tiistai 3. heinäkuuta 2012

hätätapaus!!

kamalaa hirveetä kauheeta ihan tyhmää! mulla ei ookkaan nettiä täällä, Turkin laki on jotenki muuttunu ja meillä ei ookkaan nettiä meiän asunnolla, joten mun suunnitelmat täältä käsin postaamisesta meni myt ihan plörinäks !!! ette uskokkaan kuinka mua kismittää ja ollaan Vilman kanssa kummatki oltu aika raivona tästä asiasta, mutta mitään ei sille voida joten pakko sopeutua :-( halusin nyt heti ku pääsin käsiks nettiin thessä baarissa, niin ilmottaa teille että tilanne on tämä! toivottavasti te kestätte, mä yritän nimittäin myös selviytyä parhaani mukaan ja palaan sitte asiaan 14.7 :-( koitan ehkä työntää pari jotain ajastusta vielä reissunki aikana mut en lupaa mitään koska tää netti ei oo ihan parhaimmasta päästä! oon pahoillani tästä, vaikken asialle mitään voi, mutta toivottavasti teki ymmärrätte :-D

ps. jei nyt ku ekaa kertaa muutamaan päivään pääsi mun Bloggeriin, huomasin et 100 lukijaa on täyttyny tätä kautta! ihan käsittämätöntä jotenki, en vois olla ilosempi että noin ihanat jaksaa lukee mun höpinöitä päivästä toiseen. :-) sit ku palaan Suomeen, saatte jonku ihanan arvonnan ja hemmottelen teiät muutenki piloille, i promise ;) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...