tiistai 15. marraskuuta 2011

you got me, smiling all the time

heippa hei! maanantaista on selvitty, vaikkakaan postailuun ei valitettavasti ollu aikaa, ja nyt mennäänki jo tiistaissa. :-) jotenki tuntuu että tää viikko tulee  oleen ohi yhessä hujauksessa, ainaki eilinen oli sen verran kiireinen, mutta ei se mitään koska sen aion ottaa tänään takasin!

eilen olin pitkän ja rankan päivän töissä, maanantailla tais olla osuutta asiaan. töiden jälkeen kerkesin kotona lähinnä syömään ja käväseen Hellan kanssa kaupassa, kunnes sitte suuntasinki Ramin kanssa hoiteleen kaikkia kivoja asioita! pääpointtina meiän eilisessä oli Ramin uuden kämpän ensitsekkaus, jeiii. Rami kävi kirjottaan sopparit perjantaina ja sai avaimet eilen, mutta mä en ollu tota asuntoo vielä nähny. nyt ku näin niin täytyy kyllä sanoo, että se on ihana! kaikki kaapit ja pinnat uusittu, tosi tilava ja kodikkaan olonen yksiö, josta saadaan tosi kiva, kunhan mä pääsen Ikean kautta sitä vähän sisustelemaan! oon superonnellinen Ramin puolesta. :-) onnee uuteen kotiin habibi!

tää päivä alkoki kiireisemmällä aamulla kun yleensä, sillä normaalipäivinä en oikeesti laittaudu töihin lähes ollenkaan. mä heitän tukan ponnarille/nutturalle ja pistän naamaan vähä ripsaria ja aurinkopuuteria ja se on siinä. tänään kuitenki tein oman perusarkimeikkini ja jopa laitoin tukan, ja valitsin vaihtovaatteiks siistin asun,  meillä oli nimittäin ohjelmassa päikkykuvaus! :-) ite valitsin kuvausvaatteeiks mun uuden ehkä lemppariasun, eli täälläki jo nähdyn pinkin kauluspaidan ja ruskeet housut:



toi asu on vaan jotenki niin herkullinen ja rakastan tota pinkkiä paitaa ehkä tällä hetkellä eniten mun vaatteista! voisin käyttää tätä asua joka päivä. :-D miks ostaisin koskaan vaatteitani mistään kalliimmasta puljusta, jos Ginan tyylisestä halpaketujsta saa näin hienoja vaatteita 20 eurolla?
  • housut H&M
  • kauluspaita Gina Tricot


toi päiväkotikuvaus oli niin huippu! mä oon jotenki aina tykänny koulukuvauksista ja musta on ihanaa, että on vielä vuosienki päästä tallella kuvia kaikilta kouluvuosilta, voin kuvitella kuinka kiva niitä on vertailla joskus kymmenen vuoden päästä ja nauraa itelleen... :-D anyway olin ehtiny jo vähäsen harmitella, että tänä vuonna kun en oo koulussa, en saa itestäni mitään tollasta kuvaa tänä syksynä, mutta tadaa toisin kävi! tän mun pidemmän sijaisuuden ansiosta pääsin noihin kuviin mukaan ja mulla oli mahis ottaa itestäni myös yksityiskuva, ja tottakai käytin tän mahollisuuden. kuva ehkä onnistu ehkä ei, aloin jälkeenpäin harmitella, että otin ehkä liikaa mallia meiän lapsista ja olin vähä liianki ilonen siinä. :-D oisin voinu poseerata jotenki nätisti, mutta lähestulkoon nauroin siinä kuvassa...... no nyt vaan odotellaan se muutama viikko, että kuvat saapuu ja kattellaan sitte! kaikella tapaa toi kuvaustilanne oli tosi kiva ja voitte varmaan kuvitella tälläsen lapsifanin innon kattellessa ku meiän pikkusöpöläiset poseeras sille kameralle ihan intoo piukeena. oon muutenki niin ihastunu ja kiintyny kaikkiin noihin pikkusiin, että haluisin ehottomasti niiden kaikkien yksittäiskuvat itelleni, enkä muutenkaan tajua kuinka selviän ikävästäni ku tää mun työsuhde päättyy. :-(

töiden jälkeen ollaan päivitelty Hellan kanssa vähän meiän tv-ohjelmalistaa ja suunnilleen samanlaisella meiningillä varmaan jatketaan loppuiltaki! kuvailin teille tänään muutamat jutut pariin rästiin jääneeseen postaukseen, ja yritän parhaani saada tällä viikolla väsättyä ainaki yhen noista teiän toivomista postauksista! nyt kuitenki sanon heipat ja palailen mitä luultavimmin huomenissa, heippa ihanat ja hauskaa viikon jatkoa.


2 kommenttia:

  1. voisitko vaik tehä joskus postauksen, mis ois just sun vanhoi koulukuvii, ja muutenki kertoisit jotain nuoruudestas? en tiiä ootko tehny tälläsen, ku oon sun blogis uus lukija, mut aattelin vaan et sellanen ois ainaki mun mielestä kiva :)

    ja muuten, blogis on ihana ja oot itekki tosi kaunis :)<3

    VastaaPoista
  2. joo hei toi on tosi hyvä idea, kiitos ehdotuksesta! :) ajattelin itekki just tänään että sitte ku saan ton tän vuoden kuvan ni voisin ihan hyvin skannailla noita vanhoja koulukuvia vähän teille tänne esille ja samalla vaikkapa kirjotella vähä juttuja aina ko. kouluvuoden ajalta:) eli sellasta tulee kyllä sitte muutaman viikon päästä kun saan noi kuvat!

    ja kuules kiiiitos ihan hirmu paljon<3 tosi kiva kuulla että mun blogista tykätään! :))

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...