maanantai 30. heinäkuuta 2012

rock the boat, hop it til it can't be found!

hello lovers! viikonloppu on jotenki sujahtanu ohi ihan hujauksessa, joten mustakaan ei oo sinä aikana kuulunu, mutta ehkä se ei oo niin vakavaa, sillä nyt oon täällä. :-) tällä viikolla on taas menoo ja meininkiä luvassa, huomenna esimerkiks suunnataan porukalla Serenaan, josta mä ja Rami jäädään sitte yöks Helsinkiin hengailemaan kahestaan. :-) ajastelen siis tälle viikolle ne viimesetki Rodos-postaukset ja sitte päästään erään lukijan toiveiden mukaan niihin Turkki juttuihin, kunhan saan kehiteltyä jonku tavan kirjotella niistä! vinkkejä? mutta tosiaan, joku kommentoi ettei jaksais lukee matkapostauksia niin kauheesti jäljessä, mä tiän se ärsyttää muaki ihan suunnattomasti, mutta jos multa kysytään, niin mieluummin luen pläjäyksen reissupostauksia vähä myöhemmin, ku että lukisin joskus elokuun alussa jostain heinäkuun alun random-päivästä. ja ku mä haluun kuitenki niistä tavallisista päivistäki kirjotella, niin tää on nyt vähän tällästä, koittakaa kestää! enää ei  oo tälle vuodelle eikä varmaa seuraavalle viidelle vuodelle (opiskelijbudjetit haistakaa vittu! :-D) luvassa reissun reissua ku ei oo lomaakaa tiedossa, joten tälläsiä tilanteita ei oo enää tulossa! nyt kuitenki siihen lauantaihin, miks musta on tullu tällänen alkulöpisijä?

lauantain suunnitelmat oli sellasia aika ex tempore, ja mentiin todellaki fiiliksen mukaan! Sarkku soitteli aamulla että mitäs tässä ritariässä, tehtäskö illalla jotain? mä ja Hella oltiin tietysti mukana juonessa samantien ja päädyttiin sitte siihen että suunnattiin illalla kohti keskustaa ja mentiin sinne minne nenä vei ja superhauskaa oli. :-) liikkeellä olin tälläsessä asussa:

asuv2


mä olin aluks hivenen epäileväinen ton asun suhteen, ostin noi shortsit Hennesin alesta kympillä ennen ku lähettiin Turkkiin, mut jotenki niitä ei oo tullu käytettyä vaikka ne kivat onki. mua hämää jotenki iha hirveesti että niissä ei oo vyötä joka katkasee mun mielestä asun aina kivasti. mutta tohon asuun noi jotenki passas ja tykkäsin tosta lopulta paljon! :-) mutta mitäs mieltä ootte te, onks toi kiva vai jotenki outo? :-D niin ja joooo... sekä paita että shortsit on Hennesiltä... hienoa taas Vetu! 

 
käytiin Hellan kanssa siis viemässä auto Sarkun luokse, josta suunnattiin sitte Alarantaan jossa Sarkku kavereineen oli veneellä! Sarkku käpytteli meiän luokse ja mentiin taltuttaan nälkäämme Amarillon hamppareilla, jotka oli ihan superhyviä. :-) tällä kertaa olin myös tyytyväinen Amarillon palveluun ja ihanat tarjoilijat jakso meiän levotonta meininkiä ja palvelu oli nopeeta vaikka paikka pursus kesäsiä lomailijoita! mä söin chevré hampparin, siinä oli siis perus kasvikset ja pihvin sijasta vuohenjuustoo, ai että oli herkullista. oonko koskaan kertonu mun addiktiosta juustoihin, etenki vuohenjuusto, aurajuusto (ja nimenomaan se ihka oikee Aura, vaikka muuten tuenki Pirkkaa yms henkeen ja vereen, Auran sinihomejuusto on se ainoo oikee :-D) ja fetajuusto on ihan ehdottomia ykkösiä! vaikka mulla ois millaset terveysviikot meneillään (uskokaa niitäkin on vaikken niitä täällä/Facebookissa kaikille mainostakaan :-D) noista juustoista en pysty kokonaan luopumaan. :-D mutta tosiaan tälläselle juustofanille toi hamppari oli ehdoton ykkönen, joten suosittelen ehdottomasti! toki siinä oli sitte lisukkeena ne perus ranskikset ja dipit ;)

v10


v9


v7


v8


v6


juoruttiin tosiaan jonkun aikaa kolmisteen siinä Amarillossa hyvien juomien äärellä ja vaihdettiin tärkeimmät kuulumiset. tän jälkeen jatkettiin matkaa Laukontorille/Alarantaan/Ratinaan, mikä se ikinä sitte onkaan siinä uuden kävelysillan vieressä. :-D siellä Sarkun ystit odotteli meitä veneellä ja mentiin sitte sinne hengailemaan! tossa vaiheessa iltaa ei enää lähetty veneellä ajeleen, luojan kiitos, koska mua pelotti siellä muutenki jotenki ihan luonnottoman paljon, vaikken vettä pelkääkkää! mut joku ehkä muistaa mun laivapelon (mm. tästä postauksesta :-D) ja se tosiaan koskee myös veneitä, mä kuolisin jos joutuisin uimaan ihan vaikka soutuveneen vierestä, siks olinki aika kauhuissani ku jotkut viereisen veneen äijät meni hyppään siltä kävelysillalta (ei-tamperelaisille lukijoille tiedoks, se on siis sellanen kuus metrinen silta, joka on rakennettu vähä yli vuosi sitte toho Tammerkosken/Pyhäjärven päälle!) sinne kylmään veteen ja uivat takas veneelle, hyihyi! tässä muutama kuvanen veneeltä:

v5


v4


siä oli muitaki, ettei ihan tyttöporukalla istuttu tuolla veneessä, ei sillä etteikö tytötki vois osata ajaa venettä mut jotenki olin luottavaisempi ku seurassa oli myös veneen omistaja joka oli sillä ajellu ihan kiitettävän määrän mun ymmärtääkseni :-D 

 
v3


mun ei varmaan tarvi ees mainita että oon kateellinen tosta Hellan rusketuksen pysyvyydestä, miks mun väri katos ku tuhka tuuleen viikon päästä Turkista saavuttuamme, vaikka olin yhtä ruskee ku Hetu sillon ku tultiin :-( 

 
v1


oltiin söpöjä! :-D

 
v2


hyvä että mä uskalsin ees istua tossa kapteenin paikalla ku olin iha varma että tökkään ton veneen jotenki käyntiin ja tapan kaikki.. :-D
 

mutta tosiaan vieteltiin iltaa siellä veneellä, juteltiin, tutustuttiin Sarkun ysteihin ja hengailtiin vaan. :-) oli tosi mukavaa ja jotenki hirveen kiva istuskella ihan veden äärellä ku oli niin lämmin ilta ja pitkälle valosaa! monta tuntia siinä kuluki ennen ku suunnattiin sitte Sarkun luokse jatkaan iltaa pitkälle yöhön edelleen juoruillen, naureskellen, jutellen ja yöllisiä salamoita kattellen tai peläten. :-D

semmonen oli siis lauantai ilta, joka jatku toki ihan sunnuntaihin saakka, etenki ku testattiin Sarkun vuodesohvaa ja yövyttiin siellä! tommoset "mennään vaan ja tehdään jotain"- illat on kyllä kesän parasta antia, ei turhia suunnitelmia (vaikka meillä ne yleensä aina onnistuuki jotenki yllättävän hyvin verrattuna moniin ihmisiin. :-D) eikä stressia vaan ihan vaan hyvä meininki ja matka minne millonki! :-) kiitos siis ennenkaikkee ihanille typyköille, mutta toki myös muille joiden kanssa iltaa tuli vieteltyä. :-)

semmosta tänään, huomenna palataan sitte niillä Rodosjutuilla! :-) mä lähen nyt kriiseileen siitä mitä pakkaisin mukaani Helsingin reissulle, kuinka voi olla vaikeeta valita pari asua?! mulla on ollu viime aikoina aikamoisia vaatekriisejä, ku toisaalta himottas pitkästä aikaa laittaa farkut jalkaan, mutta toisaalta haluan nauttia nyt ku vielä voi pitää shortseja/hameita. liian vaikeeta! pitäkää siis peukut pystyssä että selviä, ja jättäkää kivoja kommentteja ihanat. :-) palataan huomenna!

v11

6 kommenttia:

  1. Ihana väritys tuossa sun asussa :) Muutenkin se on todella tyylikäs :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noku mäki tykkäsin tosta värityksestä jotenki hirveesti! mun mielestä valkonen ja tollanen mintunvihree on vaan jotenki täydellinen yhdistelmä :-) ja voi kiitos paljon! :-)

      Poista
  2. Ihanat värit ja upee huulipuna! Mums:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos Siiri! :-) toi huulipuna on kyllä ihan lemppari vaikkei se niin kiva ookkaan vaaleiden hiusten kanssa ku tummien, mutta silti :-D eiköhän ne tummatki taas kohta tee comebackin ;)

      Poista
  3. Siiis paljonko sulla oikein menee panchoon/ sun muihin ravintoloihin rahaa kuukaudessa? sä käyt tosi usein syömässä roskaruokaa ja sen kyllä valitettavasti näkee kropastasi!
    Harrasta liikuntaa ja syö terveellisemmin:( tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nooo se vähän riippuu kuukaudesta, toisina tulee käytyy useemmi ja toisina harvemmin, mut keskimäärin ehkä semmonen 40-50 euroo kuussa. tästä lähtien tietysti tosi paljon vähemmän ku alan opiskelee nii ei oo nii paljoo rahaa ku nyt ku on painanu duunia!

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...