lauantai 16. kesäkuuta 2012

thursday in pictures!

moi! lupailin yrittää torstaina uudestaan sitä päivä kuvina-postausta pitkästä aikaa ja nyt mulla on hyvää aikaa väsäillä tää postaus teille! :-) koitin parhaani mukaan muistaa kuvailla kaikki päivän puuhani, ja ihmeen hyvin onnistuinki, joten tässä tulis mun torstai kuvina:

menin kymppiin töihin joten kello soitti jo ihan liian aikasin aamulla, eli siinä kasin maissa. millään ei ois jaksanu nousta, mutta kahvin ja herkkuaamiaisen voimalla sain revittyä itteni sängystä!

pl30

pl29

mun aamurutiinit on aina suhteellisen samanlaiset, ehkä oon vähä  kai kaavoihin kangistunu. :-D mutta tosiaan, ensin aamupesut, sen jälkeen kahvi tippuun ja aamupalan valmistus (jonka tollon torstaina ihana äiti oli tehny mun puolesta! :-)) ja sitte meikkailelmaan ja hiustenlaittoon, asu ku on useimmiten mietitty valmiiks jo illalla. valmistautumisen lomassa viihdytettiin Vilman kanssa itteemme Salkkareiden kesäuusinnoilla, ja aamu oli heti rutkasti parempi. :-D

pll1

pll2

töihin lähettiin ajeleen iskän autolla (kuinka ihanaa välillä lainata jotain oikeesti hyvää, hiljasta ja mukava-ajosta autoo ton meiän jo parhaat päivänsä nähneen pikku Pösön tilalle!) siinä puoli kymmenen maissa. päälle pääty tällänen asu:

asupl2

halusin pukee päälle taas pitkästä aikaa shortsit ja noita ihana pirteitä keltasia yksilöitä en ollu viä tänä kesänä kerenny käyttään, joten ei muuta ku ne yhdistettynä yksinkertaseen yläosaan ja kivaan huiviin (jollasia nykyään kauheen harvoin käytän, ne on jotenki hivenen teinejä mun makuun, johtuu ehkä siitä että ite pidin tollasia aina joskus yläasteella. :-D mut nyt se jotenki meni silti!) ja asu oli aika bueno ja kesänen! :-) mitäs mieltä ootte? 
  • t-paita Cubus
  • shortsit H&M
  • vyö H&M
  • huivi Stockmann

en oo tainnukkaa vielä mainita blogin puolella että Vilma on nykyään mun kanssa samassa työpaikassa, eli haastatellaan yhessä ihmisiä elintarviketutkimuksiin! ollaan saatu töissä lempinimi Tehotytöt, koska vedetään vuorot aika hyvällä tiimityöllä ja tehään hyvää tulosta, mä rakastan meiän työpaikkaa ku hyvin tehdystä työstä oikeesti palkitaan ja kiitetään! :-) kaikella kunnioituksella kaupungin työpaikkoja kohtaan, mutta niihin verrattuna tollanen käytös työnantajalta on oikeesti tosi ihanaa ja tekee hyvää työfiilikselle! nyt eksyttiin vähä aiheesta, mutta tosiaan mentiin tekeen aamuvuoro Pirkkalan Citymarkettiin. vuoro ei menny mitenkään loistavasti, mutta meiän kummankin päiviä piristi uudet opiskelupaikat! just ennen töihinmenoo tsekattiin kummatki netistä amiksiin valitut opiskelijat ja siellähän meiän nimet komeili, kuitenkin eri oppilaitosten listoilla! joku ehkä muistaa et mä hain ammattikorkeiden lisäks myös ylioppilaspohjaseen amikseen opiskeleen lähihoitajaks ja sinne mut myös hyväksyttiin ;) ehdollinenhan opiskelijaks valinta on siihen saakka kunnes esitän kaikki koulu- ja työtodistukset, joten täytyy vielä pitää peukut pystyssä että oon laskenu työkuukauteni oikein.. mutta näillä näkymin musta ois hyvää vauhtia tulossa lähihoitajaopiskelija mikäli oon yks niistä monista joille ei TAMKin ovet aukee! JIPPII! :-) niin ja jottei rakas siskoseni jäis yhtään vähemmalle kunnialle pääsi Vilma opiskeleen Pekka Halosen akatemian kuva-artesaaniks! onnittelut nyt vielä täälläkin ja sitte takas torstaihin!

pll3

rankahkon työpäivän päätteeks päätettiin Vilman kanssa vähä hemmotella itteemme ja suunnata Citymarketin vieressä sijaitsevaan kauppakeskus Veskaan vähä shoppaileen! Mun päällimmäinen tarkotus oli ostaa Ramille vähän jotain kivaa piristykseks ku sillä ei ainakaa ton amiksen suhteen ollu yhtä hyvä tuuri ku meillä. noo, se homma sitte vähä riistäyty käsistä ja ostelin Ramille aika paljon kaikkee kivaa. :-D mä vaan tykkään nii paljo antaa lahjoja joten en oikein voinu hillitä itteeni, mutta aika ylpee oon että Hennesin aleissa mä siinä hillitsemisessä onnistuin ja ostin vaan pari ihanaa juttua jotka esittelen teille maanantaina ostospostauksessa! :-) mutta tosiaan pyörittiin hetkinen Veskassa, jonka jälkeen lähettiin ajeleen kotiin päin.

pl19

pl15

pl21

pl17

kotiin päästyäni siinä neljän maissa söin Cittarista lounaaks nappaamani cesar-salaatin ja sitte rentouduttiin Hellan ja Vilman kanssa hetki kattelemalla meiän uutta lempparisarjaa, superkoukuttavaa Pretty Little Liarsia! ihan loistava sarja ;) ja saatoin mä tossa samalla ottaa myös pienet päikkärit! kuuden jälkeen rupesin sitte paketoimaan niitä Ramin lahjoja oikein lahjapapereihin (älkää ottako ihan tosissanne noita kaikkia juttuja, emmä ny oikeesti ostanu Ramille lahjaks hiuslakkaa ja hammastahnaa, ne ostin vaa iha läpällä ku tiesin ettei Rami oo kuitenkaan muistanut ostaa :-D) sitte mietiskelin asun itelleni seuraavan päivän työpäivää varten ja lähin sitte ajeleen Ramille päin!

pll4

asupl

perjantaille halusin sitte päälle chinot! en oo ehtiny käyttää noita mun vaaleenpunasia chinoja vielä ja ku löysin Hennesin aleista ton ihan samaa sävyä olevan vaaleenpunasen huivin, en voinu vastustaa kiusausta yhdistää niitä! toi asu oli musta tosi kiva ja rento, mutta se ois ollu vielä kivempi jos oisin löytäny jostain mun mystisesti kadonneen valkosen tuubitopin, mutta ei kai se oo niin justiinsa! 
  • chinot H&M
  • tuubitoppi Vila
  • vyö H&M
  • huivi H&M (kuinka Hennes painotteista taas!) 
pl10

pl9

Ramin luokse päästyäni me mentiin samantien käväseen kaupassa ostamassa tortilla-ainekset jonka jälkeen suunnattiin Ramille! :-) aika suorilla alettiinki sitte kokkailun niitä tortilloita, tai siis Rami hoiti aikalailla ton kokkailupuolen ja mä sitte nautin lopputuloksesta!

pll5

pll6

pl4

loppuilta me sitte kulutettin leffaa kattellen, valittiin tällä kertaa leffaks Captain America: the first avenger! leffaa en jaksa sen kummemmin alkaa arvosteleen, mut kyl se sen verran hyvä oli että vois katsella myös sen ton "jatko-osan" the Avengers! siinä se päivä sitte alkoki aikalailla olla pulkassa ja aika suunnata unen maille meiän söpöihin punasiin lakanoihin! :-D

pl3

pl2

pl1

semmonen oli siis mun torstai kuvina, tähän tuli nyt kyllä aikalailla tekstiä vaikka piti olla tosiaan se kuvapostaus, mutta jos ei kiinnosta nii ette sitte varmaa lue tekstejä. :-D jouduin laittaan osan kuvista kollaasien muodossa, koska muuten tässä postauksessa ois ollu sellanen 40 kuvaa, enkä usko että kukaan ois jaksanu kattella niitä. :-D nyt mä kuitenkin oikeesti lopettelen, tässä kesti jotenkin iha liian kauan tehdä tätä postausta! aion viettää tosi rennon viikonlopun enkä tehdä mitään kummempaa, Ramiki suuntas moikkaileen äippäänsä joten seurana on Hella ja Vilma sekä telkkari! :-D kerään voimia ens viikkoo varten, mutta enköhä mä huomenna palaa tänne tän päivän juttujen kera, nyt moikat ja kertokaa mitä mieltä ootte näistä päivä kuvina-jutuista vaikka ne välillä vähä venähtääki ton tekstin saralla! toivottavasti te oikeesti tykkäätte tästä, koska mä väsäin tätä ihan tuhottoman kauan, mutta hauskaa oli! joka tapauksessa, juhlikaa te viikonloppuna munki puolesta ja pitäkää loistava lauantai, nyt moi ihanat! :-)

iso PS ! html-koodia en saa muokattua kirveelläkään, mutta muokkasin ihan tuolta Bloggerin asetuksista nyt fontin väriä ja kokoo (koko on nyt se perus eli 12 ja väri vähän tummempi ku aiemmin)mutta riviväliä en saa muokattua sitte millään! niinpä nyt taas uus kysymys, joko te pystytte lukeen nää tekstit vaivatta vai vieläkö pitäs jotain tehdä? :-) kiitti ihan hirmusesti jos vinkkailette mieilipiteitänne niin saadaan tästä kaikille helpompi lukee!

pl16

15 kommenttia:

  1. Hei onnee opiskelupaikasta! Ja Vilmalle kans, jos lukee tän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :-) jos nyt siis tosiaan pääsen sinne hhaha :-D ja kiitokset Vilmaltaki!

      Poista
  2. Ihana postaus taas :) Hahha mulla ihan samanalaiset aamurutiinit ja pakko kattoo jotain turhaa sarjaa teeveestä jos vaan ehtii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos siiri! :)) haha, no se oikeesti piristää aina aamua jotenki, mut mitään sellasta ohjelmaa ei pysty kattoo minkä oikeesti haluaa nähä koska se menee kuitenki puoliks ohi aamulla :-D

      Poista
  3. Tekstin riviväliä saa muutettua HTML-koodista. Koodinpätkä on line-height: 21px; ja tuota numeroarvoa muuttamalla voit kokeilla sopivan rivivälin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos vinkistä! :) itseasiassa mä löysin ton kaiken googlen kautta, mut sit ku tutkin sitä mun html-koodia niin sieltä en löytäny tota kohtaa, siis tota line-height juttua :( en kestä ku oon nii huono noissa kaikissa, mut toivottavasti tätä tekstiä ois nyt helpompi lukee! :)

      Poista
    2. Sen voi lisätä sinne itse ja kokeilla mikä on passeli. Eli sinne johonkin väliin, missä sinulla on nuo muut tekstin määrittelyt niin lisäät sen vain puolipisteen jälkeen, kuten tässä koodinpätkässä se on viimeisenä tuolla.

      div style="background-color: white; color: #666666; font-family: 'Trebuchet MS', Trebuchet, sans-serif; line-height: 18px;"

      Poista
    3. aaa okei! :) kiiitos paljon tiedosta, mä koitan säädellä sitä noilla vinkeillä ;)

      Poista
  4. onnea!:) opiskelen ite kans lähihoitajaks, toista vuotta. ootko menos tampereen ammattiopistoon vai pirkoon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) TAOon oisin menossa jos tosiaan ne työtodistukset on ok! mitä oot tykänny opiskeluista ja mihin meinaat suuntautua? :-)

      Poista
    2. vastaan tällai pikkusen myöhään, sori! muistin tän vasta nyt.
      mut niin siis, harmi, koska ite oon pirkossa ja ois ollu kiva olla sun kaa samassa koulussa! :D
      ja tosiaan; oon kyl tykänny paljon lähäriopinnoista, suurin osa jutuista on ollu mielenkiintosta, etenkin kun tää on just se mun alani, sen oon huomannu työssäoppimissa! ne on paras puoli tässä opiskelussa :') aion suuntautua sairaanhoitoon ja huolenpitoon koska tykkään hoidollisista hommista ja siinä on myös monipuoliset työskentelymahdollisuudet. :>
      onko sulla itellä jo mielessä joku kiinnostuksen kohde mihin mahdollisesti sitten erikoistut? :)

      Poista
  5. Kauan ootte seurustellu ramin kaa?:) ootte söpö pari! Ettekö viel yhteenmuuttamista oo harkinnu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ollaan seurusteltu semmonen pari kuukautta vajaa kaks vuotta :) periaatteessa kauemminki mutta anyway :-D ja tota, siis joo tottakai yhteenmuutosta on ollu puhe ja joskus hamassa tulevaisuudessa muutetaanki yhteen, mun mielestä on vaan superpaljon fiksumpaa asua ensin ihan yksin ku jonku kanssa, ja ku mä en oo vielä omillani asunu, aion tosiaan muuttaa eka ihan yksin asuun, toivottavasti opiskelijakämppään :) ja sitte myöhemmin mietitään sitä yhteistä asuntoo!

      Poista
  6. sul on tosi kaunis hymy :3 ..ja noi silmät! .__.

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...