perjantai 30. syyskuuta 2011

enough to base a movie on

MOI, ja hieman kauhunsekaset terkut täältä suunnalta! saavuttiin hetki sitte Vilmulin kanssa sieltä leffasta, ja oon vieläki semisti paniikissa kyseisestä pätkästä :-D me oltais alunperin haluttu mennä kattoon Final Destination 5, koska ne vaan on niin huonoja! tällä hetkellä oon sitä mieltä että ois vaan pitäny jaksaa raahautua leffaan vasta kello 23 iha vaan siks että ois jääny kattomatta toi kauhari johon nyt päädyttiin! blogia pitempään seuranneet tai muuten vaa vanhoja postauksia lueskelleet saattaa muistaakki että oon ihan järkyttävä pelkuri, tai siis olin ja viime aikoina oon huomannu tän ikävän luonteenpiirteen palanneen. siis mä pelkään oikeesti ihan kaikkee, tää on alkanu jo vauvelina, jollon pelkäsin hysteerisenä lämpöpatterien raitoja ja pimennysverhojen reikiä..... me muutettiin tähän kyseiseen asuntoo mun ollessa 6-vuotias, sain sillon oman huoneen jossa en nukkunu yötäkää, vaihdoin Vilman kanssa samaan huoneesee mutta sama homma jatku; änkesin äitin ja isin viereen joka ikinen yö, suunnilleen siihen saakka ku olin 10-11 :-D pelkäsin kaikkee maan ja taivaan välillä, murhaajista (nukuin aina koko kroppa peiton alla mahd. litteenä maaten ettei murhaaja löytäis mua....) tulipaloihin! kiitän luojaani siitä että tohon aikaan Suomessa ei vielä ollu kouluammuskelijoita tai vastaavia, siinä ois meinaa menny tän tytyn oppivelvollisuus :-D seiska- ja kasiluokan välisenä kesänä saatiin Hellan kanssa huippuidea ja katottiin Emily Rosen riivaaja, sen takia pelkäsin kello 03.00 vielä lukion ekallaki... voin siis sanoo että oon ollu todellinen nysvä, pelkuri, nössö ja aina pupu pöksyssä, hei come on, kuka pelkää omaa varjoonsa? kuka normaali 9-vuotias kuvittelee että joku murhanhimonen ampuja päättäis yöllä murtautua ihan tavallisen perheen taloon ja tappaa kaikki? (ottaen siis huomioon etten oo kokenu lapsuudessani minkään näkösiä traumoja eikä mun äiti ja isi oo agentteja, terroristeja tai muita mukavia heppuleita) jostain kumman syystä tää mun pelkuruus kuitenki katos (näköjään vaan hetkellisesti) just tossa jossain lukion tokalle mentäessä ja aloin suorastaan himoitseen kauhuleffoja ja kattelinki niitä sitte iha urakalla! tän kesän aikana oon kuitenki huomannu että se pupu on alkanu taas hiipii pöksyihin vähä turhan usein, vietin Hurghadassa muutamanki unettoman yön yhden ainoon Muodon vuoksi-jakson takia?! ja mulla oli sentään iha oma henkivartija tuolla mukana.... en siis tiedä mikä ihmeen älynväläys oli mennä kattoon tällänen hirviökauhuleffa, josta olin nähny mainoksia jo Egyptissä ja vannonu etten kato enää koskaa mitään kauhareita... osuvasti leffan nimi oli Don't be afraid of the dark, pimeetä oon pelänny aina ja joka päivä elämäni ajan :-D kuka on näin tyhmä ihan oikeesti?!



jos koet olevas yllämainittu nysvä, älä hemmetissä paina playta!

jälkeenpäin ajateltuna toi leffa ei tietenkää oo niin pelottava ku miltä se tuntu siellä Plevnan pimeessä salissa, mutta kuten se Finnkinon mainoski kuuluu "tämäkin on vaikuttavampi valkokankaalta". olin kädet naamalla jo ensimmäisen minuutin aikana, enkä iha oikeesti vilkassukkaa niitä pelottavia kohtia eikä kirkuminen ja ittensä nolaaminen ollu siltikään kaukana! tai itseasiassa itteni nolasin anyway, kiitos poppareiden :-D ja nimenomaan kiitos, onneks oltiin ostettu sellaset isot popparirasiat nii pystyin piiloutuu sen taakse kaheks kolmasosaks tosta leffasta :-) ongelmat alko vasta ku halusin syödä niitä poppareita! en ala kertoilee mistä toi kerto, koska kauhareissa siinä harvoin on järkee, mut siis tossa oli seka draamaa että kauhua ja sitä kauhua sekä ällöttävyyttä riitti, ainaki mitä Vilman ilmeistä pystyin päättelee. nyt on tainnu leffojen ikärajottajat mennä vähä metsään, säälin niiden 13-vuotiaiden vanhempia jotka käy kattomassa ton leffan! eli siis oon nyt tosissani, jos oot pelkuri, älä kato. jos et pelkää mitään, kato, vaikka sillon toi ei sua pelota mutta juoni oli ihan ok!

voisin viä vilauttaa teille leffa-asua johon lopulta päädyin:


laatu on huono, koska mun hovikuvaajani ei ollu paikalla, eikä edes sen kamera, mur! anyway oon flunssassa joten tajusin et mun on pakko saada sinne kylmään leffateatteriin (miks leffassa on aina liian kylmä, oli sitte 30 astetta hellettä tai pakkasta?) jotain kaulaani, ja päädyin siihen että sen on oltava toi karvakaulus jota en oo viä oikein päässy käyttään! siihen päätin yhdistää noi ihanat korkeet housut ja mun pitsipaidan! ite tykkäsin asusta vaikkaki siitä ehkä hivenen tuli mieleen venäläinen hienostorouva? mitä mieltä te ootte, oks asu tyylikäs vai venäläinen matruusa? ite päädyin lopulta siihen tulokseen että ehkä se on vähä hienostorouvamainen, mutta tyylikäs :-D
  • housut Gina Tricot
  • pitsi paita H&M
  • karvakaulus H&M

kiireisen lähtöni takia tein muuten ihan järkyttävän tyylimokan! koska en oikeesti ehtiny ettii mitään kenkiä, jouduin yhdistää tohon ne Hennesin tennarit?! voitteko kuvitella :-D voitte varmasti, joten jos joku on nähny mut tänää ja ihmetelly että miks h*lvetissä tolla on tollaset kengät ton asun kanssa, nii se johtu vaan siitä että saan aina aikaseks kiireen vaikka kuinka ois aikaa...

nyt mä voisin lopetella tän postauksen ettei tästä tulis iha liian hehtoo, ootte ehkä saanu musta jo yliannostuksen tän vuorokauden puolella :-D otan siis suklaalevyn kainaloon ja siirryn sohvalle Canal+ ja Sex and the City 2 pariin, ja palailen sitte huomenna mitä luultavimmin mun matkaostosten ja Hella-hehkutusten kanssa, öitä ihanaiset ja viettäkää yhtä mahtava viikonloppu ku mäki aion! ♥

2 kommenttia:

  1. Yks kauhuelokuvia rakastava NYSVÄ ilmottautuu! Mä oon sellanen, että haluun nähä kaikista pelottavimman leffan, mut sen leffan ajan oon kokoajan ihan paskat housussa ja haluun sammuttaa sen leffan. Sit leffan jälkeen oon että "HUIKEE!!" ku se on ollu niin pelottava. Vähän ehkä outo ajattelumaailma mulla..

    Hetki sitten vuokrattiin poikaystävän kanssa sellanen leffa kun "Hit and Run" ja noo ekan kymmenen minuutin jälkeen telkkari olikin jo kiinni (kerrankin ku olin saanu poikaystävän vuokraan kauhun..), vaikkei ollu ehtiny ees tapahtua oikeestaan mitään, paitsi että ruumis löyty auton alta ja that's it :D

    VastaaPoista
  2. haha onneks en siis oo ainoo! :D mutta siis tajuan ton ajatusmaailman kyllä täysin! tollanen mäki olin tässä välissä, ku pystyin kattoo kauhua :D olin iha täpinöissää ja si jos se ei ollukkaa pelottava ni olin iha pettyny :D

    mut voi ei! :D mahto sun poikaystävä tykätä.... :D en taida koskaan vuokrata tota!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...