tiistai 27. syyskuuta 2011

back in business!


miks mun silmät näyttää noin erikokosilta! :-D ei ne oikeesti tänää näyttäny tolta!

hyvää iltaa! joku saatto jo otsikostaki keksiä, mitä mun tän päivän kuulumiset koskee: töitä. kyllä, töitäpä hyvinki, en jääny laakereilleni lepään vaikka vasta lomalta palasinki, vaan pistin töpinäks ja jatkoin samaa hommaa ku keväällä. teen siis yhä sijaisuuksia päiväkodeissa aina ku joku on poissa, ja tällä viikolla mulla kävi nii hyvä tuuri, että ilmeisesti moni on ton kuuluisan syysflunssan kourissa nimittäin mulle varmistu heti töitä koko loppuviikoks. mikäs sen parempaa, koska kuten sanottu rahalle ei vois olla nyt enempää tarvetta! ja even better, tykkään tosta hommasta ihan tosissaan :-) vaikkei silti käy kieltäminen etteikö pientä masennusta ois ollu ilmassa ja unihiekkaa silmissä ku kello pärähti soimaan tänä harmaana aamuna kello 6.50....... ja koska oon edelleen tässä riivatun kaukosuhteessa, jonka toinen osapuoli elää pikkasen erilaisessa elämänrytmissä, olin päässy katteleen sitä nukkumattia vasta kahen aikaan yöllä. kahvihammasta kolotti siis koko aamun ja kovaa, mutta kyllä siitä työpäivästä ihan kunnialla selvittiin, enkä nukahtanu edes lasten kanssa päikkäreillä :-D

toivotaan että loppuviikko sujuu yhtä mallikkaasti, nii saan sitte hyvällä omallatunnolla nauttia viikonlopun antimista eli Hellan kotiin paluusta ♥ toi työpäivä tosiaan vei veronsa ja kotiin päästyäni oon ollu aikas naatti! sain mä sen verran aikaseks että heitin Vilman valokuvauskurssille, mutta se taitaaki jäädä päivän suurimmaks saavutukseks sillä loppuillan ajattelin viettää Gossip Girlin parissa ja ihan oikeesti mennä nukkuunki viä tän vuorokauden puolella!

mutta hei, miten meinasin taas unohtaa! mullahan on teille asukuvaaki tältä päivältä. tonne päiväkotiin töihin on vaa aina nii kauheen vaikee pukeutua ku pitäs olla jotain oikeesti mukavaa ja joustavaa päällä että pystyy kyyristelee ja koukistelee ja nostelee ja kanteleen, etenki nykyää ku ite en osaa enää käyttää leggareita ku iha muutamien asujen kanssa ni toi on hivenen haasteellista, eli pahottelut jos joidenki päivien asut on maailman mielikuvituksettomampia :-D tän päiväsestä kuitenki tykkäsin kaikessa yksinkertasuudessaan hirmusesti, mitäs sanoo raati? :-D


  •  housut H&M
  • vyö Cubus
  • paita Gina Tricot
  • kauluri H&M

asiasta kukkaruukkuun, älkää saako sydäriä siellä ruudun toisella puolella että pelkkiä työpostauksiako saatte koko viikon täältä lukee, ehei, enköhä mä tästä ryhdistäydy ja jotain ohjelmaa kehittele vaikka näin alkuun tossa normaalien ihmisten rytmiin palaamisessa pientä totuttelua onkin :-D lisäks mulla on monta monituista postausaihetta rästissä ja voisin väsäillä niistä ainaki pari teille tällä viikolla nii pääsis täälläki vähä ajantasalle kaikista jutuista, so stay tuned! nyt mä tosiaan suuntaan tonne alakerran sohvalle katsastaan ensin tän päivän varmasti huippujännät Salkkarit ja sitte Manhattanin ihmeelliseen maailmaan! Hella jos luet tätä ni skippaa seuraava lause! ja enköhän mä jossai välissä puputa iskän kokkaamia tortillojaki, nami nami, niitä jos jotain mun on ollu ikävä. toivottavasti teillä on yhtä rento (tai ainaki yhtä mukava) tiistai-ilta luvassa, palataan huomenna, bye! :-)


olipas tää postaus omahyvänen näiden kuvien perusteella........ :-D
     
     

4 kommenttia:

  1. Ihanat housut! Kelpaisivat ehdottomasti myös oman syysvaatekaappiin. :) Ja muutenkin nätti asu!

    VastaaPoista
  2. noi on kyllä nätit, tollaset rennot mutta kuitenki siistit :)

    ja kiitos paljon :))

    VastaaPoista
  3. oon kans päiväkodissa töissä ja toi on kyllä toisaalta ärsyttävää kun pitää miettiä mitä laittaa päälle. ettei mitää kauhee hienoo, jos menee likaseks/rikki tjsp mut silti tykkäis arkenakin pukeutua kivasti :D yleensä meen normivaatteilla töihin ja sit siä vaihdan johonki leggareihi just :)

    haha kiva avautuminen jälleen :D

    mutta tosi nätti päivän asu ja sinä :)

    VastaaPoista
  4. jooooo mä tiän! ärsyttävää.. ja musta tuntuu et mullei oo ollenkaa sellasia "ihan sama"-vaatteita :D tai ainaki joka päivä ku alan miettii ni oon sillee "joo no se neule vois olla kiva, tai se rento kauluspaita" sit tajuan et ne on just jotai valkosia tms ni hienoo ku joku oksentaa niiden päälle :D

    mutta kiitos kiitos! :) koitan ny keksiä jotai ihan kivoja asuja, vaikkei nää työasut varmaa koskaa tuu olee mitää niitä mun parhaimmistoo mut ei voi mitää!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...