perjantai 27. heinäkuuta 2012

this is the day of the battle

moikka kaikki! lupailin että seuraavasta postauksesta tulee vähän runsaskuvaisempi, ja lupaukseni pitää! mun pitäs kyllä oikeesti laittaa tänne niitä Rodospostauksia, mut ku oon tehny tässsä viime aikoina kaikkee, mistä haluun kirjotella, enkä haluis tän blogin menevän ihan jälkijunassa oikeesta elämästä (nytki tosiaa tulossa juttua keskiviikosta :-D) mut en myöskää oikein osais laittaa monta postausta päivässä, joten teen nyt näin että siihen saakka ku mulla on aikaa kirjotella tälläi joka päivä, nii saatte kuulla ihan kuulumisia, ja esimerkiks ens viikolla ku oon aikas kiireinen, nii sitte ajastelen tänne niitä Rodospostauksia ja muuta sellasta specialjuttua :-) kuulostaako hyvältä? niin ja oon alkanu väsäileen jo niitä Turkki postauksia noin niinku kuvien muodossa, mutta haluisin kysyä teiltä rakkaat lukijat että millä tavalla haluisitte mun toteuttavan ne Turkkipostaukset? en aio tehdä sieltä jokaisesta päivästä erillistä postausta, koska meiän päivät oli tosi paljon samanlaisia, mutta sit toisaalta en mä voi kahta viikkoo ympätä samaankaa postauksee ku kuvia on aika paljon? eli mitä mieltä ootte, teenkö vaan enimmäkseen kuvapostauksia, joissa kerron muutamalla sanalla mitä on tapahtunu, ja sit vaikka niistä päivistä ku ollaan tehty enemmän jotain nii ihan sellaset kunnon teksti + kuva postaukset? vai onko jollain jotain muita ehdotuksia, te ne kuitenki luette, mulle on iha sama miten ne toteutan kunhan saan toteuttaa, joten antakaas vinkkejä ihanat! :-)

okei nyt tuli ihan liian pitkät ja turhat alkulöpinät, eli nyt nopsasti asiaan eli siihen keskiviikkoon!
alotetaan vissiin ihan perinteisesti asulla, josta ainakin ite tykkäsin kovin:

asug1


mä halusin laittaa pitkästä aikaa päälle bleiserin ja nimenomaan jonku tollasen värikkään! välillä syksyllä ja talvella mua on ärsyttäny ku en oo saanu yhdistää noita värikkäitä bleisereitä koko valkoseen, koska se näyttää mun mielestä aina tosi nätiltä, mutta mä en vaan yksinkertasesti edelleenkää pystyis käyttään valkosia farkkuja, tulis liian yläaste vibat. :-D ja mulla taitaa olla yhet valkoset housut, mutta ne ei oo bleiserihousut, joten oon joutunu odotteleen shortsikelejä tossa asiassa ja nyt ku ne vihdoin tuli niin nakkasin heti päälle ton pinkin bleiserin muuten valkosen asun kanssa ja mun mielestä toimi tosi kivasti! vai mitä te sanotte? :-) ehh.. meinasin ruveta kirjottaan tohon vaatteiden ostopaikkoja, mutta ihanaa että oon ollu taas kävelevä Hennesin mainos, päästä varpaisiin Henkkamaukassa.....

 
ton näkösenä siis suuntasin Ramin kanssa kohti Pyynikkiä. mä oon varmaa joskus puhunukki, että vaikka me ollaan periaatteessa Ramin kanssa kummatki aika meneväistä sorttia (Rambo vielä enemmän ku mä, joka oikeesti tarviinki välillä sellasta ihan vaa lööfföilyä! :-D) silti me tosi usein hengaillaan yhessä Ramin luona tekemättä mitään sen kummempaa, kyllä me yleensä aina käydään kaupassa ja poiketaan jossain/jollain, mutta verrattuna esimerkiks erääseen ihanaan tuntemaani Duracell-pupu pariskuntaan, me ollaan kauheita löhöilijöitä. :-D mun mielestä on kaueen ihanaa et me kummatki tykätään ihan vaan olla ja että me pystytään ihan vaan olla keskenamme tekemättä oikeesti mitään, se on tärkeetä :-) mutta mun mielestä ihan yhtä tärkeetä on aika sillon tällön tehä jotain erityistä ja tietysti mahollisimman erilaista, no tällä kertaa me sitte keksittiin aktiviteetiks minigolf!

me käytiin tossa kuukausi takaperin firman kevätkauden päättäjäisissä minigolfailemassa, en ehtiny siitä sillon ennen reissua kirjotella ja sit se jäi, mutta sillon mä ihastuin minigolfiin koska olin siinä superhyvä ja voitin kaikki (kuvitelkaa!) :-D luulin jo löytäneeni lajin (ja vieläpä pallopelin!) jossa oisin parempi ku toi mun herra olen-paras-suunnilleen-kaikessa-mitä-teen-vaikken-sitä-itse-myönnäkkään! :-D nohh väärässä olin, Ramihan ne pelit vei, mutta mtä sitte! meillä ei todellakaan ollu tossa pelaamisessa pointtina rökittää toisemme kuus nolla, vaikka sellasia veren maku suussa pelaavia parejaki tuolla näky. :-D meillä ideana oli tosiaan ihan vaan pitää hauskaa halvalla hinnalla ja tehä jotain erilaista ja siinä me tosiaan onnistuttiin! koko roska makso siis 8 euroo per nassu ja valittiin vielä kaikkein kallein rata, koska se näytti meistä hauskimmalta. mikäli oikein käsitin niin siellä ois saanu pelailla ihan niin monta peliä ku huvittaa, vaikka me pelattiinki vaa yks. mutta tosiaan toi oli oikeesti ihan huippuhauskaa vaikken voittanukkaa, tein mä sentää yhen hole in onen ja vielä kaikkein vaikeimmalla reiällä, pakko olla vähän ylpee ;) enkä mä pahasti hävinny, mistä oon myös aika ylpee! suosittelen muillekki tamperelaisille tota Koulukadun kenttää ja kaikille yleisesti minigoflia, okei tää kuulostaa kauheelta mainospostaukselta, mutta sitä tää ei oo vaan oon vaan kauheen fiiliksissä tosta :-D nyt kumminki vähän kuvia meiän peleistä:

g7


Rambo esitti jotain amatööriä pari ekaa reikää ja alko tykittää vasta sitte ku mä olin jo ehtiny vähän vähentää mun taisteluviettiä ja aioin antaa sille armoo! ovela kettu! :-D 

 
g5


onko söpömpää ku vaaleenpunaset golfpallot?!

 
g3


siitä lähti mun erittäin taidokas lyöntini!

 
g1


jos joku ei oo perehtyny minigolfin pisteytykseen niin tossa siis oli sitä parempi mitä vähemmän pisteitä sai! 7 oli huonoin minkä voi saada.... :-D 

 
g6


Rampsa tykkäs ku sen uudet hienot Airforcet pääsi kuviin! on noi ihan coolit, mutten vaan tajua miten joku voi jaksaa ostaa vuodesta toiseen ihan samanmallisia kenkiä vähä vaa eriväreissä yms.. onneks en oo mies! :-( 

 
g4


oon ollu hurjan söpö ku oon pyllistelly tuolla :-D 

 
g2



pelailuiden jälkeen meillä oli taas ohjelmassa superhyvää ruokaa! tästä on oikeesti tullu enemmänki sääntö ku poikkeus että aina ku rakas isäpappani kokkaa pihviä, mä ja Rami ollaan syömässä. iskä vaan tekee kaupungin parhaat pihvit, wallah ;) näin siis tälläki kertaa, käytiin meillä pihveillä ja vinkuilla ja vähä seurustelemassa mun perheen kanssa, jonka jälkeen matka jatku Ramin luokse viettään iltaa sillä meiän perusmeiningillä eli jutskailua ja yleistä hengailua ja hyvä leffa! tällä kertaa pätkäks valikoitu Killers, jonka mä totesin nähneeni vissiin kaks vai kolme kertaa, mutten muistanu koko elokuvasta oikeestaan mitään ja katoin sen mieluusti uudestaan, sen verran hyvä viihdepätkä kyseessä. :-) mun mielestä toi on aika loistava valinta ainaki tälläsille pariskunnille ku me, joista kummatki tykkää komedioista, mutta toi parempi puolisko on enemmän toiminnan ku romantiikan kannalla, tossa oli niitä kaikkee ja mukavat näyttelijät, joten suosittelen!




haha, tää postaus oli tällänen kunnon "Veeralla on asiaa" tai "Veeran parisuhdevinkit vol 4000" ku suosittelin kaikkee, mutta ku sattu vaan oleen superkiva päivä! :-) eilen vietin ihanaa iltaa Hellan kanssa kahestaan täällä meillä, istuttiin ja juoruttiin oikeesti koko kesän edestä, jotenki ei olla nyt Hellan kanssa keretty kahestaan näkeen niin paljon ku yleensä, ku kummatki oli reissussa pari viikkoo ja nää pari seuraavaaki viikkoo on ollu sellasta menoo ja meininkiä että oksat pois, nyt oli ihana istua rauhassa kahestaan alas ja puhua kaikesta mitä vaan suinki mieleen tuli! parannettiin taas maailmaa ihan huolella ja oli kyllä niin kiva ilta, oikein odotan sitä ku me kummatki muutetaan omiin asuntoihin (Hella Porvooseen byhyy, en odota että meiän välimatka pitenee tästä 100 metrista yli 100 kilometriin! :-( ) ja päästään vieraileen toistemme luona ja pitään tollasia kunnon hengailu iltoja kahestaan useemminki, niin ettei kukaan perheenjäsen oo häiritsemässä. :-D kunhan nyt kummatki saatais ne asunnot.......

oke nyt meni taas sivuraiteille joten loppu tähän kiitos! tänään aion nauttia tosta upeesta upeesta ilmasta ku sellanen tänne Suomen kamarallekki kerranki suotiin ja taas tästä ison talon rauhasta ku täällä ei ole muita kuin minä ja ne ketä tänne tänään kutsun eli ainaki Ramin ja katotaa nyt mitä me keksitään grillailun lisäks! tästä lisää kenties huomenna, nyt lähen vähä meikkaileen. kertokaas miten te meinaatte hyödyntää tän kauniin päivän, ehkä mä saan vaihtoehtosesti sieltä jotain vinkkejä ;) palataan, moi ihanat! ♥ 

g8

4 kommenttia:

  1. Onko sulla muuten nykyään mitään harrastusta sen jälkeen kun lopetit cheerleaderingin?:) ja minigolffi on kivaa!!:D jajaja ihana sinä ja toi jakku!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minigolf oli ihan huippua ehkä siitä pitäs tulla mun uus harrastus! :-D ei oo tosiaan mitään, paitsi tietysti bloggailu! :-) ja voi kiiitos kehuista taas kerran ♥ toi jakku on kyllä ihan tosi ihana!

      Poista
  2. Mua ainaki ärsyttää et noi sun kaikki matka postaukset tulee kaikki ain niin myöhäs:-(et olis kivempi jos nyt vaa pistät ne turkki kuvat vaa vaik kolmeen postaukseen mist kerrot niitten viikkojen ydinkohdat tai jotain.sil taval ainakaa ne postaukset ei venyis puolen vuoden päähän...ja sit viel miks hella potvooseen muuttaa?mä nimittäin asun tääl!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii mä tiän, se ärsyttää muaki! :-( mutta ei tässä nyt onneks ihan puolesta vuodesta oo kyse missään matkapostauksissa :-D mutta tosiaan mä ite haluun panostaa noihin postauksiin ja tehä niistä mahollisimman kivat, joten siks en vaan pistä niitä vaik kolmeen postaukseen ja kerro "tai jotain" :-( ja ite myös mieluummin luen tollaset yhtenäiset ja selkeet jutut kuten joku matka, joskus vähän myöhässä, ku se että kertoisin yhtäkkiä elokuussa jostain randompäivästä kesäkuussa, ja ku haluun tosiaan kuitenki niistä randompäivistäki kertoo nii siks nyt näin. mutta tosiaan ens viikolla alan julkasee Turkkijuttuja että ei tässä nyt onneks vielä kovin montaa kuukautta tai edes viikkoo oo niissä menny, eli toivottavasti kestät :-)

      Hella muuttaa Porvooseen opiskeleen :-)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...