torstai 24. marraskuuta 2011

serve a chevre salad

hei vaan heei! mulla on ollu tänään ihan tosi rankka päivä töissä, heräsin ennen kuutta neljän tunnin yöunien jälkeen ja kaiken lisäks pelottaa että tää mun ihmeikuisuusflunssa on taas puskemassa päälle.. mun ei ollu tarkotus tulla tänään kirjotteleen mitään ihmeellistä koska oon ollu töistä päästyäni ku haamu, joten ajattelin säästää sen eilisestä kirjottelun huomiselle (muutenki huomenissa ajattelin pitää oikein blogipäivän ja kirjotella paljon postauksia joita on jääny rästiin!) mutta enhän mä pystyny pysyyn poissa. täällä siis ollaan, vaikkei asiana ookkaan mitään sen tähdellisempää ku täydellisen salaatin ohje! jos sua ei vois vähempää kiinnostaa mun ruokajutskat, ni skippaa tää postaus ihan suosiolla. :-D

päätin siis tänään pitkästä aikaa kokkailla muutanki ku pakasteranskalaisia tai nuudeleita, ja päädyin salaattiin. älkää säikähtäkö, se ei ollu niin terveellistä ku miltä kuulostaa. :-D sain jonku hirveen himotuksen vuohenjuustosalaatista, joten oli pakko rientää kauppaan ja alkaa töihin! tää on ihan maailman parasta salaattia fetasalaatin, tonnikalasalaatin, ceasarsalaatin ja katkarapusalaatin rinnalla. (ok rakastan salaatteja, niitä epäterveellisiä sellasia. :-D) päätinpä siis heittää teillekki pientä ohjetta tosta mun puuhailusta, ruokakuvia on aina ihana ottaa, ehkä siinä osasyy tälle innostukselle haha.


siinä tän ehkä maailman yksinkertasimman salaatin aineet. kurkkua, salaattia, parasta vuohenjuustoo ja krutonkeja plus tietty perusmausteet; pippuri, suola, öljy.

alotin repimällä salaatin ja pilkkomalla kurkun:




kasvisten jälkeen oli vuorossa paras ja vaikein osuus salaatista (joka ei oo vaikeeta nähnykkää, yritin vaan kuvastaa tän salaatin helppoutta :-D) eli juusto! leikkasin tommosia siivuja vuohenjuustosta ja mikrotin niitä ihan pikkusen, oon todennu niiden maistuvan parhaalta sillain.



loppusilauksena krutongit, tietysti valkosipulimausteella, ja mausteet, here we go:



ja sitte... eiku niin, siinähän se oliki, valmista tuli. ei ehkä maailman kaunein salaatti, mutta mun tekemiltä ruuilta voi yleensä ehkä just ja just vaatia hyvää makua, hyvä ulkonäkö on ihan pois suljettu vaatimus. :-D



toi on superhyvää ja jos yhtään tykkäätte vuohenjuustosta nii suosittelen satalasissa kokeileen! teen koko ajan ihan hirveitä kirjotusvirheitä ja tää kirjottaminen takkuilee suunnattomasti, joten ehkä mun tosiaan kannattaa säästää ne suuremmat sanat sinne huomiselle, jollon voisin tosiaan myös toteutella niitä teiän toiveita yms. :-) ihanaa että huomenna on perjantai, ja viikonlopusta on tulossa mahti!

nyt lähen syömään tota väsäämääni salaattia, joten bye ihanat ja hauskaa iltaa! ♥ ps mihin teiän ihanien kommentit on kadonnu? :-( ps2. miks oon menettäny mun otsikkojen kirjottamistaidon?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...