keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

eyelashes hold little surprise

moikka! arvatkaas mitä, tää typy on taas kaunis ;) jos noin nyt voi sanoo, mutta tosiaan kävin taas ennen Turkin reissua laittamassa ripsienpidennykset! (jotka on kyllä nyt jo vähän kärsiny, kuten tuutte tästä postauskesta huomaamaan!) viimekshän ihana Susanna teki mulle ripset ennen meiän Rodoksen reissua, ja hienosti tekiki, ne nimittäin kesti ihan viime viikolle saakka, eli semmosen mun perus viis viikkoo. oisinki ehottomasti menny kerjään Susannalta uutta aikaa ennen meiän Turkin reissua, mutta muistin, että olin jo joskus tammikuussa ostanu Citydealilta (Groupon vai mikä se nykyään on :-D) lahjakortin ripsienpidennyksiin. lahjakortti makso 40 euroo ja sillä sai siis ripsienpidennykset paikassa nimeltä FairHair & Beauty, joka sijaitsee Tampereella Hallituskadulla. normaalisti tuolla maksaa ripset 100 ja käytössä on JBLashes, joten ehdottomasti tarjous oli hyvä. :-) lahjakortin viimenen käyttöpäivä oli 13.7, jollon mä vielä makailin päivän Turkin auringon alla enkä tosiaan ois ollu laitattamassa itelleni minkäännäkösiä ripsiä, joten mulla tuli pienoinen paniikki ehdinkö saada ajan vielä viikolle ennen reissua. no kerkesin ku kerkesinki ja maanantaiaamuna suuntasin sitte kohti Hallituskatua hyvillä mielin! :-)

nyt mun täytyy kyllä kehua tota paikkaa ja ripsiteknikko Birgittaa ihan maasta taivaisiin! mulla oli nimittäin ensimmäistä kertaa elämässäni miellyttävä ripsienpidennystenlaitto kokemus. :-) oon varmaan aiemminki täällä maininnu, että yleensä mulla alkaa silmät punottaan ja vuotaan ihan hirveesti ja turpoo niin että esim. viime syksynä ne oli monta päivää ihan punaset ja kipeet. oon päätelly että oon jollain lailla yliherkkä niille geelilapuille jotka useimmat ripsienlaittajat asettaa tohon silmän alle ripsiä laittaessaan. no, tuolla niitä ei laitettu laisinkaan ja lopputulos oli heti ihan eri! mua ei sattunu yhtään, ei siis yhtään koko aikana. oon aina lukenu ihan kateellisena kaikkien blogeista kuinka porukka on vaa rentoutunu ja tyylii nukkunu sen puolisentoista tuntia ku ripsiä ollaan väsäilty, ja toivonu et kunpa itekki viä joskus pystyisin siihen ja nyt tosiaan pystyin, nukuin oikeesti varmaan puolet ajasta eikä ripsien laittaminen tuntunu missään! :-D silmät vuosi pari kyyneltä siinä vaiheessa ku ne teipit irrotettiin silmien alta, mut muuten ei mitään ongelmaa.

aattelin laittaa tähän postaukseen perinteisten ennen ja jälkeen kuvien lisäks myös kuvan nyt ku ripsien laitosta on kulunu kolmisen viikkoo, ja oon viettäny kaks viikkoo siitä Turkissa uiskennellen ja aurinkorasvaa naamaani hieroen. :-D tässä pääsette siis vähä vertaileen miten ripset on muuttunu ja kestäny:

ennen:


rip2


mun ripset ei oo koskaan ollu mitkään maailman lyhyimmät, itseasiassa oon niiden pituuteen ihan suhteellisen tyytyväinen, mutta kuten huomaatte tossa kuvassa joka on suoraan edestä, ne on niin suorat että ne ei tyyliin edes näy noin niinku edestä päin, ne ei myöskään meinaa taipua edes ripsientaivuttimella! argh, kuinka ärsyttävää :-(


jälkeen:

rip1


 noi ripset jotka mulle laitettiin oli mun mielestä ihan täydelliset! just sopivan mittaset ja täydellisen kaarevat. :-) tuuheutta riittää myös ja mulla on omia ripsiä tosiaan sen verran paljon ja ne on aika pitkiä, että aika nukkemaisethan noista alkuunsa tulee ku ripsiä täytyy laittaa niin paljon ja niistä on pakko tehä suhteellisen pitkiä, mutta mä tykkään et nää ei silti oo mitkää ihan liian epäluonnolliset varsinkaa meikin kanssa!

kolme viikkoo ripsien laiton jälkeen: 


tolta ripset siis näyttää nyt kolmen viikon jälkeen, joista kaks viikkoo on vietetty Turkissa! en tiedä teistä, mutta mun mielestä noi on aika hyvässä kunnossa edelleen, siihen nähden että tosiaan uiskentelin ja laskin vesiliukumäkiä ja sukeltelin ja rasvasin naamaani aurinkorasvoilla kaks viikkoo. onhan noi toki tollain edestä katottuna vähän sotkussa ja niitä joutuu harjaileen joka päivä aika paljon ja välillä vähä järjesteleen ripsivärin avulla, mutta mun mielestä ne on ihan kivassa kunnossa vielä ja näillä kehtaa liikkua. :-) eli ei voi olla ku tyytyväinen! 

mitäs mieltä te ootte noista ripsistä? ja yhdyttekö mun mielipiteeseen että kyllä näillä vielä kehtaa liikkua julkisilla paikoilla ku tosta vähä järkkäilee? :-) semmosia juttuja tänään, huomenna luultavasti taas Rodos postaus että vihdoin saadaan ne loppuun, nyt kuitenki heipat teille ihanille ja palataan, moikka! ♥

8 kommenttia:

  1. hahah täällä yks joka nukahti siihen laittoon :DD ja hei vinkkinä, kannattaa ostaa hyvä liima ja ripsitupsuja niin saa pidennettyy huoltoaikaa ja täytettyy aukkoja :) mulla ne tupsutki pysyy jonki kaks viikkoo paikallaa ja sit ei näytä karuilta, paitsi ei noi sun ees näytä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo nyt mä vasta ymmärrän ihmisiä jotka nukkuu siä ku kerranki ei sattunu ni pysty itekki nukkuu :D just helmi meni aika iha sikke nopeesti! aaaargh joo mun pitäs oikeesti ostaa niitä tupsuja vihdoin! oon miettiny tota usein mut en oo koskaan saanu aikseks ku oon nii onneton räpeltäjä niitten kaa mut voisin edes yrittää :D

      Poista
  2. Sulle kyllä sopii noi :) ite en uskalla ottaa kun hikoilee niin paljon ja ne varmasti kärsis vähän siitä... Eikä ois ikinä kuussa oikeen 2 päivää jollon ois aikaa ottaa ne ja olla hikoilematta:D mut sulla ne on kyllä nätit !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) haha joo voin kuvitella ku noita ei saa laiton jälkee kastella 24 tuntui, ei varmaan ihan onnais kyl sun reenimäärällä :-D ja oot oikeessa et se vois olla vähä hukkaa heitettyä rahaa ku ne menis nii nopsaa huonoks ja sulla on kyllä omat ripsetki niin täydelliset että huhhuh! et ees tarvis pidennyksiä :-)

      Poista
  3. noi on tosi tosi kivan näköset sulla noi ripset ! :)

    VastaaPoista
  4. Aivan ihanat nuo sun ripset! Ite kävin ottamassa vuoden verran ripsiä aina uudelleen ja uudelleen, mutta niistä tuli joka kerta huonot ja rumat :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) tykkään näistä kyllä itekki tosi paljon, vaikka sit ku nää lähtee niin tuskin taas hetkeen tulee ripsiä otettua ku opiskelijabudjetilla ei kauheesti huvita laittaa rahaa tollaseen :-D harmi! mutta ikävää et sulla on huonoja kokemuksia ripsistä, niitä ku tosiaan on huonoja ja rumiaki :-( toivottavasti löydät vielä joskus jonku hyvän paikan nii pääset nauttiin niiden ihanuudesta ;)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...