perjantai 30. syyskuuta 2011

stronger than Rome?

moikka moi! palailin just hetki sitte töistä ja ai että, ei oo varmaan ikinä tuntunu viikonlopun alkaminen näin hyvältä :-D en oo heikko enhän? olin neljä päivää töissä ja oon ku joku mummeli päikkäreineni ja lepohetkineni..... tällä viikolla suostun kuitenki antaa tän itelleni anteeks muutamista syistä. mulla on muiden muassa ollu rankkaa ihan vaan tän ikävänki takia, Rami on töissä kiireisempi ku koskaan, mistä oon tietty tosi ilonen niiden bisneksen puolesta, mutta itken pääni irti meiän suhteen puolesta :-D tää yhteydenpito ku on jääny tällä viikolla ihan liian vähälle ihan vaan töiden takia ja meiän skypettelytki on joka päivä kussu jossain vaiheessa. että tästäki syystä oon ollu aika rikki, mutta onneks nyt viikonloppuna asiaan tulee muutos ku mun ei tarvi mennä nii aikasin nukkuu :-) eli no worries nyt pariin päivään! tän lisäks oon ikävöiny Hellaa enemmän ku ehkä ikinä, ja viimenen viikko ilman sitä on tuntunu ihan kamalalta.. huomenna oon superisti onnellisempi tyty ku saan mun parhaan kaverin takas tohon 40 metrin päähän! elämä on vaa nii paljo valosempaa ku se joku - joka kuuntelee sua aina puhuit sitte asiaa ekaa tai viidettäkymmenettä kertaa, jonka kanssa ei oo koskaan tylsää vaikka ei ois kerrassaan mitään tekemistä, se jolle voi kertoo IHAN mitä tahansa ilman tuomintaa - on ihan tässä lähellä ja tavattavissa millon vaan. en voi siis sanoin kuvailla miten paljon ootan huomista ja sitä että pääsen rutistaa Hellaa ihan sen omalla kotiovella :-) (plus onha meillä kivoja suunnitelmiaki illan/yön varalle!)

mutta niin, toi ikävä on siis vasta yks syy siihen että mun viikko on ollu tavallista rankempi. toki oman osansa tekee jo ihan vaan se, etten oo tehny töitä sitte toukokuun joten totuttelua piisaa, vielä ku siihen päälle pitäs totutella Suomeen ja suomalaisiin ni johan on :-D tän kaiken muun hyvän lisäks on se joka toisella viime aikoina todettu syysflunssa iskeny nyt kyntensä muhunki... wonder why sinänsä, ku oon ollu 6 viikkoo ulkomailla lämmössä, palaan kylmään Suomeen ja uuteen bakteerikantaan ja ei muuta ku heti töihin tollaseen bakteeripesäkkeeseen ku päiväkoti! no en aio tän antaa lannistaa itteeni vaan vedän pään täytee vitamiineja ja pidän kivan, mutta rennon viikonlopun kuten olin suunnitellukki.

rankka viikko on siis takana (älkää nyt sitte oikeesti ottako tätä niin että oisin sitä mieltä että mun viikko on ollu niinku oikeesti jotenki maailman vaikein, lähinnä mun fiilikset on ollu rankkoja ja pientä fyysistä kangertelua on aiheuttanu toi vähänen uni ja alkava flunssa, mutten niinku aattele olevani nyt joku sankari ku oon selvinny näinki kamalasta tehtävästä ku neljä päivää töitä :-D) mutta osaanpahan arvostaa viikonloppuani ja eiköhän se ens viikko oo sitte jo roimasti parempi, i bet!

tän avautumisen jälkeen voisinki sitte esitellä teille mun päivän asua, joka oli tietysti taas töissä aika rento eikä mikää ihmeellinen, mutta aika civa tästä huolimatta:


ja poseeraukset on vähintää yhtä hienoja ku eilen.. ps mulla on ollu tukka nutturalla koko viikon, ketä muuta kyllästyttää? :-D mutta ku tuolla töissä on vaa melkei pakko pitää hiuksia kiinni, etenki pienten puolella..... oisin tänäänki saanu muutamat kakat ja puurot mun hiuksii jos ne ois ollu auki joten parempi näin :-D
  • neule Gina Tricot
  • farkut Cubus
  • toppi Gina Tricot

tästä illastaki on tulossa ihan mukaisa, nimittäin seuraavaks ajattelin syventyä Hullujen Päivien kuvastoon ja pienten pienten päikkäreiden jälkee jatkaa matkaani kohti keskustaa ja lähtee viettään laatuaikaa ihanaisen siskoni kanssa ihan liian pitkästä aikaa. suunnitelmissa ois vähän kauhuleffaa ja oon peloissani jo nyt :-D onneks Vilma on urhea! mä palailen siis asiaan varmaan vielä tossa myöhään illalla, koska kuten sanottu valvon anyway vihdoin jutskailemassa rakkaalle masrilleni nii miksen samalla jakais teille mun hienoja mielipiteitä leffasta....... :-D nyt lähen tosiaan keksiin jotain päällepantavaa ja suuntaan sitte sinne päikkäröimään, nähdään kuullaan illalla ihanaiset naiset!

2 kommenttia:

  1. saitko matkalla paljon huomiota miehiltä egyptissä?

    VastaaPoista
  2. jos tarkotat sellasta ällöttävää huomioo, huutelua yms nii ei todellakaa ollu mtn sellasta mitä jossai kreikassa yms näkee! mut siis tuolla suezissa sain tottakai huomioo ihan kaikilta ihmisiltä lapsista naisiin ja miehiin, koska siellä ei oikeesti oo yhtään ulkomaalaisia niin tietysti ne oli uteliaita :D mutta nimenomaan vaan uteliaita että se huomio oli lähinnä sellasta ujoo kattelua yms, mikä ei mua häirinny koska olin itekki utelias egyptiläisten ja heidän kulttuurin suhteen :) http://veeraosv.blogspot.com/2011/09/this-is-africa.html < tossa postauksessa kerroinki vähä tosta :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...