maanantai 23. heinäkuuta 2012

finally instagrammin'

moikka! tässä kävi nyt taas näin että postailu meni maanantain puolelle vaikka ite elelen vielä sunnuntaissa :-D pahottelut! eilen mulla ei ollu energiaa tulla kirjotteleen tänne, vaikka krapesta ei perjantain juhlinnoista huolimatta ollukkaan mitään tietoo. perjantai Hämeenlinnassa oli tosi ihana ja oli kiva nähä meiän Hämpin poikia taas pitkästä aikaa :-) postausta perjantai-illasta ei valitettavasti oo tulossa, koska vaikka meillä tyttöjen kanssa oli suunnitelmissa ottaa paljon kuvia, ei lopulta tullu otettua kuvan kuvaa, jotenki oli vaan koko ajan jotain muuta tekemistä ja kamera lepäs laukussa! mutta ei se kai aina oo nii justiinsa vaikkei jokaikisestä tapahtumasta postausta tuliskaan, varsinki ku tässä on tätä menoo ja meininkiä riittäny eli postauksia tulee kyllä ihan hyvään tahtiin. :-)

nyt aattelin ilmottaa teille asiasta josta muutamat onki ehtiny jo kysellä, eli Instagramista! suurin osa varmaan tietää mikä tää tällänen Instagram on, joten en ala sen kummemmin selitteleen vaan ilmotan vaan että mutki löytää sieltä nykyisin nimellä veeraosv :-) mua pitempään seuranneet varmaan arvaaki ettei sieltä kannata odotella mitään suuria taideteoksia tai maailman upeimpiä kuvia, ja siellä on ihan liian monta kuvaa mun kynsistä/käsistä ja ylläripylläri ruuista, mutta jos jotakuta sattuu kiinnostamaan niin vilkaskaa ihmeessä! :-) tähän postaukseen keräsin satunnaisia kuvia tältä viikolta, here we go:

i3

i4


1. kun palasin Turkista ja menin lentokentältä nopeesti kodin kautta suoraan Ramille siinä kuuden aikaan aamulla, mua odotti siellä ruusukimppu! :-) kuinka ihanaa ja mä vielä kehtasin epäillä että kyseessä on Pirkka ruusut (jotka on muuten ihan sairaan hyviä ja nättejä ja halpoja, suosittelen! :-D) vaikka herra oli käyny oikein varta vasten kukkakaupassa törsäämässä! pakko myöntää että ilahduin, vaikka monien mielestä kukat onki turhuutta!

2. okei okei, oli siellä pöydällä mulle jotain muutaki, pieni paketti jonka avaamista jouduin odottaan siihen asti että oltiin nukuttu, en ois meinannu pysyä housuissani ku en yhtään arvannu mitä siellä oli ja Rami koko ajan väitti että se on jotain ihan tylsää?! pyh ja pah, sieltä paljastu ihana Jimmy Choon hajuvesi josta aattelin kirjotella vielä myöhemmin. :-) shokran habibi ♥ 

3. mun käsi. :-D tärkee, mutta halusin kuvata mun Turkista ostamiani sormuksia ja ruskettunutta kättäni (joka ei kyllä tolla muokkauksella oo ruskeeta nähnykkää ja rusketus on jo häipyny ihan liikaa byää :-( ) hieno kuva tuli haha!

4. tätä neloskuvaa ette ehkä usko, koska en usko oikein itekkää vielä, mutta kai se totta on ku mustaa valkosella tollanen tieto oli tänne saapunu sillä välin ku olin Turkissa !! (okei okei sain mä myös asiasta tiedon tekstarilla sekä ihan Tamkista, että Ramilta, joka kilttinä nouti ton kirjeen mulle ja tietysti myös rakkailta ystäviltäni jotka oli käyny kyttäämässä miten mulle käy ;-)) tää on jotain ihan uskomatonta, mun unelma toteutuu ja musta tulee kätilö !! okei neljä ja puoli vuotta pitää vielä opiskella niska limassa mutta silti! pakko myöntää että oon myös aika ylpee itestäni että pääsin Tamkiin ekalla yrityksellä, kuten Hella asian niin hyvin ilmas: morjestaaaaaaaa! :-D 

5.  mun sääret joita voi vielä ehkä pari päivää kutsua ruskettuneiks ennen ku niistäki katoo väri niinku kaikkialta muualta mun kropasta byhyy, missä on Suomen aurinkoiset päivät sillon ku mulla on vihdoin lomaa?! 

6.   ihan superherkullista wokkia jota väsäiltiin Ramin kanssa yks päivä! voisin heitellä tostaki joskus ohjetta tänne, ku niistä resepteistä (okei liiottelua kutsua mun ja Rampsan kokkailuja millään lailla resepteiks...) aina niin tykätään. :-) 

7.  mun "kauniit" kynnet! voitte uskoo että laitan Instagramiin kuvan varmaan joka kerta ku lakkaan kynnet.... :-D 

8. huijasin vissiin tuolla alussa teitä, tällänen kuva multa nimittäin perjantaina oli pamahtanu Instagramiin. kaunis auringonlasku Hämeenlinnassa. :-) 



semmosia kuvia ja juttuja siis mun Instagramissa toivottavasti tykkäilette! huomenna palailen kertoileen pari sanaa kahesta ihanasta päivästä parhaiden typyjen seurassa, mutta nyt suuntaan nukkuun sillä huomennä pitää olla virkeenä vastaanottamassa kultsia kotiin muutaman päivän työreissun jälkeen! :-) eli heippa ja hyvää yötä ihanaiset, pitäkää kiva alkava viikko! :-)

12 kommenttia:

  1. Onnee Veera ihan hirveesti kouluun pääsemisen johdosta!! :-)<3 Kätilön työ on varmaan kyllä tosi mielenkiintoista ja yks sellasista aloista joka vois itseäkin kiinnostaa :-)

    <3: Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiiitos palljon Anniina! :-) ♥ oon ihan samaa mieltä, ootan jo innolla kaikkia kursseja että mitä sieltä tulee vastaan, vaikka alkuhan siinä on ihan samaa ku perus sairaanhoitajan koulutuksessa ku ekat kolme vuotta opiskellaan sairaanhoitajaks, mutta mielenkiintostahan sekin varmasti on! :-) voisin kyllä jotenki nähä sutki kätilön ammatissa!! :-D

      Poista
  2. moii toivottavasti huomaisit tän ajoissa sillä ens yönä ois lähtö rodokselle, mutta tarvisin vinkkiä et miten siä niitten taksienkaa et onko siellä semmosii "huijaritakseja" vai voiko minkä kyytiin vaan mennä ja sit että onko sieläpäin tapana tinkiä asioista (ei tietenkää missää missä on valmiit hinnat) vai miten on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en valitettavasti osaa noista takseista sanoo yhtikäs mitään, koska meiän hotelli oli ihan siinä Rodoksen kaupungin keskustassa eikä jouduttu siis kertaakaan käyttään takseja! mutta yleisesti Kreikassa mitä oon ollu ni on ollu ihan luotettavia kaikki taksit, että kaikkiin autoihin joissa se taksin merkki on, on uskaltanu astua sisään :-D toki aina kannattaa olla varovainen, mut ite ei oo tullu törmäiltyä huijareihin! tinkiminen on toinen juttu josta ei itellä mitään kauheen omakohtasta kokemusta oo, ei oo tullu Kreikassa pahemmin tingittyä, ja ekan kerran ku menin Turkkiin olin ihan huuli pyöreenä että mitä tää tällänen on. :-D mutta ainahan sitä voi sellasissa turistibasaaripaikoissa kiltisti kokeilla jos hintaa ei näkyvillä oo että saisko siitä alkuperäsestä hinnasta vähä pudotettua! :-) hauskaa reissua, ja kuten vissii sanoin aiemminki, toivottavasti törmäätte meiän Hämeenlinnan kamuihin ku herrat on kans Rodoksella just! :-)

      Poista
  3. Vau, paljon onnea opiskelupaikasta! :)

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi!
    ingastina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Paljon onnea kun päästi haluamaasi kouluun! :) Mä olen henkilökohtaisesti ruvennut arvostamaan hurjasti kätilöitä sen jälkeen kun itse synnytin, sen verran arvokasta työtä tekevät :) Muistan kuinka sanoin ihanalle kätilölle joka oli pojan synnytyksessä, että "En tajua miten kukaan haluaa tehdä tota työtä" :DD mutta nyt näin jälkeenpäin ajateltuna, se on niin tärkeää että miksipä ei!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :-) ja toi on kyl totta, et jos asiaa ei sen kummemmin mieti nii eihän sitä tajua miten arvostettavaa duunia se on, yhtälailla toki sairaanhoitajien ja lääkäreidenki, mut tietysti kätilön homma on vähä erilailla arvostettavaa ja useimmiten ainaki sellasta vähä positiivisempaa koska onhan synnytys lähestulkoon aina ilonen asia! :-) vaikka toki siihen työhön kuuluu muutaki ja niitä ikäviä juttujaki tulee mut silti. ja haha, oon mä sitä itekki välillä miettiny et mihis oonkaan ryhtymässä ku tollaseen ammattiin haluan, mut jotenki joku siinä vaan niin kiehtoo! :-)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...