tiistai 22. marraskuuta 2011

so is it christmas?

älkää säikkykö, tän blogin puolella ei oikeita joulupostauksia nähä vielä varmaan pariin viikkoon, sillä mulla ei oo vielä yhtään joulufiilis. joulukalenteri muka alkaa sunnuntaina? ei hemmetissä, ku kattoo ulos. mutta pikkujoulut, tilipitappi tilipitappi, ne alkaa olla käsillä, sen mäki suostun myöntämään! multa oli toivottu postausta pikkujouluista, erityisesti sinne pukeutumisesta. mulla ei oikeestaan oo sen kummosempia mielipiteitä siitä, miten just pikkujouluihin pitäs pukeutua, koska mun mielestä sinne voi pukeutua ihan ku mihin tahansa talven juhlailtaa, en edes oikein tiedä mikä on "pikkujoulumaista" pukeutumista? saa kertoo. :-D mutta muutamia kollaaseja keräilin siitä, miten ite voisin pukeutua vaikkapa nyt sitte pikkujouluihin. tähän samaan sössöön ajattelin heittää muutaman idean lähestyviin yo-juhliin pukeutumisesta, lähinnä sen takia, että mullaki on luvassa yhet ylioppilasjuhlat tässä muutaman viikon päästä, ja oon koittanu kuumeisesti kehitellä jotain asua..... ku tuolla Hennesin ja Nellyn sivuilla seikkaili, käväs ehkä pikkasen mielessä että pitäskö lähtee jotain tilailemaan, mutta katotaan nyt! alotetaan nyt kuitenki niillä pikkujouluilla ja pahottelut että mun kollaasit ei koskaan oo mitään kauheen upeita...



just ku julistin etten keksi mitään erityisen pikkujoulumaista pukeutumistyyliä, nii itseasiassa kultanen väri on ainoo joka siis perinteisen punasen lisäks tulee mulle mieleen pikkujouluista puhuttaessa. etenki tän talven aikana oon aika suuresti hurahtanu kultaseen ja aion alkaa hamstraamaan sitä vaatekaappiini kovaa vauhtia!

tässä kollaasissa pointtina on siis toi ihana kultanen toppi (jonka voisin mieluusti kotiuttaa Hennesiltä jos niitä sattuis Tampereen kaupoissa olemaan, vois käydä tsekkaamassa!) joka ei mun mielestä vaadi paljoa kaverikseen. mustat nilkkamittaset pillihousut ois täydellinen yhdistelmä ton kanssa! jos oikein rohkeita ollaan niin nahkaset versiot, mutta jos ei niin kauheen rohkeita olla niin sitte ihan vaan farkut. tietysti kaveriks kultaa ranteisiin ja jalkoihin aika peruslinjaa mustilla nilkkureilla! mun mielestä ihan täydellinen asu ja jos joihinki pikkujouluihin suuntaan nii ehdottomasti pukeutuisin tohon tyyliin. :-)




monen mielestä tää saattaa olla hirveen kesänen asu, mutta kenties just väriensä takia se ois ihana pikkujouluihin, jotka usein vietetään tälläsen hienoisen harmauden keskellä! pinkki on tänä syksynä iskeny ja kovaa, ja musta ois ihana yhdistää se kirkkaansiniseen. kesän color-blocking ei todellakaan oo mun osaltani vielä ohi. :-D en oikein tiä mitä muuta tästä asusta sanoisin, yksinkertasia vaatekappaleita räiskyvillä väreillä, asusteiks simppeliä hopeeta, me likey! :-)

semmosta oon mietiskelly pikkujouluihin! (siinä tapauksessa, että saisin tilailla kaikista nettikaupoista just sitä mitä haluan miettimättä rahaa yhtään. :-)) pikkujoulukampauksistaki joku oli kyselly, ja mun tän hetkinen vastaus on aika selvä, nimittäin kiharat. oon jotenki niin ihastunu tollasiin kiharoihin jotka Hella on mulle parina viikonloppuna väsänny, että pikkujouluihin suuntaisin ehdottomasti sellaset päässä! tottakai ainaki mun mielestä kampaus riippuu aina myös vähän asusta, mutta näihin kumpaiseenki kelpais kiharat vallan mainiosti sanon mä!

sitte vähä niitä yo-juhla lookkeja, näin vieraan näkökulmasta tietysti. mun mielestä joulun ylioppilasjuhliin ois ihana pukee jotain talvista ja vähän siltä pohjalta valitsinki nää kenties aika samantyyliset lookit:


kultasta väriä löytyy täältäki, en vaan pääse eroon mun pakkomielteestä. :-D koska väri itessään on varsinki mekossa aikas näyttävä, ei mekon mun mielestä tarvi olla mitenkään kovin erikoinen, simppeli mekko nätillä leikkauksella riittää. asusteiks tohonkin kultaan valitsin mustaa, nilkkurit ja laukku kultasella yksityiskohdalla! toi ois superihana asu.



jos oli toi edellinen ihana niin vähintään sitä ois tääki! toi mekko on jotenkin tosi ihana, simppeli malli pitkillä hihoilla, mutta paaaljon kimallusta. en sitte tiedä oisko tää liian new year-mekko yo-juhliin, mutta ite ainaki voisin tällästä sillon muutaman viikon päästä käyttää mieluusti! :-D noi kengät mätsää ihanasti, ja asusteiks laittaisin hopeeta, ihanan talvinen ja juhlava asu.



tää asu on sellanen jota en ehkä juuri itse laittais päälleni, ihan vaan siks että tälläsenä tappina noi maksimekot ei oo koskaan ollu mun juttu, mutta jos ois niin tää ois maailman täydellisin yo-juhla asu! sain ympättyä tänne ton mun unelmaclutchinki Hennesiltä, joka mun kenties on pakko ostaa vielä, vaikka en sille kauheesti käyttöö keksikkään. :-D toi maksimekko on just täydellinen ja varmaan juurikin tollasen maksin hankkisin, mikäli aikoisin sellasen hankkia. simppeliä mustaa ja pinkkiä, ei mitään liikaa muttei liian vähääkään, tykkään!

semmosia asuja mietiskelisin siis pikkujouluihin ja yo-juhliin. mitäs mieltä te ootte, täsmääkö meiän maut näissä asioissa? niin ja mulle saa jakaa noita pikkujouluihin pukeutumisvinkkejä, koska kuten huomaatte, mulla ei kauheesti sen suurempia ideioita ollu niihin ku ihan perusbaari-iltoihinkaan. kommenttia siis tuleen kummistaki lookeista ja apuja pikkujoulupukeutumiseen! mikäli jollain on omassa blogissaan jotain samantyylisiä kollaaseja niin linkatkaas ehdottomasti. :-)

huomenna meillä ois vissiin Ramin kanssa suunnitteilla vähän Ikea-reissua, joten katotaan kerkeenkö vielä illalla teille jotaki kirjotella, vai meneekö torstain puolelle. palataan asiaan siis huomenna tai viimeistään ylihuomenna, heippa ja hauskaa iltaa kaikki kivat! niin ja hyvää pikkujoulun odotusta, tietysti :-)

2 kommenttia:

  1. Ihania kokonaisuuksia mutta mun lemppari on kyllä tuo eka! :)

    VastaaPoista
  2. kiiitos:) toi eka on kyllä ehkäpä munki lemppari tai ainaki vahvoilla, jotenki toi kullan ja mustan yhdistelmä vaan iskee muhun!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...