja oon ollu töissäki iha kunnolla jonku aikaa ennen lapsien hankkimista. niinpä nyt vauvalle ois musta pahin aika ikinä! mutta jos tosiaan tulisin raskaaks niin melkein varmaks tiedän sen etten oikeesti sitä aborttia pystyis tehdä, vaikka aina uhoon että varmasti tekisin koska en vaan halua itelleni enkä sille lapselle sitä tilannetta että vauva syntyis nyt! mutta siis kuten sanottu, ihan kauheen vaikee asia enkä halua sitä sen enempää miettiä kun sellasta tilannetta toivottavasti ei tuu että joutuisin miettiin mitä lapsen kanssa teen.

> mitä lajeja oot harrastanu?
no jos mun ja Hellan jalkapalloharrastusta ei lasketa, se kesti tosiaan kolme viikko ja oli ehkä maailma isoin läppä, niin pelkästään cheerleadingia sen oisko ollu kaheksan vuotta! lopetin lukion ekalla lähinnä ajanpuutteen mutta myös motivaationpuutteen takia. cheerleading on kuitenki paras ja hienoin laji ikinä. :-)

> mitkä on sun suosikkiblogit?
teinki joskus vähä aikaa sit sen top blogs-postauksen ja pian tulee se Liebster ni siitä näkee lisaää! mutta noiden kolmen lisäks tietysti kaikki jotka löytyy mun lukulistalta, mutta myös muutama muu niiden lisäks koska oon jostain syystä kauheen huono lisäileen blogeja tonne listalle, en tiedä miks. :-D



kv5


> mitkä on sun kolme tärkeintä esinettä?
kääk onpas hankala kysymys! mutta ihan ekana tulee ainaki mieleen iPhone, koska ilman puhelinta en pärjäis ja nykyään en varmaan osais olla ilman iPhonee tms ku siinä on netit ja kaikki mitä tarviin! mutta mitäs muuta, bussikortti tai vastaavasti auton avaimet on kans aika tärkee että pääsee liikkuunki johonki ja ehkä kolmantena huulirasva. :-D en nyt tiedä onks noi oikeesti just tärkeimmät mutta kauheen vaikee miettiä et mitä tavaroita ilman ei oikeesti pärjäis ku on niin tottunu siihen että tollaset perusjutut on ja pysyy.

> aiotko äänestää presidentinvaaleissa?
äänestin tottakai! molemmilla kierroksilla, mutta valitettavasti kummallakaan kierroksella mun ehdokkaani ei voittanu, mutta olin silti tosi tyytyväinen etenki toiseen kierrokseen ja oon myöskin ihan tyytyväinen Saukkiin, kummatki oli hyviä ehdokkaita tokalla kierroksella. :-) Suomessa on vielä fiksuaki porukkaa, vaikka viime keväänä sen persueduskuntavaalisetin jälkeen meinas jo vähän usko mennä meihin suomalaisiin. :-D

> ootko lasketellu ikinä?
oon tottakai! useastikki. :-) tykkään laskettelusta varsinki nykyää ku ei oo enää polvissa mitään ongelmaa niin se on jo ihan kivutontaki puuhaa. :-D en vaan oo pariin vuoteen mäkeen päässy, ku ei jotenki täällä etelässä tuu mentyä ja en oo hetkeen tosiaan ollu Lapissa, varmaan lukion ekalla oltiin viimeks ku meillä vielä oli mökki siellä! nyt keväällä olin elätelly lasketteluhaaveita ku mun piti tosiaan mennä moikkaan Ramia sinne Ylläkselle meiän puoltoistavuotispäivänä, mutta siellä oliki niin paljon porukkaa ja Rami asusteli samassa huoneessa jonku toisen miekkosen kanssa, ettei siellä ollu mulle tilaa. :-( reissu siis jäi tekemättä ja mun laskettelut laskematta tältäki vuodelta, kismittää uskomattoman paljon, mutta eiköhän me joku kiva reissu tähän keväälle/kesälle viä saada kehitettyä (jos rahaa vielä tän reissun jälkee jää :-D) ;)

> lempiasu?
apua miten tälläseen pystyis vastaan! :-D no ehkä mietin vaan jotain ihan perusasua missä eniten viihdyn, se vois olla jotkut vähä värikkäämmät housut, paita x ja joku mun ihanista bleisereistäni. :-)

> nainen jota ihailet?
pakko sanoo äiti ja rakas siskoseni Vilma! musta tuntuu että lähes jokainen tyttö ihailee omaa äitiään ja niin tietysti mäki. meiän äiti on ihana, se on hyvä äiti, hyvä vaimo ja hyvä työntekijä. äiti on myös ihan uskomattoman ahkera ja kunnianhimonen, en käsitä miten se jaksaa tälläki hetkellä tehä täyttä työviikkoo ja siihen päälle vielä opiskella melkein saman verran! lisäks äiti hoitaa tosi paljon hommia meiän kotona ja silti se jaksaa aina olla hyvällä tuulella ja auttaa meitä tyttöjä aina ku vaan tarve vaatii. :-) me ei Vilman kanssa olla oltu helpoimpia lapsia noin niinku vanhemmuus mielessä kumpikaan, mutta hyviä meistä on tullu äitin ja tietysti myös isin hyvän kasvatuksen ansiosta.

Vilmaa ihailen monestaki eri syystä! tiedän että sillä menee välillä muhun hermot ihan totaalisesti ja oon joskus ihan kamala sisko, mutta se leppyy aina tosi nopeesti vaikka oisin tehny mitä (älkää säikkykö en mä oo tehny Vilmalle mitään oikeesti hirveetä!) ja voin turvautua siihen jos joku on hätänä. :-)  Vilma uskaltaa olla tasan oma ittensä ja tekee just niinku siitä tuntuu. Vilmallakaan ei todellakaan oo ollu mikään helpoin elämä ja se on oikeesti pienen ikänsä aikana kokenu paljon, mutta se on selvinny kaikesta ja jaksaa edelleen olla oma ilonen ittensä ja elämäniloo sillä piisaa taas, mikä on musta ihan mahtavaa. :-) musta on ihanaa että meillä on Vilman kanssa tosi hyvät välit ja voidaan puhua oikeestaan mistä vaan, Vilma on mulle vähän ku hyvä ystävä ja niin sen musta pitäs ollakki! perhe on sellanen joka pysyy ihmisen elämässä koko elämän, joten mun mielestä sitä pitää vaalia (okei nyt menee jo ohi kysymyksen!) love u sis, tiän että luet ;)



kv8


kv2


> kaunein julkkisnainen?
voivoivoi, näitähän riittää! mutta kyllä kaikkein kaunein taitaa olla Eva Longoria.

> kuka olisit jos saisit olla kuka vaan?
pysyvästi en kyllä missään nimessä ois kukaan muu ku ihan Vetu vaan, mutta väliaikaisesti vaikka pari päivää voisin tietysti kokeilla vaikka kenen rooleja. :-D mielellään oisin ehkä mies koska ois hauskaa oikeesti päästä miehen pään sisään silleen miten toisen pään sisään ei vaan voi päästä ja kattoo että onko se niiden ajatusmaailma nyt sitte niin erilainen ku meillä naisilla! mutta en kyllä nyt keksi ketään tiettyä henkilöö joka haluaisin olla.

> oletteko Ramin kanssa aina yhdessä?
mä haluaisin sanoo että tottakai ollaan ja siis periaatteessa sanonkin! mutta siitä huolimatta mä oon sen verran realisti, että tajuan kyllä sen että ihan mitä vaan voi tapahtua ihan kelle vaan, eli periaatteessa koskaan ei voi tietää vaikka periaatteessa kuinka varma oliskin. :-D aika selkee vastaus eikö? mutta eiköhän me olla ku enpäs tässä ainakaa iha heti keksi syytä miks ei oltais ku kerran molemmat sitä haluaa eikä asialle mitään esteitä (tai edes hidasteita) oo näkyvissä!

> ootteko suunnitelleet tulevaisuuttanne kuinka pitkälle?
no siis en nyt tiedä oikei miten mun tähän pitäs vastata, sen verran henkilökohtanen kysymys mun mielestä. mutta sanottakoon nyt sitte näin että kyllä varmaan jokainen jo meiän ikänen vakavassa suhteessa oleva on jonkun verran puhunu tulevaisuudesta ja selvittäny onko suunnitelmat molemmilla samanlaisia, ja tällästä perusmeininkiä on tietysti siis meilläki tehty, mutta mitenkää kauheen vakavasti tai tarkasti ei olla suunniteltu, eikä siinä mun mielestä ees oo kauheesti järkee. ei nyt ihan päivä kerrallaan tarvi mennä, mutta turhaan suunnitteleen vielä mitään kymmenen vuoden päästä tapahtuvia juttuja ku niitä ehtii suunnitella sittenki. :-) meilläki on kuitenki vielä niin paljon kaikkia "virstanpylväitä" tässä elämässä edessä koulun ja töiden suhteen, että katotaan nyt ensin ne pakolliset realiteetit ja suunnitellaan sitte!

> kesä vai talvi?
ehdottomasti kesä!


kv6

> suklaa vai karkki?
hmm aika vaikee... mutta ehkä kuitenki suklaa, ei siis pelkästään sellanen tavallinen suklaalevy vaan kaikki suklaakarkit ennemmin ku muut karkit! esimerkiks siis suklaarusinat ja Suffelipuffit on kovassa kulutuksessa. :-D

> tyttöjen ilta baarissa vai jonkun kotona?
hmm, molemmissa on puolensa ja mun mielestä näitä pitää olla tasapuolisesti! yleensä meiän porukassa baari-illatki toteutetaan alotteluperiaattella, eli että alotetaan ilta jonkun luota ja istuskellaan ja jutskaillaan siellä ensin ja siitä sitten mennään porukalla baariin. mutta jos vaan jompikumpi täytyis valita niin kyllä sitte valitsisin sen ilan jonkun luona, tykkään että tyttöjen illoissa pystyy jutteleen ja hengaileen ihan rauhassa. etenki toi jutteleminen on meille tärkee osa ja baarissahan se on ihan älyttömän hankalaa musiikin pauhatessa korvassa, joten siks jonkun kotona mieluummin. :-)


kv3


kv1

> paras baari Tampereella?
hmm, ei ainakaan Tivoli! eli siis se on Kuuba tai Fat Lady :-) Kuubasta tykkään jotenki tosi paljon ja Fat Ladyki kolahti heti ekalla kerralla, sinne pitää päästä uudestaan!

>> luin siskosi blogia.. aika jännä ja tosi rohkeeta kirjottaa sitä omalla nimellä. se blogi oli tosi surullinen mutta sitten sielä oli niin paljon myös iloa! haluan kysyä että miten siskosi sairaus on vaikuttanut sinuun?
normaalisti en puhuis tälläsistä jutuista blogissa, enkä tosiaan puhunutkaan sillon ku asia oli ajankohtanen, mutta koska sain Vilmalta luvan vastata tähän kysymykseen ja Vilma itekki on tosiaan kirjottanu ihan julkista blogia asiasta, niin menköön nyt! ihmettelijöille tiedoks että Vilma on sen blogin jo lopettanu ihan vaan siks että halus keskittyä enemmän valokuvablogiin joka muuten on musta aika loistokas ja löytyy tästä ! mutta tosiaan, Vilma kirjotti myös ennen päiväkirjablogia, jota itseasiassa mun ei koskaan annettu lukea eli en oikein tiedä mitä kaikkee se nyt sitte on sisältäny, mutta olettaisin että siellä on ollu aika paljonki juttua Vilman sairastamasta masennuksesta. puhun nyt imperfektissä tosta kammottavasta sairaudesta, vaikka uskokaa oon todella tietoinen siitä että masennuksesta ei ihan noin vaan parannuta, mutta aikalailla terveen paperit tolla meiän typyllä nyt on ja tavallaan itse sairaus on jo ohi ja tilanne ihan normaalielämää vastaava, jos vertaa vaikkapa siihen millanen tilanne oli noin vuosi sitten.

anyway, en keksi tapaa miten Vilman sairaus EI ois muhun vaikuttanu. kuitenki asuttiin samassa taloudessa tilanteen ollessa akuuteimmillaan joten tottakai se vaikutti ihan kaikissa pienissä arjen jutuissaki sekä henkisesti. muista edelleen sen päivän ku äiti kerto että Vilmalla on anoreksia, ja muistan edelleen sen kun todettiin että anoreksia johtuu vakavasta masennuksesta... Vilman tapauksessa tilanne oli oikeesti vakava ja sairaalassaki tuli aikaa vietettyä. tiän että monien mielestä kaikki mielisairauden sairastaneet voi edelleen luokitella hulluiks, mutta mä en kyllä oo koskaan kokenu että mun sisko ois ollu hullu. :-D Vilma oli sairas, yhellä pahimmista tavoista, mutta ei se hullu ollu! suurimman osan ajasta mä pystyin puhuun Vilman kanssa ihan normaalisti kaikesta ja oleen muutenki ihan normaalisti, toki myös kuunnellen aina ku Vilma halus puhua sairaudestaan. musta tuntuu että Vilma puhu sen vaikeuksista ja tunteista välillä enemmän mulle ku meiän vanhemmille ja oon tosi ilonen että oon ehkä ainaki jotenki omalla tavallani osannu auttaa Vilman paranemisessa. :-) aluks se kaikki oli ihan kamalaa ja pelkäsin koko ajan pahinta, mutta loppujen lopuks koko sairaudesta tuli meille ihan arkipäivää, eikä lääkkeistä tai sairaaloista puhumista arasteltu yhtään. Vilma oli tosi sinut sairautensa kanssa ja on etenki nyt hyväksyny sen tosi hyvin osaks menneisyyttään. toi sairaus oli kauhee ja vaikutti koko meiän perheeseen, mutta ihmeen hyvin me kaikki selvittiin. musta tuntuu että tästä vastauksesta tuli nyt ihan kauheen sekava, mutta siis en halua antaa sellasta kuvaa että toi ois ollu jotenki helppoo mulle, mutten myöskään sellasta kuvaa että oisin joka päivä itkeny itteni uneen ja käyttäytyny ittekki ku masentunu. en oikein osaa selittää millasta se oli, mutta kuten sanottu kaikkeen tottuu ja nyt vaan kiitän luojaani että se kaikki on ohi ja toivon ettei se koskaan palaudu! oon meiän Vilmuskasta hirmusen ylpee että se selätti tollasen kammotuksen vaikka välillä synkältä näyttiki, on se vaan super :-)



kv7


molemmat:

  > oon huomannu että aika erikseen ootte aina (ainakin blogin perusteella) kahdestaan tai omien kavereidenne kanssa niin kuinka hyvin esim. Rami tuntee Hellan yms? tai sä Ramin mahdollisii kavereita? 


on totta että me hengaillaan useimmiten kahestaan, mä oon vähä sitä mieltä että parisuhdetta ja kaverisuhteita ei tässä iässä oo mitenkään pakko yhdistää, ne voi aivan hyvin pitää erillään, mutta on tietysti melkein välttämätöntä että kaverit ja poikaystävä tulee joten kuten toimeen keskenään. :-D mulla ei siis oo mitään tarvetta tehä mun kavereista mitään Ramin bestiksiä, eikä Ramillakaa sen kavereista mun bestiksiä, mutta hyvät välit pitää olla ja sillai et pystyy viettää aikaa yhessä sillon ku siltä tuntuu! :-)

meillä on tyttöporukassa vähä sellanen meininki et sillon ku ollaan oikeesti suunniteltu tyttöjeniltaa tms, ni sillon se kans on tyttöjenilta eikä kukaan raahaa sinne poikaystäväänsä mikäli ei ihan pakko ole! ja koska mun harvoin on mikään pakko, harvoin myös otan Ramin mukaan. Laura ja Saara jotka on kaukosuhteessa, tietysti ihan käytännönsyistäki ottaa joskus poikkiksensa mukaan vaikkei muilla ois. :-D mutta siis välillä toki vietetään iltoja  koko porukalla eli me tytöt ja kaikkien poikkikset ja sillon tietysti Ramiki on mukana, aina ku se vaan pääsee. :-) Ramilla on omia kavereita tosi paljon joten sillä on aikataulut usein täynnä, mutta kyllä me muutamia kertoja ollaan hengailtu ihan porukalla ja tytöt tykkää Ramista sen tiedän ja Rami tykkää niistä. :-) tänne Rhodokselle lähettäessäki Rami heitti meiät kentälle! eli siis välillä hengaillaan mun kavereiden kanssa, mutta lähinnä sellasissa järkätyissä jutuissa esim. ne naamiaiset, koska harvoin jos nään tyttöjä iha ex tempore, nään syytä viedä Ramin sinne. :-D tahon että voidaan pitää tyttöjen treffailut iha tyttöjen keskeisinä ja sitte erikseen sopia ku pojatki otetaa mukaan!

mitä tulee Ramin kavereihin ja mun väleihin niiden kanssa, nohh viimeks sillon Ramin synttäreillä nää kaikki kovikset lateli mulle juttuja siitä kuinka ihanaa on ku oon tullu niiden kaveriks ja kuinka tärkeetä niille on että me tullaan toimeen yms. :-D okei kännissähän herrät oli ku käet, mutta tosiaan siis kyllä me kaikkien Ramin poitsujen kanssa ollaan ihan kamuja! Rami näkee sen kavereita kauheen eri tyylisesti ku mä mun, eli se saattaa mennä jonku luokse käväseen heittään läpät ja lähtee seuraavan kanssa kahville, toisin ku mä nään useimmiten koko porukkaa kerralla ja ku nähää se kerta per viikko, ni sillon nähäänki sitte kunnolla. :-D tällön on varmaa ymmärrettävää etten tuo Rami mukanani, mutta jos Rami keksii yhtäkkiä et se menee käväseen jollain sen kaverilla, ni hyvin voin mennä mukaan, koska ne näkee kuitenki taas seuraavana päivänä! mutta kyllä me usein ollaan vietelty jotain peli-iltoja ja sellasia Ramin kavereiden luona ja käyty baarissa ja tollasta kivaa. :-) ja heitetään jätkien kanssa aina läppää että mä saan Ramin joka toinen päivä ja ne sit joka toinen. mutta siis yhteenvetona vois sanoo että mä hengailen ehkä useemmin Ramin kavereiden kanssa ku se mun, mutta usein ne on myös eri kavereita, tykkään kaikista Ramin kavereista ja vaihdellaan kuulumisia ja sillai aina ku nähää! Rami tulee myös mun tyttöjen kanssa toimeen ja ne tykkää toisistaan, se on mulle tärkeintä. :-) oisko hei tarpeeks pitkä vastaus ?! anteeks!

> aiotteko opiskeleen samaan kaupunkiin vai onko kaukosuhde teille yks vaihtoehto?


tota totaa, no siis loppujen lopukshan nyt homma meni niin että me kummatkin haettiin vaan Tampereelle opiskeleen, joten samaan kaupunkiin päädytään jos nyt edes opiskeleen päästään. :-D periaatteessa jos jommalla kummalla nyt ois suuri tunteenpalo johonki kouluun mitä ei Tampereella ole (esim. Rami hakee vielä joku päivä lentäjäks mitä luultavimmin!) niin tuskin me oltas meiän suhdetta siihen lopetettu. mutta fakta on se, että ei kumpikaan olla mitään kaukosuhdeihmisiä, ollaan puhuttu sitä aina että se ois kamalaa ja oltiinki vähä paniikissa sillon Ramin suunnatessa Egyptiin! hyvinhän se kuitenki meni, mutta se oliki tollanen lyhyt aika, verrattuna johonki kolmeen vuoteen. jos ois pakko mennä eri kaupunkeihin, niin eiköhän siitä selviäis, mutta tietysti ku meillä oli vaihtiksena jäädä kummanki tänne ni tottakai jäätiin! :-)



kv9

> aiotteko kihloihin tai ootteko jo?


ei olla kihloissa! me ollaan seurusteltu vasta alle kaks vuotta, ja tunnettuki vasta vajaa 4, joten ei vielä taida olla ihan sen aika. (tiedetään tiedetään, jotku menee kihloihin jo vuoden jälkeen tms, mutta ei oo meiän juttu!) ollaan vielä sen verran nuoria, että eiköhän me sitä kihalutumista vielä hetken aikaa odotella. :-) ja tosiaan, ensin pitäs myös asua yhessä ja sellasta, eli vielä ei oo sen aika. mutta eiköhän me sitte joskus aiota, ku oikeesti aiotaan myös naimisiin ;)

huuhhuh tää postaus on pitkä, onnee sille joka jakso oikeesti lukee kaiken. :-D nyt saatte pari päivää vapaata musta, mutta kyllä musta taas tän viikon aikana kuuluu, seuraavaks luvassa vähän kosmetiikka juttuja! ;) heippa ihanat!

10 kommenttia:

  1. Haha tää pelasti mun salin alkulämpän :D Vihaan aerobista, mut nyt olin tän postauksen lukemisen ajan eli 15min kuntopyörällä! Haha, oli kiva postaus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha :D noni hienoa että tästä oli jollekki iha oikeetaki hyötyä! kiitos ;)

      Poista
  2. miuta nauratti niin paljon kun noiden ramin vastausten jälkeen iskit omat vastaukset eetteriin ja pituus moninkertastu aika huimasti : D vaikutat kyllä aina vaan ihanammalta tyypiltä, enkä jaksa ymmärtää miten tuli talven aikana niin vähän siun (tai no ylipäätään mitään..) blogia seurailtua ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO ÄLÄ! :-D me naurettiin oikeesti iha samaa Ramin kanssa, ja Rami oli sitä mieltä että kukaan ei halua lukee noin pitkiä vastauksia, mutta minkäs sille voi ku juttua vaan riittää. :-D ihanaa et ainaki jotkut täällä on jaksanu lueskella! normaalistikki mä oon musta ja Ramista se puheliaampi, mutten todellakaan noin moninkertasesti ku tosta vois kuvitella, kyllä tolla herrallaki juttua riittää sitte ku se vauhtiin pääsee eikä siitä tuu loppua! :D ollaan kummatki tälläsiä papupatoja.. :D

      mutta voi kiitos ihanista sanoista! :-) tiedän kyllä tunteen, että toi blogien lukeminen menee vähä kausittain ja välillä tulee luettua enemmän ja välillä vähemmän, mut parastahan se onki iha fiiliksen mukaan ;) toivoittavasti oot taas mukana! :)

      Poista
  3. Mä luin kaiken, ja mun mielestä sulla on erittäin fiksuja ajatuksia vaikka oot kuitenkin vielä suht nuori (siis. esim toi kihlautuminen ja ootteko aina yhdessä, joillain tuntuu menevän rakastuessa jotenkin todellisuudentaju enkä oo ikinä ymmärtäny miks jotkut menee kihloihin vaa kihloissa ollakseen eikä siks et menis naimisiin :D) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa että jaksoit lueskella näin pitkän postauksen! :) ja voi kiitos, toi on tosi ihanasti sanottu! :) en mä kaikessa oo niin kauheen fiksu, mutta kyllä musta tuntuu että jos vaan haluan nii kyl mä osaan ihan fiksu olla ainaki sellasissa asioissa missä kuuluu, hulluttelut ja muut ny on iha eriksee! :-D ja oon niiiiiiiin samaa mieltä tosta kihlajutusta...

      Poista
  4. Ihana postaus :) kahteen asiaan: ihanaa jos sun sisko on parantunut! Jotkut ei parane siitä meinaan ikinä...omassa suvussa ollut kyseinen sairaus kolmella ja joukkueessa oli erittäin monella. Se on rankkaa ja tuntee itsensä niin turhaksi, kun ei toista voi parantaa. Oot hyvä esimerkki sun siskolle kun olet itsevarma ja upea juuri tuollaisena kuin olet!:)

    Ps. Et oo tosissas että tykkäät Kuubasta!!!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, hyvä että tykkäsit, mä aattelin ettei kukaa jaksais lueskella tätä :D

      ja joo... sekä anoreksia että masennus on kamalia ja vaikeita sairauksia kummatki, joten oon niin ilonen että Vilma on terve ja toivon että tää terveys myös kestää, koska tottahan se on että noi kummatki sairaudet on sellasia ettei ne koskaan ihan täysin häviä vaan jos oot sen kerran sairastanu niin riski sairastua uudestaa on aina isompi! toivottavasti sunki läheiset vielä joskus paranis, tsemppiä <3 ja kiitos toi oli ihanasti sanottu! :)

      ps. haha kyllä vain! :D musta se on mukavan rento eikä iha nii sellanen pää täyteen paikka ku tivoli :D

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...