maanantai 18. kesäkuuta 2012

ostosvideo!

moikka kaikille! eli kuten videollaki mainitsen niin tässä tulis nyt ostospostausta vihdoin ja viimein ja tällä kertaa näin videon muodossa, toivottavasti tykkäätte ja toivottavasti jaksatte kattella mun naamaa vartin :-D toivotaan myös että teillä kuuluu kaikki äänet yms yhtä hyvin ku tässä mun koneella toi kuulu! niin ja toi video huijaa pikkasen, emmä nyt vasta oo lähössä mihinkään, vaan tulin jo takas kotiin, mutta toi ei kauheen nopeesti tykänny latautua eli jouduin julkaseen tän postauksen vasta nyt. :-(

ps, ihana toi alotuskuva... :-D 



kertokaa tosiaan mitä mieltä olitte tälläsestä ostospostauksesta ja palaillaan siis huomenna tai viimeistään keskiviikkona, pitäkää hauskaa ihanat! :-)


12 kommenttia:

  1. Sun videopostaukset on kivoja :) Ja teksti on nyt helpompilukuista. :) Mulla on samanlainen H&M:n valkoinen kauluspaita. Ihana, mutta tosiaan vähän hankala, kun ei jousta yhtään. Itse ostin sen normaalihintaisena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee ihana kuulla! :-) ja loistavaa että tekstiäki on helpompi lueskella nyt! säädän vielä sitä riviväliä ku ehin paneutua siihen nii sit on varmaa vielä helpompi. toi on tosiaan kiva paita mutta vähän hankala etenki riisumisen kannalta haha :-D

      Poista
  2. Ihana video ja hyvii löytöjä :) oot nii luonnollinen jotenki,aina on kiva ku teet videon! Kiva tuuri sul hm n kans, mul ei oo ikinä käyny siel noin :D ehkä sul on sattunu just ne huonot yksilöt :/
    Nii ja hei mä koko videon ajan mietin et mist sun ihana valkonen pitsipaita on? :D mul on nimittäi meneillää joku pitsikausi, ollu jo monta kk ja toi on vaa nii täydellisyys! :p oon kyl jossain nähny noit ihan varmaa mut en vaa muista et missä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiva kuulla! :-) oon kyl samaa mieltä tosta luonnollisuudesta, vammaseltsha mä noilla videoilla aina kuulostan, mutta ainaki melkei yhtä vanmaselta kuulostan iha luonnossaki, niin ikävää ku se onki haha :-D

      ja joo, se mua just naurattiki ku koskaa ennen mullei oo ollu mitää ongelmia Hennesillä ja oon ostellu iha innoissani sieltä kaikkee ja nyt si parin viikon sisällä kaks tällästä :-D mut ei se midist, en silti aio lakata ostelemasta sieltä! ptää vaa just kattoo tarkemmin.

      ja toi paita on kuten melkein arvata saattaa Gina Tricotista! oisinko ostanu ton joskus pari kolme kuulautta sitte ehkä? eli kannattaa käydä kattoo jos siä ois vielä samantyylisiä :-)

      Poista
  3. oot kyllä hirmu nätti:)
    p.s. näin sut yks päivä lielahden cittarissa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :) haha, siellähä mä viime viikolla olin töissä, olisit tullu moikkaan ;)

      Poista
  4. olet kyllä oikein hurmaava!!! :)

    VastaaPoista
  5. Aivan sairaan ihana tuo videosi:) tee useamminkin! Ja mahtavia löytöjä olet tehnyt!!:) olet kyllä todella kaunis, harmittaa kun en ole koskaan törmännyt suhun kaupungilla.:) Sarkun taas olen monta kertaa nähny mutten sinua:(.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee ihana että tästä tykättiin! :) voin tehdä useemminki näitä kunha vaa muistan ku oon nyt vähä kässänny tän homman ;) ja voi kiitos kehuista! :) jooo Sarkku käy tosi paljon useemmin keskustassa ku mä ku se on töissäki siellä, mä käyn nykyää aika harvoin mihinkää ihmisten aikaan kaupungilla pyörimässä muuten ku autolla :( eli mua on varmasti hankalampi bongailla, mutta ehottomasti moikkaa heti jos törmäät joskus muhun! :))

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...