lauantai 30. kesäkuuta 2012

lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin!

moikka ihanaiset! tää on nyt tällänen tosi tosi pikanen päivitys puhelimella, mutta halusin tulla ilmottaan että oon elossa, vaikken pariin päivään oo täällä kerenny ilmottautuun kun yksinkertasesti ei oo ollu aikaa! :-( oon juossu iha oikeesti paikasta toiseen ku se kuuluisa päätön kana ja Turkin reissulle pakkaamisen alottelin siinä 12 tuntia ennen lähtöö.. nyt on kumminki kamat kasassa ja ollaan jo autossa matkalla Helsinki-Vantaata! :-) laukut on ylipainosia mutta toivon mukaan kaikki on matkassa! lento lähtee siis kohti Turkin maata tossa kuuden maissa ja illalla pitäs sit olla turvallisesti perillä, pitäkää peukkuja ettei Syyria pommita meitä alas, pimeessä voi olla hankala erotta Finski turkkilaisesta sotakoneesta.. :-D

mutta tosiaan ilmotusasiana mulla oli sellanen, että en oo kerenny väsäillä ku pari ajastettavaa postausta eli heitän ne tähän alkuviikkoon ja koitan kai kyhäillä tuolla ensin ne liian kauan roikkuneet Rodos-postaukset valmiiks ja sitte jatkan Turkkijutuilla! :-) ollaan siis reissusssa kaks viikkoo joten ajattelin kirjotella jonku verran ihan paikan päältä, mutta pyydän teiltä ymmärrystä ja armoo, oon lomalla enkä tosiaankaan ajatellu istua suurinta osaa ajasta koneella, eli mitään kauheen tiheetä postaustahtia ei oo odotettavissa, minkä jokainen fiksu lukijani (eihän mulla onneks muita ookkaan! :-)) varmasti tajuaa! lomalla pitää saada lomailla ja nyt ku kerran saan niitä helteitä nii niistä lnautitaan sitte täysin siemauksin :-) mutten unohda teitä missään nimessä vaan vastailen kyllä kommentteihin ja tosiaa kirjottelenki sen minkä ehdin! ja sit ku tuun takas nii mun lomahan jatkuu vielä pari viikkoa, jei! eli sillon sitte luvassa mm. se arvonta sadan lukijan kunniaks ;) olettaen siis että siihen mennessä pyöreitä on juhlittu täälläki puolella! :-D

nyt mä taidan ottaa pienet tirsat tässä autossa jotta jaksan sitte pyöriä kentällä ja sitä rataa, heitelkää tohon edelliseen postaukseen vielä noita matkavinkkejä mikäli sellasia on! nyt tää sekoilee tää Blogger sen verra pahasti et pakko vaan julkasta tää kirjotusvirheineen kaikkineen! pitäkää superkivaa ja toivottavasti Suomessaki ilmat suosis, heippa kivat! ♥

1 kommentti:

  1. moikka. oon seurannu sun blogia jo jonkin aikaa mutta en oo ennen kommentoinu. mä ajattelin pitää välivuoden sitten kun se on ajankohtaista ni aattelin kysyä kun säkin pidit välivuoden että miten sait sen työn siellä päiväkodissa?:)

    hauskaa lomaa sinne auringon alle!:)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...