tiistai 8. marraskuuta 2011

tonight, let's enjoy life

no MOI. ihan kauheen pitkästä aikaa! tällä kertaa tää pieni tauko tuli kyllä ihan täysin musta riippumattomalta taholta, meiän netti on nimittäin takkuillu viikonlopusta saakka, ja puhelimella en oo kuvien puutteen takia voinu postailla. pahottelen siis tätä hiljaiseloa, joka on kyllä ehkä ärsyttäny mua itteeni enemmän ku ketään teistä haha. :-D oon tällä hetkellä aivan rikki poikki ja puhki, sillä eilinen ilta venähti pitkäks ja tänään alotin työt hirveellä katastrofilla jo kello seitsemän. työpäivä ei muutenkaan sujunu ihan kamalan mallikkaasti, mutta ei siitä sen enempää. kaikista näistä sählingeistä huolimatta mun oli pakko päästä kirjotteleen nyt niinku ihan samantien kun nettiyhteys ei pätki! mulla ois muutama juttu rästissä, mutta päätin alottaa tosta viimesimmästä päivästä josta mulla on kuvamateriaalia, eli lauantaista! paljon on kerenny tapahtua senkin jälkeen, mutta lauantai oli superi päivä! :-)

meillä oli siis Ramin kanssa aikeina juhlistaa sen kotiinpaluuta ja meiän kuukausipäivää, ja tehtiin se meiän tyhjässä talossa ihan rauhassa ja rennoissa meiningeissä. :-) vaikka vietettinki iltaa ihan vaan kotosalla, halusin silti pukee päälle jotain kivaa juhlan kunnniaks, ja Ramin halutessa nähdä sen ei-niin-lempparit punaset farkut mun päällä, niin päädyin yhdistään ne ja ihan perus tuubitopin. pientä ekstraa asuun toi toi näyttävä kaulakoru. asu oli mun silmään aika kiva, mutta mitäs sanoo yleisö?




  • tuubitoppi Vila
  • vyö Gina Tricot
  • farkut Cubus
  • kaulakoru Lindex


iltaa me kulutettiin laittaen ihan hirmu hyvää ruokaa (no okei Rami teki suurimman työn ku mä lähinnä pilkoin salaattia ja laitoin perunat pakastimesta uuniin...) ja nautiskellen viinistä.





syötyämme mahamme täyteen oli vuorossa piiiiiiitkästä aikaa kunnon puusauna! Rami hoiti tietysti lämmityspuolen, ite oon hivenen heikko tollasissa asioissa... asiasta kukkaruukkuun tosta tuliki mieleeni, että oon ollu kauheen ilonen Ramin paluusta kaikella tapaa, mutta ehdotonta plussaa on se, että nyt saan kaikki pienet jutut kuntoon helpommin! esimerkiks yölampun valon Rami vaihto heti ku vaa hommasin sille lampun ja mun rakasta läppäriäniki se lupas fiksailla pikimmiten. :-) anyway takasin lauantaihin. saunottiin siis, juotiin pari drinkkiä ja katteltiin Modern Familya. :-D ei siis mitään kummallista, mutta kaikinpuolin ihan täydellisen ihana ja ennen kaikkee rentouttava parisuhdeilta. tälläsiä totta vie kaivataan niiden ainaisten ravintolaillallisten sun muiden joukkoon!




semmonen oli siis lauantai, ja Ramin kanssa on kulunu myöskin sunnuntai ja maanantai, mutta juuri tällä hetkellä odottelen meille saapuvaksi Hellaa joka palas eilisiltana vihdoin ja viimein Egyptistä, ja kerettiin illalla tavata ihan vaan nopeesti. eli tän illan suunnitelmat on selvillä, huominen vielä hieman auki, mutta mä lupaan ainakin yrittää parhaani että ehtisin kirjotella teille huomennaki jotain, mutta palataan ihan ihan ihan viimeistään torstaina! itseasiassa juu, ajastanki teille huomiselle pikkupostauksen, johon toivon teiän apua, nyt hauskaa tiistaita kaikille ja palataan pian!

3 kommenttia:

  1. toi sun tukka on UPEEN värinen ja kaikin puolin mahtava!! tee uusi postaus sun lempi blogeista! jos sulle on tullut uusia lemppareita! :)

    VastaaPoista
  2. kiiiitos paljon! :) mä kyl tykkään kans nyt iha hirveesti ku se on alkanu viä vähä vaalentuun! ainoo vaan, että tuntuu että mun latvat on ihan kuolleet. :-(

    ja heii kiitos vinkistä! voisinpa vaikka tehdäkki heti ku saan jonkunlaista listaa kokoon! mun lempparit on nimittäin väkisinki vähä muuttunu siitä viime postauksesta, ku kaikki siinä mainitut lempparit on lopettanu. :-D tyhmää! mutta siis voin tehdä uuden piakkoin. :-)

    VastaaPoista
  3. hanni joka olit kommentoinu tähän niin hehe :D kiitos kommentista tai siis sillai, en julkassu sitä sori vaan, ehkä tajuat miks :D mut siis toi on vaan varjo tossa kuvassa, että älä pelkää :D mutta kiitos kun huomautit jos asia ois ollu niinku luulit ni oisin ehdottomasti halunnu kuulla, eli tulipahan tarkistettua! :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...