sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

it's on addiction

moikat taas tännekki puolelle! :-) mulla on ollu kiva viikonloppu, joka on menny jotenki hujauksessa ohi ja tänään pitäs vielä Rampsan opastuksella vähä kertailla matikkaa, mulla on nimittäin huomenna pääsykokeet Tamkissa kätilöks ja sairaanhoitajaks, jaiks! haluun sinne niiin paljon että jänskättää iha hirveesti ja tiän että sen takia tuun kuseen koko homman ja pahasti, vedän sen haastattelun jotenki niin överiks että ne pitää mua suhteellisen sekopäänä, eli jos jollain siellä ruudun toisella puolella on antaa mulle mitä vaan muita vinkkejä ku maailman turhin "oo oma ittes" niin otetaan enemmän ku ilolla ja kiitollisuudella vastaan!

ootte ihanimpia jos saan teiltä jotain hyviä vinkkejä, mutten kuitenkaa tullu nyt jauhaan noista pääsykokeista, ne on mun mielessä ihan liikaa muutenki, joten kirjottelen tänne mun viikonlopusta, alkaen perjantaista! :-) päätettiin Ramin kanssa viikon päätteeks junailla jotain kivaa ja lähettiin shoppaileen! mä tarttin kipeesti mekon lauantaisiin lakkiaisiin ja Ramiki kaipaili vähän uusia kesävaatteita, joten ei muuta ku suunnaks Tampereen keskusta ja kierteleen kauppoja. :-) Ramin kanssa on aina hauska shoppailla ja tälläki kertaa löydettiin paljon kaikkee kivaa! mä esittelen mun ostoksia joku toinen päivä kunhan ehdin kuvailla ne kunnolla, mutta nyt näätte uusien vaatteiden sijaan näätte nyt vanhoja, eli mun perjantaisen asun:

asups

mä en tiä teistä, mutta ite ihastuin tähän asuun aivan suunnattomasti! pitkästä aikaa keksin oikeesti mun tyyliin sopivan yhdistelmän johon kuulu noi punaset housut, punasen ja valkosen yhdistelmä on mun silmään tosi ihana, ja ku sitä viä vähä asustaa sinisellä, alkaa asu olla täydellinen! vähän fourth of July vibat mä tosta sain, mutta se ei haitannu koska se oli muuten niin kiva. :-D toivottavasti teki tykkäätte tästä, nimittäin lupaan että kyseistä asua tullaan näkeen mun päällä vielä uudestaankin!
  • farkut Cubus 
  • vyö Pieces
  • neule Lindex 
  • huivi Rodokselta Moda in Hong Kong :-D tuliainen rakkaalle siskolleni joka ihailee enkkuja!
  • nahkatakki Only
  • clutch H&M
 
 
ps4


tollasessa asussa shoppasin siis kesävaatteita hyvän tovin (miks Hämpin uudella Hennesillä pitää olla niin tuhottoman vähän sovituskoppeja?!) jonka jälkeen meillä kävi suunta kohti Ikeaa pitkästä aikaa! :-) mä en tiä miks mutta tykkään iha hirveesti shoppailla Ikeassa vaikkei mulla edes vielä omaa asuntoa oo. :-D Rami sanoki mulle ku päästiin sinne että "mulla on sitte budjetti, eli koita olla rauhassa" :-D no, mä yritin parhaani, ostin meille Ramille vaan pussilakanasetin (kirkkaanpunanen! kuinka cool :-D)  ja sain Ramin oman budjetin ylittyyn vaan parilla eurolla, be proud of me!

ps1

ps2

Ikeassa oli tollasia sikkesöpöjä lepotuoleja, Rami ois halunnu ostaa iha läpällä, muttei sit viititty tuhlata läpällä 25 euroo, ois ehkä pitäny! :-D 
 
rankan shoppailun ja Ikeailun jälkeen meille todellaki maistu ruoka, etenki ku kumpikaa ei ollu oikeestaan mitään pistäny suuhunsa koko päivänä. ravintolareissun sijaan mentiin meille valmiiiseen pöytään syömään iskän kokkaamaa superherkkua pastaa! juoruiltiin ja istuskeltiin meillä tovi, jonka jälkeen suunnattiin yöks Ramille! :-) katteltiin telkkaria, jutskailtiin ja vaan hengailtiin, ei siis mitään erikoista, mutta aina yhtä ihanaa! :-) mulla oli aika kiva perjantai etten sanois, shoppailua, hyvää ruokaa ja parasta seuraa, mikäs siinä! miten teiän viikonloppu suku ja mitä tykkäsitte mun asusta? :-) nyt mun on pakko lopetella ja alkaa täytteleen noita pääsykoepapereita huomista varten! ajastan teille alkuviikolle vähä luettavaa, sillä voi hyvin olla etten pariin pävään kerkee tänne ihan livenä, sillä huomenna meen pakertaa niitä pääsykokeita ja arvatkaas mikä mua ja Hellaa odottaa tiistaina? mr. 305 in Suvilahti, kyllä kyllä, me mennään tsekkaan Pitbull jiihaa! ;) siitä lisää myöhemmin, nyt on pakko lopetella, loistavaa viikkoo teillekki ihanat! :-)

ps3

12 kommenttia:

  1. Olet todella sievä, mutta ryhti kuntoon tyttö!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :) haha, onks mulla oikeesti jotenki silmiinpistävän huono ryhti? :-D oon mä tienny ettei se mikää loisto oo mut en ollu aatellu et muutki huomais sen, pitää varmaa alkaa kiinnittää huomioo ainaki kuvissa! :-D

      Poista
  2. Hah mäkin niin tykkään ikeasta! Hienoja noi tuolit mut ei ne kovin rentouttavilta näytä:D ja niin nättinä taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellä on kyl nii kiva kierrellä vaikka hullukshan sielä tulee ku kaikki ois pakko saada ja kaikki on nii halpaa!! :-D en uskalla ees kuvitella sitä shoppailun määrää ku muutan omaa asuntoon! haha ne oli oikeesti aika mukavat ja ohan coolit ;) ja kiitos taas kerran ihana! :-)

      Poista
  3. Ihana asu :)

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. menin noihin pääsykokeisiin mitenkään valmistautumatta ja pääsin kolmanneks parhailla pisteillä sisään joten turha valmistautuminen hiiteen ja sisään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no hyvä että jollain meni niin hyvin! :-D täällä päin on varmaa aika turha ootella kirjettä heinäkuussa...

      Poista
  5. aivan järkyttävän ihanat hiukset sulla varsinkin noissa ekoissa kuvissa!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! mä tykkään kans, mulla on taas joku kiharakausi menossa ku haluisin joka päivä pitää kiharaa tukkaa. :-D ja joo nimenomaan noissa ekoisa kuvissa :-D mä en tajua miten ne meniki noin kauheiks ton päivän aikana :-(

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...