keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

dagens outfit



moikka! Rami ei tullukkaa Tampereen kamaralle vielä eilen, vaan vasta tänään illalla, joten mun eilinen ilta kulu aikalailla telkkarin äärellä. :-D tältäkää päivältä ei oo pahemmin materiaalia ehtiny kertyyn, koska oon vaan kävässy töissä, ja sen jälkee seikkaillu ympäri kaupoissa, hetki sitte tulin kuitenki kotiin ja nyt aattelin tulla esitteleen teille tän päiväsen asun josta ite niin kovasti tykkäsin!



asuno

  • farkkumekko Only
  • bleiseri H&M
  • kengät H&M



kattelin eilen pitkästä aikaa noita hakusanoja millä porukka on löytäny mun blogiin (miksei tänne koskaan löydetä millään hauskoilla hakusanoilla, paras näiden parin vuoden aikana on ollu sormiapina ja se on yks suosituimmista :-D) ja joku oli löytäny tiensä tänne hakusanalla "farkkumekko Only", siitä mä muistin ton täydellisen farkkumekkoni ja päätin sitte heittää sen tänään töihin päälle! :-) toi on jotenki niin täydellisen yksinkertanen, mutta silti tosi nätti asu,eikä periaatteessa kaipaa kaverikseen oikeestaan mitään. kivana piristyksenä lisäsin päähän ton jenkkihuivin ja musta se oli tosi kiva! oon myös ihan happyhappy joyjoy ku saan taas mun hiukset nutturalle !! :-D mä rakastan näitä lyhyitä hiuksia, mutta voi että mä oon kaivannu sitä että saan vetää hiukset nutturalle, oon sellanen nutturamaakari nimittäin. eihän toiv ielä tietenkää mikään supernätti tai tosi upee nuttura oo, mutta mulle se riittää ainaki tällä hetkellä!

semmosessa asussa kuljeskelen siis tänään. mitäs te tykkäätte? :-) nyt mä rupeen valmistautuun iltaa varten ja suuntaan pikkuhiljaa sinne Ramin luokse, palailen tänne varmaan heti huomenna jonkinnäkösillä jutuilla, joten pysykääs langoilla ihanat! :-) 

asuno3

2 kommenttia:

  1. Mulle tulee aina maailman rumin olo ku katon sun kuvia:) oot aina niin huoliteltu ja suloinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sirppa hei nyt pää kiinni siellä !!! :D sää se kaunotar oot, toi menee just vähä niinku päinvastoin, mä aattelen aina ku katon sun kuvia että "enää en kato siirin naamakuvia ku tulee vaa alemmuuskompleksi" :D mut silti aina katon! mutta kiitos nyt kuitenki, ihana kommentti <3 ps en mäkää aina oo huoliteltu!! :D

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...