lauantai 9. kesäkuuta 2012

can't promise tomorrow, but i'll promise tonight

MOI. long time no see, kamalaa! :-( mulla on nyt vihdoin aikaa istua alas ja kirjottaa, enkä vois olla ilosempi asiasta! oon ilonen myös siitä että te ootte jaksanu venailla uutta postausta enkä oo saanu miljoonaa haukkumakommenttia siitä kuinka paska bloggaaja oon, vaikka ois tällä viikolla ollu ihan aihettaki! postasin viimeks maanantaina, jonka jälkeen oon oikeesti ollu ihan valehtelematta 10 tuntia kotona, seki yöllä eli vietin ajan luonnollisesti nukkuen, muun ajan oon vaa ollu koko ajan menossa joten ei oo tullu kuuloonkaan et oisin kerenny kirjotteleen. kuulitte musta tosiaan viimeks maanantai-iltana, tiistaiaamuna suuntasin töihin ja sieltä päästyäni Hellan kanssa suoraan kohti Helsinkiä ja Pitbullin keikkaa, keskiviikkona palattiin Tampereelle kello 23 ja painuin suoraan pehkuihin, torstaina taas aamulla töihin jonka jälkeen lähin suoraa päätä viettään laatuaikaa hotelliin kera rakkaan poikkikseni, perjantaina iltapäivällä sieltä suoraa töihin ja töistä päätä pahkaa Lauralle tyttöjen nightoveriin! ja nyt oon tässä. eli ymmärrätte varmaa että aikaa ei oo ollu yhtään liikaa, sit ku tähän lisää vielä päälle tälläsen ihana flunssayskäkuumekeuhkoputkentulehduksen niin avot! :-D aika puhkipoikki siis oon ja vapaa viikonloppu tulee enemmän ku tarpeeseen mutten silti valita koska mulla on ollu ihan mahti viikko! siitä syystä haluunki teille muutamista päivistä postailla ainaki vähän vaikka kuviaki on heikonlaisesti ja saatte kuulla tiistaista lauantaina yms, mutta parempi seki ku ei mitään, right? :-) ja sitte vielä yks  juttu, teiän kommentit, rakastan teiän kommentteja ja mulla kuten vissii aika monella muullaki bloggaajalla ne on tän jutun paras puoli. :-) siks mua ahdistaaki kauheesti ku oon nii huonosti ehtiny nyt vastailla teiän kommentteihin, koska koneelle en oo päässy ja argh mun iPhonella kommentteihin vastailu jökkii pahasti! heti tän postauksen jälkeen käyn kyl heti niiden kommenttien kimppuun, joten kommentoikaa ihmeessä ja mä lupaan vastailla paremmin. :-) nyt kuitenki loppu tää valitus ja painutaan suoraan asiaan eli tiistahin ja mr. worldwideen!

tiistaina töistä päästyäni ajelin kotiin ja nappasin Hellan autoon ja siitä sittte salamana kohti Helsinkiä! mun rakas kompaystäväni Juulia avokkeineen oli luvannu majottaa meiät manselaiset, joten ajettiin kohti Otaniemee oikeestaan ilman minkäänlaista vihjettä siitä missä kyseinen paikka sijaitsee. :-D oon onneks kerran siellä käyny ja mun reittimuisti on jotenki epäilyttävän hyvä vaikka ite sanonki, joten perille päästiin ku päästiinki. aikamoisella haipakalla siistiydyttiin ja kerättiin kamamme ja ei muuta ku bussilla ja metrolla seikkaileen Otaniemestä Suvilahteen!

pb6



olin matkustanu metrolla kerran aiemmin, joskus aika pienenä jonku kaks pysäkinväliä, joten olin ihan turistina tuolla ja iha intona... kuinka noloo. :-D
 


ottaen huomioon että meillä ei ollu pientäkää vihjettä kummankaan paikan sijainnista, selvittiin perille aika hyvin ja kertaakaan eksymättä. ainoo miinus tossa matkalla oli mun erittäin lähellä ollu tukehtuminen, sain kivan hengenahdistuskohtauksen johon apteekin täti uhkas jo Meilahden sairaalaaki parannuskeinoks. :-D tollasiin turhuuksiinha meillä ei ollu aikaa ku Pitbull odotti jo kovaa vauhtia, joten ei muuta ku vähä antihistamiinia nassuun ja keikalle! (note to self: seuraavan kerran ku allergiaoireet jyllää pahimmillaan, henkitorvi on tukossa liiasta räästä ja aiot yöpyä asunnossa jossa asuu myös harvinaisen karvanen koira ja joudut tän lisäks vielä juosta bussii ja sen jälkeen bailata koko illan, ota astmapiippu mukaan !!) henki alko onneks jossai kohtaa taas kulkee joten uskallettiin siirtyä ite keikkapaikalle, tietysti sen kaks minuuttia myöhässä eli eka biisi meni meiltä hivenen ohi. tähän väliin voisin vilauttaa mun keikka-asua!

asupb1

pukeutuminen tohon päivään oli pikkasen hankalaa koska tiedettiin että keikka on ulkona, ja vaikka Helsingin säät oliki paremmat ku Tampereen, ei sielläkää kuuma päässy tulee auringon laskettua, eli keikalle piti olla päällä jotain aika lämmintä ja sit taas baariin jotain juhlavaa! no ei muuta ku vaatteiden vaihto Kampin vessassa.. :-D valitettavasti baariasusta mulla ei oo kuvaa vaikka seki oli kiva, muttei onneks iha yhtä kiva ku tää! jotenki ton kultasetn padian kanssa sopii kauheen hyvin kaikki turkisjutut ja toi liivi oliki tohon ku nakutettu. :-) näissä kuvissa mun tukka alkaa olla jo parhaat päivänsä nähny koska nää on oikeesti otettu vasta seuraavana päivänä, mutta tukan laitoin siis kiharoille (mulla on taas tää hullu kiharakausi päällä. :-D) mutta tosiaa ite ihastuin tohon asuun suunnattomasti, mutta mitäs mieltä ootte te? :-) 
  • garkut Gina Tricot
  • vyö H&M
  • paita H&M
  • turkisliivi Sokos
  •  
keikalle en edes saanu kuljettaa mun rakasta järkkäriäni (jouduin jättää sen "narikkaan" toisin sanoen se ripustettiin muovipussissa naulakkoon !! voitte vaan kuvitella kuinka mun sydäntä raasto ku pelkäsin sen puolesta! :-D) joten joudutte sieltä tyytyyn pelkkiin huonolaatusiin iPhone kuviin. :-( mutta tosiaan itse keikka, se oli suoraan sanottuna ihan ok. en odottanukkaa mitään maailmanmullistusta, koska mun lempparit Pitbullin tuotannosta on oikeestaan kaikki sellasia joita feattaa joku, enkä pahemmin odottanu että ite Pitbullin lisäks lavalle jossain Helsingissä ois noussu JLo, Ne-Yo, Chris Brown yms. :-D ja tietysti biisit livenä niin että featatut osuudet tulee nauhalta, ei oo niin hyviä, joten arvasin että mun lempparibiisit ei tuu oleen mitään ihan huippuja, mutta kyllä ne loistoja silti oli. :-) itseasiassa just mun lempparibiisit Pitbull mun mielestä veti parhaiten, mua häiritsi tuolla ainoastaan se, että herra veti myös muiden ihan random artistien hittejä, saatiin mm. kuulla ai seu te pego, danza kuduro yms! toki se neki veti hienosti, mut jotenki ne tuntu silti sellasilta "täytebiiseiltä" :-D mutta kaikki parhaat hitit oli kyllä ihan loistavia ja toi mies on kyllä aikamoinen livenä! ja tärkeintähän oli että mun lempparini eli Give me everything oli oikeen loppuhuipennuksena. :-) mitä mieltä muut keikalla olleet oli?

pb5

pb3

me ei tosiaankaa jaksettu lähtee änkeytyy tonne johonki ekoihin riveihin, vaan mieluummin oltiin vähä väljemmin tuolla vähä kauempana, koska sieltäki nähtiin screenien avulla hyvin ja kuultiin vähä liianki hyvin. :-D 
 
pb4


itse kaikan lisäks me oltiin Hellan kanssa tietysti ostettu liput myös jatkoille Tigeriin, koska ei oltu kumpikaa ikinä käyty siellä. sieltä mulla ei valitettavasti oo kuvan kuvaa, koska iPhone ei ehkä ois ollu paras väline baarikuviin ja järkkäriä en pahemmin jaksanu esiin kaivaa. mutta hauskaa meillä oli! :-D Tiger oli Tampereen Tivoleihin sun muihin verrattuna ku joku maailman upein baari, siellä oli hyvä meininki, hyvää musiikkia ja paljon ihmisiä. :-) ihan tappiin asti ei jaksettu olla, eikä oikeestaan flunssiemme takia pahemmin mitään kreisibailausta pystytty harrastaan (oltiin ku joku kävelevä tautipesäke ku ollaan kummatki jossai keuhkokuumeessa.... :-D) mutta viihdytettiin sitte itteemme tanssilattian vieressä muiden tanssimista kyyläillen ja tietysti juoruillen! niin ja bongattiin me myös muutama julkkis, mm. tän vuoden Miss Suomi sekä Salkkareiden Sampo !! :-D

keskiviikkona meiän tosiaan piti lähtee ajeleen kotiin hyvissä ajoin, mutta eikös me jääty juoruaan Juulian kanssa sellaseks kevyeks viideks tunniks, jonka jälkeen meiän piti vielä lähtee Helsinkiin syömään ennen kotimatkaa, noh soitettiin sitte Saaralle että lähtiskö neitonen meiän kanssa syöpötteleen ja lähtihän se, joten sen sitte arvata saattaa että ei me ihan heti maltettu lähtee. :-D syötiin ja juoruttiin Chico'sissa vähä liian kauan ja lähettiin sitte lopulta ajeleen kotiin yheksän maissa. ei se haitannu mitään, koska oli niiin ihana nähä Saaraa ja päästä pitkästä aikaa jutteleen taas oikein kunnolla, ja samat sanat Juulian kanssa!

sellanen oli siis meiän Helsingin reissu, keikkailua, baareilua, kavereita, ei mikään ihan huono saldo etten sanois ;) ja niin... mun piti kirjottaa vähän, ja taas tää on joku kilometripostaus joten enköhä lopettele ihan lyhyeen ja palaa muiden kuulumisten kanssa sitte huomenissa, jos vaikka sais taas tän postaustahdin sellaseen normaaliin joka toinen päivä! okei nyt moi ihanat ja pitäkää kiva lauantai! :-) ♥

pb1

6 kommenttia:

  1. millä kiharrat hiukses?:)

    VastaaPoista
  2. Tykkään lukea sun tekstejä, mutta niitä on vähän hankala lukea. En tiedä mikä siinä mättää. Ehkä turhan pieni fontti? Tai turhan pieni riviväli? Silmät menee solmuun ja sit ei jaksa ehkä lukea vaikka haluais.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua oikeestikko! :-( voi ei, kukaan muu ei oo koskaan sanonu mitää tollasta enkä oo itekkää huomannu, ihan perus blogimalli mulla on. mut hyvä ku sanoit tosta, pitää laittaa kyselyä et onko sama juttu muillaki, ja koittaa sitte jotenki säädellä tota :s oon vaa nii kauheen huono noiden asetusten kanssa et pelkään et tää menee koko blogi iha sekasi jos alan jotain säätään :-D mutta tosiaan kiitos ku mainitsit, koitan parantaa asiaa jotenki!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. voi kiitos siiri! :-) toi oli kyl munki mieleen tosi paljon!

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...