sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

hey you, i'm back!

hello my friends! onki ollu jo ikävä, Turkissa tapahtuneen nettikatastrofin takia en oo pariin viikkoon päässy tänne rupatteleen teiän kanssa ja sekös kismittää! onneks ainaki Bloggerin listan mukaan te lähes kaikki ootte silti pysyny kuvioissa mukana ettekä oo hylänny mua, lämmittää sydäntäni :-) mutta nyt oon taas back in business! tai no tää nyt on vaan tällänen pikanen ilmotus tulevasta, koska kello lähentelee neljää aamuyöllä, oon ollu aloillani viimeks seittemältä illalla meiän Turkin kämpimlä ja siitä saakka oon matkustanu, nyt jo voiton puolella ku olllaan autossa hyvää vauhtia matkalla kotiin! :-) mutta tosiaan väsymys alkaa painaa päälle ku oon heränny ysiltä aamulla eikä silmäystäkää oo tullu viä sen jälkee nukuttua, nyt mulla on tunnin verran aikaa nukkua ennen ku päästään kotii, siellä kerään kimpsuni ja kampsuni (matkalaukusta laukkuun :-D) ja suuntaan Ramin luokse oman kullan kainaloon nukkuun ja ai että toi tieto lämmittää sydäntä! :-) nyt tulin siis vaa ilmottaan että huominen kuluu tiiviisti Ramin seurassa mutta sit rupeen suoltaan teille tänne postausta toisensa perään! eka julkasen jutut toukokuisesta Rodoksen reissusta jos jotakuta sattuis vielä ne kiinnosteleen, ja sit jatketaan Turkilla, tietenkää normipostauksia unohtamatta, eli parempaa on luvassa ;)

nyt kuitenki ummistan silmäni ja palailen sitte viimeistään ylihuomenna, heippa ihanat! :-) ♥

13 kommenttia:

  1. Ihanaa olet takasin!! <3 Hirvee ikävä jo olikin sun juttuja! Ja muhun ainakin uppoo kaikki matkustus jutut! Muutenkin ootan innolla miten teidän turkin reissu meni :-)

    Itsehän pääsen vasta jouluksi lämpimään... vielä hetken joutuu matkakuumeileen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei vitsi ette tiiäkkää miten ihanaa saada tällästä kommenttia !! :-) oon nii oittanu et pääsen kirjotteleen ni ihanaa et joku on oottanu myös! :-) <3 tollaset kommentit on kyl ihan parasta tässä hommassa! ja joo paljon matkustusjuttuja on nyt tulossa ku pitäs pari vikaa päivää Rodoksen reissusta kerrata ja sit keksiä et miten hoidan noi Turkkipostaukset, mutta hyvä että jaksatte niitä ja koitan tähä välii aina tökkiä vähä tavallisiaki juttuja mitä täällä tapahtuu, on meinaa ihania juttuja luvassa tässä ku on viä pari viikkoo lomaa! :-)

      Poista
    2. nii ja piti vielä tsemppailla sua että koita jaksaa odotella jouluun saakka reissua! voit tulla sit sillon hieroon sitä mun naamaan täällä ku mä kärvistelen lomalla just ja just ehkä jouluaaton ja sillonki varmaa joudun väsää jotain kouluhommia haha :-D

      Poista
  2. Ihanaa että olet tullut takaisin!:)) näin ramin pe tivolissa, meinasin mennä sanomaan että luen tyttöystäväsi blogia mutta en sitten kehdannut mennä häiritsemään.:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kun on odotettu, kiitos! :-) ja haha, jooo mua kiinnostas tietää kuinka moni lukija tai tuttu on törmänny Rampsaan baarissa näiden parin viikon aikana, on meinaa herra sen verran huolella biltsuttanu haha :-D mutta hahaa oisit vaa menny sanoo ;) vaikka Rami ois varmaa menny iha hämillee ja jäätyny pahasti :-D

      Poista
  3. Kiva et oot back in business, ihana lukee taas sun juttujas :) odotan innol matkapostauksia!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitos, ihana kuulla että on odoteltu! :-) rupeenki väsäileen tästä nyt heti matkajuttuja ka vähä muitaki tänne! :-)

      Poista
  4. Hiihi, täytyy kommentoida heti perään, vaikka just tonne kommentoinkin. Mutta oon aika pitkään lukenu sun blogia mutta ehkä vaa muutaman kommentin laittanu? Mutta, asiaan, sä vaikutat ihan sairaaaaaaan ihanalta ihmiseltä!! Just sellaselta johon haluis heti tutustua jos sut tietäis<3 Ja törkeen kaunis tietty!

    Sulla on upea kroppa ja osaat pukeutua just niin täydellisen kivasti, voi kun itekin osais! Ja muutenkin sun vaatteet tai no se miten yhdistelet vaatteita, on tosi nättiä!

    Nyt kun oon purkanu sydämeni, niin ois yks kysymyskin. Mulla on nyt suht pitkät hiukset mutta ennen koulujen alkua oon menossa kampaajalle ja tarkotuksena leikkauttaa h*lvetin huonokuntoset latvat veke. Eli hyvin lyhyttä, ehkä olkapäille asti ulottuvaa tukkaa oisin vailla. Niin sullahan oli ennen nuita hiuksia aika pitkät, onko sua kaduttanu? :-D Ku rakastan pitkiä hiuksia kiharrettuna ja vähän kaihertaa että mitä jos kaduttaakin hirveesti kun on leikannu :( Mut silti lyhyetki ois niin helppo laittaa (nyt nää on just tyhmässä mitassa ilman mitään mallia joten tyhmä laittaa mitenkä..) Niin siinäpä se.

    Ei muutaku oot ihana ja sillee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua menin ihan sanattomaks noista kaikista kehuista, kiiitos ihan hirveesti! :-) <3

      ja sitte sun kysymykseen! oikeestaan mä en oo katunu että leikkasin tukan lyhyeks :-) toki välillä tulee hetkiä ku kaipaa sitä pitkää tukkaa, mut nopsaahan se kasvaa ja mullaki alkaa nyt olla jo semmonen olkapäille asti ulottuva tukka ja mun mielestä se on ihana malli! suosittelen ehottomasti leikkaan varsinki tosiaan jos latvat on kauheessa kunnossa ja sillai, nopeesti ne sitte kasvaa ja vaihtelu virkistää aina :-) ja kiitos vielä! <3

      Poista
    2. Mulla on sit tasan viikon päästä lyhyt tukka :-) Oikeestaan oon tosi innoissani nyt tästä vaihtelusta kuitenkin! Oot oikeessa, nopeestihan ne sit kasvaa jos rupeekin jossain vaiheessa harmittaa!

      Poista
    3. jee, tulee varmasti kiva! :) pakko tulla sit heti tsekkaileen sun blogista millaset hiukset tuli ;) tsemppiä! :)

      Poista
  5. Jee, sun juttujas jo odotellaanki täällä!

    Heitin sua myös pienellä haasteella, joka löytyy mun blogista. :) Mutta täyttele sitten jos ehdit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla että on odoteltu, toivottavasti jutut nyt taas miellyttää! :-D

      mutta hei jee haaste, kivaa kiitos! :-) ja toi tuliki kuule ihan parhaimpaan aikana, oon nimittäin jo jonku aikaa luonnostellu muiden kolmen mulle laittamiin kysymyksiin vastauksia, mutten oo vielä saanu niitä valmiiks, joten nyt ehin vielä heittää noiki siihen samaan postaukseen! :-)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...