tiistai 19. kesäkuuta 2012

four weddings and a funeral

moikka! mitäs teille kuuluu? :-) mä huitelen tällä hetkellä jossain töissä kovaa vauhtia odotellen pois pääsyä ja Ramin näkemistä näin parin päivän jälkeen! mutta ajastelin teille luettavaa mun eilisestä, joten tässä tulee:

aamulla oli ihana heräillä kauniiseen auringonpaisteeseen ja suunnattiinki tietysti Hellan kanssa niiden pihalle muutamaks tunniks auirnkoo palvomaan ;) iltapäivällä oliki sitte aika suunnata suihkun kautta laittautumaaan, sillä illalla oli tiedossa ihanaa ruokaa ihanassa seurassa, eli typyjen kanssa illallistamaan! liikkeelle lähin tän näkösellä lookilla:

asupc


päälle valikoitu mulle tavallaan vähä yllättävä asu! oon nyt ihastunu tosiaan maxiekkojen lisäks maxihameisiin, joten kaivoin kaapin pohjalta ton viime syksynä Egyptin matkaa varten ostamani hiekan värisen Ginan maxin ja yhdistin sen tohon raitaseen tuubitoppiin. :-) ton hameen väri ei oo mikään mun lemppari, mut kyl toi yhdistelmä mun mielestä silti toimi aika kivasti! viimesenä pisarana noi siniset korot jotka jaksaa aina ilahduttaa mua. ite siis tykkäsin asusta, vaikkei se ehlä ihan perinteisintä mua ollukkaan, mutta mitäs mieltä ollaan siellä? :-)
  • toppi H&M
  • vyö H&M
  • hame Gina Tricot
  • kengät Skopunkten
 
 
pc6



treffattiin siis Sarkun, Lauran ja Hellan kera keskustassa, luvassa ruokailua ;) kaikkien teki mieli salaattia joten mietittin joku kiva salaattipaikka, joka ois illallaki auki, päädyttiin Panchoon! Tampereella on mun mielestä suhteellisen huonosti rafloja joista sais ihania salaatteja, Miamin salaatit on musta aika mauttomia, New Yorkin ihan ok, mutta laatuunsa nähden suhteellisen kalliita. Coytoessa oli ihanat salaatit mutta sitäkää ei enää oo ja Flamessa on ehkä kolme salaattia. :-D kertokaa mistä saa Tampereen parhaat salaatit?

jos ei muuta, niin noi Panchon salaatit oli ainaki ihan hervottoman kokoset! ite päädyin katkarapusalaattiin, mutta pakko sanoo että ei se mitenkää sen suuremmin mua säväyttäny vaikka ihan kivaa oliki ja sainpaha ainaki masuni täyteen!

pc4


pc3




vaikkei ruoka ehkä ollu sitä maailman parasta, niin sitä oli seura ja meiän jutut. :-D juttujen taso tosin oli jotenki erityisen alhaalla, laitetaan maanantain piikkiin! mutta eikös joku sanonta kuulu niinki, että mitä paremmat kaverit sen paskemmat jutut ja sitä hauskempaa? vai oks tää vaan joku mun oma motto? no joka tapauksessa naurua sai taas pidätellä ihan huolella eikä puheenaiheet mitenkää kesken loppunu. istuttiinki Panchossa ihan niin pitkään ku kehdattiin, toisin sanoen lähettiin tasan sulkemisaikaan eikä sillonkaa oikein oltas vielä maltettu lopettaa. :-D tuli puhutta otsikon mukasesti häistä ja hautajaisista (vaikka ne ei kellään toivottavasti oo kauheen ajankohtasia) ja tietysti myös tosta pikkase ajankohtasemmasta juhannuksesta, josta tulee huippu! ollaan kivalla kaveriporukalla viettämässä "mökkijuhannusta" meillä. :-D ohjelma on siis mökkijuhannuksen kaltanen, mutta tapahtuu vaan täällä meillä maalla eikä oikeesti järven rannalla, mutta hauskaa on luvassa se on varma!

pc1


pc



mutta tosiaan ilta oli tosi ihana ja seura tietysti parasta, onneks pian uudestaan ja viä suuremmalla mittakaavalla! :-) nyt mä taidan kuitenki lopetella ja palailen taas tässä kunhan kerkiän, heippa ihanat! ♥

pc5

8 kommenttia:

  1. Söin just äsken saman salaatin :Dvaikka en ottanutkaan siihen noita rupusia lastuja! Nammmm:)))

    VastaaPoista
  2. Kiva et sul on kerranki asua joku imartelee sun vartaloo ku toi ei oo mikää makkarankuoriasu mitä sult yleensä ain löytyy päält!nyt muuten kysymys et eiks sua ahista olla semmosis vaatteis jotka puristaa niin paljon tai en mä tiiä et puristaaks noi sun vaatteet mut näyttää ainaskii silt tai et napit pysyy just ja just kiinni?tai ku oon ite kans vähä pyöreempi et muotoja löytyy niin tykkään käyttää vähä löysempii tai ei just noin tiukkoi et ei ahista mut jokanen tyylillään!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva tietää et mun vaatteet näyttää siltä :-D ite en ookkaa huomannu! mut tosiaan, käytän tosi harvoin epämukavia tai puristavia vaatteita, että ihan oman kokosia kyllä, ei tarvi huolia! :-) eli vastauksena kysymykseen, ei ahista koska en sellasia käytä. tykkään käyttää sekä tyköistuvampia että rennompia vaatteita, kuten varmaa asukuvistaki huomaa! :-) mun mielestä vaikka oiski "vähä pyöreempi" niinku mä ilmeisesti susta oon, ei tarvi pukeutua pelkästään johonki säkkeihin, usein pyöreemmät ihmiset just tekee sen virheen että pukeutuu pelkkiin löllövaatteisiin jollon näyttää entistä lihavammalta. :-D mutta tosiaan kuten itekki sanoit, jokainen tyylillään ;)

      Poista
    2. Mulle tuli pakottava tarve kommentoida että Veeraa ei voi mun mielestä kuvailla sanoilla "vähän pyöreempi" vaan sulla on just sellanen unelma vartalo, naisellinen ja sopusuhtainen! Ja kuten jo kommentoin, niin musta kaikkien pitäs just ottaa mallia siitä miten pukeudut! Sä todellakin tiedät millaset vaatteet sulle sopii. :-)

      Poista
    3. voi kiitos kauheesti! :-) en ehkä ihan unelmavartaloks tätä kuvailis, mutta ei toi vähän pyöreempikää ehkä mikää paras kuvaus oo mutta tietysti makuasia :-) kiitos iina ihanasta kommentista! <3

      Poista
  3. toi maxihamehan sopii sulle ihan tosi hyvin! :-) tosi kivan näkönen!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...