torstai 3. marraskuuta 2011

i'm gonna celebrate being alive

moikka ja erittäin hyvää torstai-iltaa kaikille! kuten varottelinki tossa viime postauksessa, mun viikko on ollu niin kauheen kiireinen, että en oo mitenkään kerenny tulla kirjotteleen tänne mitään ton maanantai-illan jälkeen. :-( pahottelut siitä ja kuulkaa uskokaa ku sanon että on ollu ikävä! kaikki bloggaajat varmaan tietää kuinka koukuttavaa puuhaa tää on, ja niillekki joilla ei omaa blogia oo niin tiedoks, tää koukuttaa ja pahasti, joten nyt mulla sitte asiaa riittääki oikein kaikkien päivien edestä. kuviakin on, joten varotuksen sanana niille joita ei mun naaman kattelu nii hirmusesti kiinnosta, niin skipatkaa kuvat. :-D mulla on nyt monen päivän kuulumiset kertoiltavana, joten koitan tiivistellä parhaani mukaan (veikappaakas onnistuuko!) ettette kuole tylsyyteen tätä lukiessa.

mun maanantaipäivä kulu töissä, jonka jälkeen hengailin hetken Ramin kanssa ja lähin kuskaileen sitä omiin menoihinsa! kiirettä riitti silti mullakin, muttei mitään erityisesti mainittavan arvosta, joten esittelen teille vaan asun jossa siis huitelin sekä töissä että illan asioilla:



tää asu oli tällänen tosi perus, koska kuten sanottu menin tällä myöskin töissä, johon en voi pukeutua mitenkään hienosti! esimerkkinä tästä kerrottakoon, että yhtenä päivänä yks pikkuvauva pissas mun lahkeelle vähän.......... tän takia harvoin puen töihin mitään tärkeetä! anyway tykkäsin tässä erityisesti tosta vaaleen denimin ja valeen ruskeen yhdistelmästä.
  • housut H&M
  • farkkupaita Vero Moda
  • vyö Cubus




tää kuva oli Ramin mielestä jotenki erityisen söpö joten laitoinpas sen nyt tähän jatkoks!


tiistai oli tosi mukava, mutta raskas päivä, sillä olin töissä puoli viiteen saakka ja menossa aina 10 asti illalla! töistä suoraaan suuntasin siis Ramin seuraks yhteen asuntoesittelyyn, koska herra ettii itelleen kämppää. olin ollu asuntoesittelyssä viimeks sillon ku me muutettiin perheen kanssa tähä nykyiseen asuntoon, olin sillon joku 6-vuotias, joten ei ihan ollu selkeetä mielikuvaa miten noi jutut toimii. olin jotenki kuvitellu, että se on kauheen virallista puuhaa, mutta ainaki toi kyseinen oli ihan rento juttu ja sillai. :-) koska olin ensin töissä, tarvin jotain rentoo ja mukavaa päälle, mutta tonne esittelyyn halusin jotain vähä virallisempaa, joten työasu muuttu "ilta-asuks" näin:




näytän noissa kuvissa ihan idiootilta ja olemuski alkaa olla jo hivenen ryytyny, johtuen siitä, että nää on tosiaan napattu sillon kymmenen jälkeen illalla ku olin ollu liikenteessä sen yli 12 tuntia! asusta tykkäsin joka tapauksessa ihan hirveesti ja toi ns. colourblocking toimi mun mielestä iha mielettömän kivasti! aion ehdottomasti jatkaa värien käyttöö läpi syksyn, piristää kivasti päivää. :-)
  • housut H&M
  • t-paita Gina Tricot
  • vyö Cubus
  • bleiseri Bershka

oltiin sovittu Ramin kanssa, että ton esittelyn jälkeen kävästään jossain illallisella ihan mun palkkapäivän kunniaks. (oli pakko juhlistaa sitä että mun tilillä oli enemmän rahaa ku koskaan ja mulle tuli palkkakuitti jossa luki oikein työnimike! jeejee!) :-D autolla kun kerran oltiin liikenteessä, päätettiin sitte suunnata ihan Ideaparkkiin asti syömään, mutta kyseessä ei missään nimessä ollu mikään ylläriravintola, vaan Panchon synttäreillehän tiemme taas vei. molemmat syötiin liikaa, mutta Panchon valkosipuliburgeri on vaan niin herkkua!




syömisen lisäks kävästiin parissa kaupassa ku nyt Ideparkissa saakka oltiin! mulla tarttu mukaan pari kivaa juttua, joista kerron myöhemmin lisää. :-) myös Rami teki huippulöytöjä, kuten kolme tosi kivaa paitaa yhteishintaan 5 euroo! Ideaparkista lähettiin masut täynnä, ja suunnattiin Ramin kaverille morjestaan sitä ja sen tyttöystävää. siellä hengailtiin hetkinen, jonka jälkeen päästiin vihdoin meille asti ja ennen sänkyyn sammumista tuijoteltiin vielä pari jaksoo Modern Familya, best show ever! (mun ja Ramin telkkarimaku kohtaa jotenki erityisesti näissä komediasarjoissa; Modern Family, Cougar Town... :-D)






when i see this smile, my day immediately gets better ♥


Ramin paluun jälkeen oon hengaillu sen kanssa aika paljon, joten oli jo korkee aikaki omistaa yks päivä ihan vaan tytöille! ja se oli sitte edessä eilen, kun Laura ja Sarkku tuli tänne meille päin viihdyttään mua ihanalla läsnäolollaan. :-) rakkaita tyttöjä oli niin superkiva nähdä ja meillä oli mitä ihanin ilta, jonka mä vietin tälläsessä asustuksessa:


koska illan suunnitelma oli rento, halusin päällekki jotain suhteellisen rentoo, mutta silti nättiä! päädyin tohon Hellalta ryöväämääni paitaan ja uusiin Hennesin housuihin. ostin noi siis sillon tiistaina Ideaparkista, nappasin ne vaan tangosta mukaani, koska oltiin kummatki Ramin kanssa sitä mieltä, että noi on nätit! noi on siis ne samat housut, jotka tässäki postauksessa pariin otteeseen nähtiin hiekan värisinä. parhaat housut, suosittelen ja hintaki oli vaan 20 euroo! myös toi ihana hiekanvärinen neulepaita (ihana väriyhdistelmä) on Hennesiltä, ja se kuten toi Guessin huiviki on siis lainassa Hellalta!




ootin vissiin tyttöjä vähä intoo piukeena. :-D

tyttöjen illan ohjelmaan kuulu siis hengailua meillä jutellen ja naureskellen ja synttäreitä suunnitellen. lisäks kävästiin syömässä, ylläripylläri, kuten joku lukijaki kiltisti ilmasi että me ollaan aina syömässä. :-D mutta pakkohan se oli ku ei oltu kukaan syöty aamupäivän jälkeen! ja tällä kertaa ainaki yritettiin valita jotain vähän terveellisempää ja suunnattiin meiän läheiseen Subwayhin, jossa ihanainen Anna teki meille subit nam nam! oli meinaan just eikä melkein täydellinen subi, että kiitos vaan Anna, tullaan toistekkin! :-D (okei me tultais vaikka subit ois ollu millasia, mutta parempi näin!)



en yhtään tiedä miks me ihan liian usein saadaan aikaseks tälläsiä kuvia..... :-D mutta juttujen taso oli oikeesti huomattavasti ilmeitä parempi, ja juteltiin oikein henkeviä.




myöskin tää päivä on kulunu vähän paikasta toiseen seilaillen. töistä pääsin jo aikasin aamuvuoron takia, ehin nopeesti heipata Ramia ja lepäillä ennen ku suunnattiin taaskin yhteen asuntoesittelyyn. tän jälkeen kulutettiin aikaamme keskustassa, tsekattiin mm. Sokoksen uus Herkku ja käytiin siellä lukkosillalla kattomassa meiän lukkoo ja fiilistelemässä romantillisesti. :-)


halusin päälle jotain sopivan asiallista, mutta silti kivaa! päädyin tälläseen tosi simppeliin asuun, mutta noi kirkkaansiniset housut teki siitä heti mielenkiintosemman. tykkäsin kauheen paljon, vaikkaki kaikki vaatekappaleet oli taas kerran peräsin Hennesiltä.... :-D






tää postaus tais olla ihan hirvittävän sekava ja pitkä, mutta ainaki sain kaikki kuulumiseni jaettua ja esiteltyä teille parit kuvat. :-) tää viikko on ollu tosi mukava ja se huipentuu ihanaan viikonloppuun alkaen huomisesta! nyt mä kuitenki lähen katteleen telkkaria ja yritän kaikella tarmollani vastustaa tätä oloo, joka enteilee flunssaa. se ei ois mikään ihme ku päiväkodissa on yllättäen taas kaikki taudit liikkeellä, ja Rami on kauheessa räkätaudissa. tsempatkaa mua että pysyisin terveenä, tänä viikonloppuna en halua olla kipeenä! kertoilkaa hei muutenki mielipiteitänne asuista ja ihan mistä vaan muustaki, teiän kommentit piristää mun päivää kauheen paljon! :-) ja kommenttejaki enemmän oon tällä viikolla piristyny tosta 50 lukijasta, se plus tietysti kaikki Blogilistan ja Bloglovinin kautta seuraajat sekä anonyymit, huhhuh, ihan huikee määrä mun mittakaavassa, oootte niiiiiiin parhaita kiitos kiitos kiitos ja paljon haleja!



5 kommenttia:

  1. tuntuuks sun ja ramin suhde ikinä epävarmalta vai meneeks teillä niinku aina hyvin:)?

    VastaaPoista
  2. ihana kuulla sust, oon odotellu kuumeisesti jo uutta postaust :) pitkät postaukset on just parhautta! ja kivat asuset :)

    VastaaPoista
  3. Hihiii kiva että subit maistu :-D mä tosin vähän jäätyilin kun en huomannu et se sun kaveriskin olis halunnu viä juotavaa :-DD

    Ja ihana kun veitte lukon tuonne sillalle :) Niitä on kiva aina tutkiskella:P Ja ihana teksti♥

    VastaaPoista
  4. eka asu on ehdottomasti ihanin!!! <3 onko sun poikaystävä romanttinen? oliko toi lukko idea sun vai sen, jouduitko raahaamaan poikaystäväs sinne että "nyt laitetaan" :D ja muutenkin teillä on kaikkia ihania romanttisia juttuja.. jota mun ja mun poikaystävältä ei löydy ollenkaan! :D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: hmm, no siis ensinnäki tajut varmaa etten mitenkää kauheen yksityiskohtasesti ala vastailee noin henkilökohtasii jutskii, mut tota tota :D siis me ollaa ramin kaa tunnettu jo niin kauan ja tunnetaa toisemme sen verran hyvin et sellasta oikeeta epävarmuutta ei kyllä oo. ja toki meki välillä kinataan/riidellää, mutta ei oo kyllä tän viimesen vuoden aikana kenties kertaakaa ollu sellasta tunnetta et "menis huonosti" :) kaipa toi egypti vahvisti meiän juttua aikalailla ku oltii nii kauan erossa ja silti kaikki on hyvin ni ei kovi helposti tuu epävarmuutta jos ei sitä tollonkaa ollu :D

    Venla: voi ihana kuulla et joku on oikein odotellu mun postauksia! <3 oon tosi pahoillani ku mulla on nyt ollu nii kiireistä etten oo kunnolla ehtiny postailla mutta toivottavasti ens viikolla paremmalla ajalla:) ja hehee iteki tykkään pitkistä postauksista, ehkä siks kirjottelenki sellasia enemmän :-D ja kiitooos paljon:)

    Anna: todellaki maistu, että kiitos vaan itelles! :) ja haha no sellasta sattuu ei siinä mitää, voin nii kuvitella jos ite oisin asiakaspalvelutyössä oisin varmaan joka päivä monta kertaa ihan kujalla. :-D

    ja joo toi oli mustaki kiva juttu:) tai siis jotenki toi tuntu sellaselta hyvältä sillon ku Rami lähti nii kauaks aikaa pois, ja siihen toi tekstiki liittyy:)

    Anonyymi: toi on kyllä kiva asu munki mielestä, kiitos! :) ja haha voi kuule, Rami ei tosiaan oo mikään romanttisuuden multihuipentuma, mut ite en sellasta kestäiskää :D tai siis just puhuttii Ramin kaa et vaikka aina sanon et se vois olla romanttisempi ni silti jos se ois oikeesti kauhee romantisoija ni mulla menis vaan hermot. :-D musta on kiva et oon ite aika romanttinen ja Rami tykkää siitä, mut Ramin romanttiset jutut on just jotain pieniä asioita missä se ajattelee mua ja ne on ihan parhaita<3 toi lukko oli kyllä mun idea alunperin mut kyl Ramiki ideasta tykkäs:) se tuntu molenpien mielestä hyvältä just siks ku Rami lähti, muuten vaa se ois ollu meille överi :D mutta siis meillä on jotai pikkusia romanttisia asioita, alota säki jostai pienestä nii sun poikaystävä ei säikähdä ja jossai vaihees seki alkaa iha huomaamattaa olla romanttinen ja tajuaa et se on ihan kivaa :-)

    ps kaikki, ootte ihania ku kommentoitte! valitettavasti tänäänki ooon ollu koko päivän menossa joten postaus tulee varmaan vasta huomenna, koska ku pääsen kotiin kaadun varmaa suoraan sänkyyn, se flunssa valtas mut:( pitäkääs paras viikonloppu ja juhlikaa koska mä en pysty!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...