perjantai 1. kesäkuuta 2012

everything, check

well hello hello my friends! :-) mulla on ollu tällä viikolla ihan superhauskaa ja viikonlopusta on näillä näkymin myös tulossa säästä huolimatta aika loistokas! tänään olis luvassa kaikkee hauskaa Ramin kanssa ja huomenna sitte parit yo-juhlat ja vähä typyjen treffailua. :-) mutta nyt mulla ois taas kuulumisia jaettavana, kuten sanottu, ollu kiva viikko ja etenki nää pari päivää tässä, joten nyt niihin!

keskiviikkona heräsin vapaapäivääni kotoo oman kullan kainalosta, tarkotus oli heittää Rami kotiin lukeen pääsykokeisiin heti "aamusta" (eli kello 13 ku herättiin... herralla oli ollu vähä rankka ilta :-D) mutta jumituttiin lukeen sanomalehtiä ja pelaileen puhelimilla, lopputulos: Rami oli kotona kello 16 ja me treffattiin illalla sen kuuden sijaan puoli ysi. :-D mutta tosiaan Rampsalle lähin seuraavan päivän työasussa, joka näytti tältä:

asuto


päälle valitsin tollasen mun mielestä tosi ihanan asun! :-) toi paita on vaan täydellinen ja keksin sille koko ajan uusia käyttötarkotuksia, nyt päätin muunnella sitä tollai vähä rennomaks ja kääräsin hihat ja heitin kaveriks ihan perus Kristenit ja tollasen ison konjakinruskeen vyön. mun mielestä toi oli kiva sekotus rentoo, mutta asiallista tyyliä, mitäs mieltä te ootte? ja joo sekä paita että housut on Ginasta ja vyö Piecesin!



kerettiin kipasta nopsasti kaupassa nappaan ainekset illan herkkuruokaan, jonka jälkeen pistettiin uuniperunat uuniin ja suunnattiin urheileen! :-D oltiin kummatki oltu koko päivä sisällä, ja Rami sai idean että mennään reippaileen niinki hienoon keksintöön ku puistokuntosalille, joita Tampereelta löytyy muutama. mun mielestä noi on ihan sairaan hyviä, ja niitä sais olla enemmänki! ilmasta liikuntaa. :-D okei, ehken tota ihan mikskää hc urheiluks kutsuis, mutta empä mä salillakaa millää sadan kilon painoilla vedä, että tollaseks peruskuntoiluks tollanen omalla painolla reenailu kelpaa hyvin, ja tuolla oli pari ihan huippuhauskaa laitetta joissa oisin voinu hengata koko illan. :-D taisin kiikkuakki tollasessa kylkilaitteessa vähä liikaa ku aattelin että ei se missään tunnu kuitenkaa ja oli ihan huisin hauskaa, mutta olin vissii väärässä, tänää on ollu aika rankkaa käännellä itteensä, mutta anyway hauskaa oli jumppailla! :-D vaikkaki vähä mua hävetti ku mulla oli maailman huonoiten yhteensopivat jumppailuvaatteet, mutta onneks ei nähty kauheesti ihmisiä!

to12

kattokaa nyt tota paikkaa! :-D mun mielestä toi näyttää ihan joltain tivolilta ja siltä se myös tuntuu, voisko liikkuminen paljo hauskemmaks mennä? :-D

 
to11

to10

toi oli se ihana kylkilaite josta mainitsin! ei toi miltään urheiluvälineeltä ees tuntunu, vaan ihan ku ois keinussa keinunu, mutta selkeesti silti tehos ainaki mun kylkiini ;)

 
to8

joo söpöt noi vaatteet eikö...

 
mutta tosiaan pikkujumppailujen jälkeen ruoka maistuki ja Rami kokkaski meille ihan superherkullista ruokaa. :-) nimittäin niitä jo mainittuja uuniperunoita ja pihviä! on mun poikkis vaa hyvä kokki! ruoan jälkeen meillä koitti taas pelituokio, ollaan nimittäin kummatki (ja Hella ja Vilma myös :-D) koukututtu ja ihan liian pahasti, tohon iPhonen ja androidien Logos Quiz peliin !! se on iha liian hyvä, mutta myös painostavan ärsyttävä jos ei tiedä jotain >:-(

to7

to5

näihin kuviin, näihin tunnelmiin loppuki sitte se mun ura ruokakuvaajana. :-D ei mikään hohdokkaine kuva, mutta ruoka oli superhyvää!
 
to6

olkaa joku kiltti ja kertokaa mulle mikä toi yläkulman N on, entäs noi kaks sen alapuolella olevaa?! ja toi missä on noita tollasia jalanjälkien tyylisia palluroita ja sit toi missä on kolme kuutioo?! :-D me ei enää Ramin ja Hellan kanssa kestetä ku ei keksitä noita, okei Google on viimenen toivomme! ps onks tää sairasta olla näin koukussa johki pelii? 

 
illan päätteeks katottiin vielä niinki huippuleffa ku Iron Sky.... :-D mä en oikeesti edes ala arvosteleen tota, koska se oli vaan niin huono! hienoo työtä taas suomalaisilta ja ihanaa että rahaa pistetään tollaseen..

mutta tosiaan ilta oli erittäin kiva ja hauska! :-) oon jotenki ny iha fiiliksissä kaikesta, mulla ja Ramilla on ihanaa, kavereiden kanssa superhauskaa, töissä menee hyvin ja kesäki on täällä, vaikkei säiden puolesta siltä pahemmin tunnu, mutta who cares! :-) sinne hyvin meneviin töihin mä sitte eilen päivällä Ramilta suuntasinki, ja pikku alkukankeuden jälkeen voin sanoo että loistavasti meni taas vuoro, ja mikä hauskempaa töiden jälkeen oli luvassa ihanaa rentoutusta, nimittäin ravintolaillallista parhaiden tyttöjen kera!

mentiin Hellan ja Sarkun kanssa pitkästä aikaa Speak Easyyn syömään ja syötiinki sitte kunnolla.. :-D kaikki vierittiin Siperaista autoille sellasina plussapalloina että huhhuh ja mä olin vielä tänä aamunaki ihan täynnä! eipä tarvi taas ainakaa viikkoo käydä syömässä missään. mutta tosiaan, ruoka oli hyvää ja seura vieläkin parempaa, eli aikalailla täydellisen kiva ilta töiden päätteeks. istuskeltiin ja höpöteltiin Spiikkarissa taas aika olan takaa ja hauskaa oli, sitä mun on varmaa taas iha turha mainita ku vaan toistan itteeni. jutskailtiin yllättäen kaikkee päätöntä, mutta myös vähän fiksua, ja kesäsuunnitelmathan meillä ei koskaan lopu joten tulihan niistäki jauhettua suklaakakkujen äärellä ;)

to4

to3

to2

to1

keskityttiin kakkuihimme ja sen huomaa. :-D

 
loistava työviikon päätös siis, parhaita kavereita ja loistavaa ruokaa! tänään viettelen siis vapaapäivää, ja lähenki tästä heti laittautuun sillä lähetään Ramin kanssa vähän shoppailemaan. :-) toivottavasti teilläki on ollu yhtä loistelias viikko ku mulla ja toivottavasti on tulossa ihana viikonloppu, palaillaan taas kunhan ehditään, nyt moikka ihanat ja onnee kaikille kirjottaneille ja valmistuville! ;) ♥

11 kommenttia:

  1. Heitämpä arvalla noi logokuviot: N=Nescafe? :D seuraavaks alempi: Gucci ja kolmas.. hmmm.. finnair? :D

    Gucci on ainoo noista kolmesta, mistä oon varma ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeeee kiitos vihjeistä! :-Dtoi Gucci oli oikein, miten ihmeessä en ollu tajunnu sitä!

      Poista
  2. Haha mä oon myös ihan koukus tohon logos quiziin :D tulee nykysin huomioituu enemmän kaikkii logoja ja sit on pakko päästä mahd nopee syöttää se bongattu logo tonne :D taidan olla enemmän koukus ku te! Toi taso oli vaikee, en itekkää keksiny noit muita ku ton guccin tost :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, joo mäki aina nykyää bongailen kaikists telkkariohjelmista yms kaikki logot :-D jee meen jo kasi tasolla mut ärsyttävää ku kohta toi alkaa käydä nii vaikeeks et se ei oo enää hauska :-( pitää varmaa ladata kohta joku toinenki versio tosta! ja joo Gucci oli helppo en tajua miten en ollu tajunnu sitä, mut voit bongailla nyt itelleski täältä noi vinkit ;) pelaan tota aina Ramin kaa ja myös Hellan ja Vilman kaa ollaa iha koukus toho ja aina ku nähää ni pitää päiottää oks joku keksiny jotai uutta haha :-D

      Poista
    2. mä taidan olla seiskatasol eli oon vähä jäljes sua :D toi on totta, en oo vähä aikaa pelannu ku en keksi enää noit :( tostahan on kai olemas joku cheat sovellus mut en oo ainakaan viel ladannu sitä, ehkä sit jos oon tosi epätoivonen...joo hei tää oliki hyvä, sun täytyy useemmin julkasta n'it tääl ni saan vinkkei haha ;D teil onki hyvä ku on tollanen porukka, mä oon iha alone toistaseks :D

      Poista
  3. missäpäin tampereella noi puistokuntolaitteet on? pakko käydä kokeilemas :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suosittelen !! noita on ainaki Hervannassa siel Suolijärven rannassa, sit Kaulsulla siinä vapaa-aikatalon vieressä ja Kaupin futiskenttien vieressä! :-)

      Poista
  4. Heii 3 kuutioo on helppo, mielestäni mitsubishi :D Kerro sit,oliko ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ollu valitettavasti :-( mitsubishi on sellanen punanen mis on jotai vähä niini kolmioita ! :-D toi oli bbc!!! okei oon liian koukussa toho pelin.. :-D

      Poista
  5. n on nespresso, sitten gucci mut se tulikin jo, tota ihme f juttua en tiiä. sit toi jalanjälkijuttu on blackberry ja kolme kuutioo on bbc :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeeee kiitti vihjeistä! ;) noi muut olinki jo ehtiny ratkasta paitsi ton ihmeen f en t viäkää mikä se on ja nyt meen heti testaa sum tietämystä, toivottavasti oot oikeessa tossa nespressossa! :-)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...