torstai 26. heinäkuuta 2012

so will someone come and carry me home

moikka moi! multa tulee nyt toisen päivän putkeen tällänen ihan liian vähäkuvanen postaus, mutta koittakaa kestää. :-D musta tuntuu että toi Instagram on mulle pahasta, koska nyt ku oon alkanu käyttään sitä ja krhm ihan vähän koukuttuun siihen, niin itse kamera tulee kaivettua paljon harvemmin esille. :-( tähän on tultava muutos, koska mä en todellakaan halua mun blogista mitään viidettä miljoonatta Instagram kuvilla kuvitettua blogia, kaikella kunnioituksella kännykkäblogeja kohtaan, jotkut niistä on ihan kivoja ja tajuan täysin sen puhelimella kuvailun helppouden ja varsinki ku noissa uusimmissa puhelimissa (Galaxyt, iPhone 4S yms) noi kamerat on oikeesti pokkarikameroita parempia, tottakai niillä tulee kuvailtua, mutta toi mun iPhone nelosen kamera on kyllä suhteellisen paska eikä millään lailla vedä vertoja tolle mun Canon 450D:lle. :-D eli en ole vaihtamassa kameraani puhelimeen, vaan aion tsempata nyt suuresti ja kuvailla kameralla paljon enemmän! välillä saatte ehkä tsekkailla jotain Instagram postauksia mutta vaan välillä. :-) nyt turhat läpinät sikseen ja asiaan eli tiistai-iltaan jota vieteltiin yhdessä Lauran ja Hellan kanssa!

liikkeellä olin tän näkösessä mun mielestä kauheen kivassa asussa:

asul2

tääki asu oli kauheen tavallinen (mun pukeutumisesta on selkeesti hirveetä vauhtia tulossa ihan kuolettavan tylsää? :-D) mutta jotenki silti tosi kiva! oon vasta tässä loppuksestästä ihastunu taas farkkushortseihin ja tajunnu miten kivasti ne sopii ihan kaiken kanssa! nyt saatte siis luultavasti varautua näkeen niitä mun päällä paljonki. mutta nyt päätin yhdistää noihin vaaleisiin farkkushortseihin mun toisen lempparivaatteen, eli ton valkosen palmikkoneuleen jota mun myös tekis mieli pitää päällä joka päivä, millon minkäki kanssa. noi oli jotenki  kivan hempee yhdistelmä joten päätin lisätä tohon vielä huivin jonka ostin jo ennen meiän Turkin matkaa, mutten oo ehtiny sitä oikeestaan vielä montaakaa kertaa käyttää! ite tosiaan ihastuin tähän asuun, mutta mitäs sanoo raati siellä ruutujen toisella puolella? :-) 
  • huivi Gina Tricot
  • neule Lindex
  • vyö H&M
  • shortsit H&M
  • kengät Turkista



tosiaan suunnattiin taas vietteleen iltaa Lauran luokse neidon töiden jälkeen. nää on aina petollisia noi illat ku nähään vasta niin myöhään, aina ilta venähtää pitkälle yöhön ja eilenkin lähettiin Hellan kanssa ajeleen kohti kotia vasta siinä kahen jälkeen yöllä. :-D mutta niin se vaan on, että ku on hauskaa niin ei sitä malta jättää iltaa kesken vaikka kello näyttäs jo yötä!

illan ohjelmassa meillä ei todellakaan ollu mitään ihmeellistä, mun mielestä parhaissa kavereissa onki ihaninta se, että ei tarvi tehdä yhessä mitään erityistä, mutta silti on kivaa! toki meilläki on esimerkiks ens viikolle suunnitelmissa jotain vähä erityisempää, ja  niissä suunnitelmissahan meillä kuluki rutkasti aikaa ;) miten on mahollista että oltiin nähty keskenämme viimeks lauantaina ja silti meillä ei hiljasia hetkiä kuulunu, ku koko ajan oli jotain mielen ja kielen päällä ja pakko jauhaa jostakin! :-D

tästä voitteki siis varmaan päätellä, että illan ohjelma oli lähinnä puhuminen, juoruilu, nauraminen, kuulumiset, puhuminen, maailman parantaminen, läpättäminen, kaakattaminen ja vielä kerran nauraminen ja puhuminen! :-D näiden lisäks kokkailtiin vähän salaattia illalliseks ja oli muuten hyvää! mun fetasalaattiaddiktio alkaa kohta olla lähes yhtä huolestuttava ku mun persikkakermavaahtojälkkäriaddiktio (ihania sanahirviöitä hei :-D)

mutta tosiaan siis me syötiin hyvin ja juteltiin paljon, tarviiko siihen onnistuneeseen iltaan välttämättä edes mitään muuta? :-)

l3


l2


l1


sellanen ihana tiistai-ilta taas tällä viikolla, on tää loma vaan nannaa, miks pitää mennä töihin ja kouluun?! :-D mutta nyt heipat ja lupaan että seuraava postaus on huomattavasti runsaskuvaisempi, heippa ja hauskaa päivää kaikille, palataan pian! :-)

l4



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...