keskiviikko 16. toukokuuta 2012

dagens outfit

moikka! maanantaina/tiistaina saitte lueskella vielä ton viimesen postauksen jonka olin ajastanu (vissii vähä päin peppua!) matkan varalle, mutta nyt ollaan ihan reaaliajassa taas. :-) huomenna päästään bloginki puolella ihan niinku oikeesti takas oikeisiin uomiin, mutta halusin jo nyt kiireessä tulla vilauttaan asua jolla oon just lähössä Hellan kanssa tapaamaan Lauraa ♥ päivän asukuvaa siis tässä, illan asusta en vielä tiedä, kenties kehitän jotain muuta tai sit meen tällä samalla, illalla luvassa romantiikkaa rakkaan poikaystäväni kanssa! huomenna koitan keksiä jostai aikaa tulla kirjotteleen teille ihan noin niinku kunnolla, mulla on nii ikävä kuvien kanssa säätöö ja kaikkien normaalien juttujen kirjottamista! :-) jeejee, mutta nyt tätä tän päivän asua:


aa2
  •  farkut Gina Tricot
  • toppi H&M
  • vyö H&M

halusin päälle jotain kesästä, vaikka ulkona ei kauheen nätiltä tällä hetkellä näytäkkään, mutta mä oon jo aika kesäfiiliksissä! flunssaa pukkaa kuitenki päälle (ja kammottavat allerigaoireet tässä päällä wuhuu!) joten en todellakaan lähe millää shortseilla liikenteeseen, vähä liian aikasta vielä! :-D mutta vähä kesäfiilistä hain tolla topilla, se on ihan täydellinen, kuosi on ihana ja tykkään tosta tosi paljon just korkeevyötäröisten housjen kanssa. :-) pieni fail oli noi olkaimelliset rintsikat tuolla alla, mutta kiireessä en kerenny enää vaihtaa, joten kerran tällänen moka annettakoon anteeks! :-D mutta tosiaan, ite tykkäsin tästä asusta, (vaikka mua harmittaa sikana ettei se tullu noissa kuvissa yhtää hyvin esille, miks aina käy näin?! :-D) mutta mitäs sanotte te pitkästä aikaa? :-)


aa1

sellasta tänään, nyt kiiruhdan Hellan kanssa kohti Lauraa ja palailen tänne sit huomenna, pitäkää ihana päivä kaikki ihanat! ♥

12 kommenttia:

  1. oot kyllä hirmu kaunis! ja ihanat ripset on laitettu! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :-) ja joo noi on kyl tosi kivat, Susanna teki huippuhyvää työtä! mua vaa harmittaa ku allasvesi ja merivesi ja aurinkorasvat yms pilas näitä heti ekan viikon aikana ja nyt ku mul on viä kammottavat allergiat ni hieron mun silmiä ni pelkään et nää on jo kahen viikon jälkee iha kakat! :(

      Poista
  2. mua niin naurattaa aina suomessa, kun jos lämpömittari näyttää enemmän kuin +10 niin äijillä on jo kollarisortsia jalassa ja takki jätetään kotiin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo älä!! :D nauran aina samaa! musta itestä tuntuu muutenki et vaik joskus huhtiikuussa ois yhtäkkiä 25 astetta ni silti pukeuduin farkkuihin yms, ku kesällä samoissa lämpöasteissa vetelisin shortseissa, ei kesävaatteet kuulu talveen vaikka ois miten lämmin! :D ja tuolla on vielä wayyyy to cold käyttää jotai shortseja, ellei halua keuhkokuumetta :D

      Poista
  3. Ihanan kesäinen tuo toppi! Oon hurahtanut kaikkeen kirjavaan ja kukkakuvioisiin juttuihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on ihan täydellinen! :) just sopiva tälläi ku ei vielä voi pitää mitään "oikeita" kesävaatteita, mut on jo lämmin et topilla ja takilla pärjää :) ja joo join the club, mä oon kans iha intona kaikista kesäjutuista pukeutumisessa!

      Poista
  4. sulle tulee nyt haastetta haasteen perään, mut tää on iisi! ;-)
    http://alll-the-little-things.blogspot.com/2012/05/lyhyella-matikalla-22.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeeee! ei haittaa vaikka näitä tulee paljon, mä tykään tehä noita haasteita ;) ja rakastan vastailla kysymyksiin, joten kiitos paljon! :)

      Poista
  5. ihana asu ja rakastuin siun hiuksiin! tekee niin mieli leikata itellekki taas polkka! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) mä tykkään kans tästä tukasta tosi paljon :) kesällä vaa vähä rupee ärsyttää ku tukkaa ei saa oikei mitenkää hienosti kiinni, ku joskus ois vaan pakko :D mutta ei se mitään! :)

      Poista
  6. awwwww siun tukka on niin söpö <3

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...