lauantai 24. syyskuuta 2011

good to see you, mates!


moikka moi ja supersyksyiset terveiset täältä Tampereelta! Suomi-elämä on totta vie alkanu rullaamaan ja vaikka edelleen Egyptiä ikävöinki, alkaa mulla olla täälläkin ihan kivaa :-) tänään on ollu loistopäivä kuten arvelinki, eikä edes toi raastava kylmyys ja kalsee koleus pilannu mun hyvää tuultani! jos ihan rehellisiä ollaan niin mulla on ehkä ihan litesti ollu jopa ikävä Suomen syksyä, varautukaa kyllä siihen että saatoin sanoo edellisen lauseen jonkun pienen mielenhäiriön valtaamana, ja lupaan että tuun vielä valittaan viimeistään sitte ku ne räntäsateet alkaa :-D mutta ehkä siihen mennessä oon jo melkein oman kullan kainalossa ja siinä vaiheessa mikään ei masenna mua ku saan Ramin takas Suomeen!

sitte taas tähän päivään, jostain kumman syystä mun mietelmät tuppaa hieman helpohkosti karkaan tonne tulevaisuuteen.. mutta jos yrittäisin ees tän postauksen ajan pitää keskittymiseni tässä päivässä nii saisin tarinoitua siitä teillekki muutaman sanan! aamu alko perusrutiinien lisäks Skype-treffeillä ihan ihan pian Suomeen palaavan Hellan kanssa! ens viikon lauantaina en ehkä vois olla ilosempi ku saan parhaan ystäväni taas vierelleni, kuulumisia tuli nyt pitkästä aikaa vaihdeltua ihan kunnolla ja myönnetään, tulihan sitä tota jälleennäkemistäki vähä hehkuteltua. skypettelyn jälkeen suuntasin sitte tän päiväseen jälleennäkemiseen, kohti keskustaa autolla! ekaa kertaa kuuteen viikkoon, mutta luojalle kiitos se taito alkaa jo tän vuoden ajamisen jälkee olla sen verran selkärangassa etten aiheuttanu vaaratilanteita edes pimeessä syysillassa. reissuun lähettiin sitte tän näkösenä:


tiesin että toi Suomen +8 astetta tulee oleen kirjaimellisesti ihan jäätävää tuskaa ku olin jo aikalailla tottunu siihen +30, joten päätin pistää iha kunnolla vaatetta päälle :-D silti oli kylmä ja sain kurkkuni kipeeks.. vois oikeesti harkita sitä untuvatakkia! anyway tykkäsin mun asusta superisti ja pientä pipoihastusta on jo ilmassa, vaikkei ne kai mulle sovikkaan :-D
  • kengät H&M
  • farkut Gina Tricot
  • neule Gina Tricot
  • huivi H&M
  • nahkatakki Only

päivän ohjelmassa oli lounastamista Saaran ja Sarkun kanssa ekaa kertaa kuuteen viikkoon! superhypermukavaa oli jutustella tytsyjen kanssa ja syödä herkullista ruokaa, voiko syyspäivää paremmin viettää? mun mielestä ei! juttuahan meillä tosiaan riitti aika runsaasti maan ja taivaan välillä eikä puheesta meinannu tulla loppua edes siks aikaa että saatiin ahdettua itteme täyteen niitä Suomen parhaita burgereita :-D mulla oli ollu kova ikävä Panchon hamppareita ja nyt kyllä söin sitte ihan Raminki puolesta....



Panchossa jutskailtiin viä syömisenki jälkee sen verran pitkään että pitihän sitä sen jälkeen päästä vielä jälkkärikaakaoille, joten napattiin Saaran poikkis mukaan kaupungista ja jatkettiin matkaa Waynes Coffeeheen! juttua riitti sielläki ja kaakaot oli ehkä just sitä mitä tarvittiin tossa kylmyydessä. mä en käsitäkkää miten tuolla on noin viileetä vaikka on kuitenki vasta syyskuun loppu, kuvitelkaa sitä ku on joulukuu ja pakkasasteita se -30 niinku viime jouluna?!


iha söpö kuva meistä molemmista.. :-D



tui tui :-)




tää oli mun mielipide tän päivän säästä :-D

kaiken kaikkiaan ihan mahtitreffit mahtitytyjen kanssa! vain kaksi puuttui ja toista pääsen onneks treffaileen jo maanantaina ja kuten sanottu toista sitte lauantaina, yhtä juhlaa nää jälleennäkemiset kyllä :-) nyt ajattelin alkaa kattelee leffaa ja ettiin kaikkia hyviä biisejä joita mulle on kertyny varastoon! veikkaan että saattepa teki tässä lähipäivinä jonkunnäköstä musapostausta. tietysti voisin koittaa vihdoin väsätä sen Hurghada-postauksen, sekä ostospostauksen ja näiden jälkee on mulla vielä muutama muu postausidea, joten tiuhaa tahtia luvassa, pysykää siis kuulolla ja nauttikaa viikonlopusta ja tamperelaisille hauskaa Deluxee :-D moikkis! :-)

12 kommenttia:

  1. voi kiiiiitos! :) olin vähä paniikissa tosta mun syyspukeutumisesta, mutta vielä nyt vaikuttaa iha hyvältä, katotaan mihin tää tästä kehittyy, muutama kriisi on luultavasti luvassa anyway :D

    VastaaPoista
  2. pyh, miten niin ei muka sovi ! ihana päästä näkemään sulta näihin meidän keleihin sopivia asuja, on ollut niitä jo ikävä : )

    VastaaPoista
  3. emmä tiä, jotenki näytän (usein) vähä hassulta pipo päässä :D mutta voi se olla toki tottumuskysymyski ja riippuu tietty piposta täysin! onneks mulla on toi ihana sisko joka kutoo mulle varmasti mielellää jsut sellasen pipon ku halun :))

    ja jee kiva kuulla että jollain on ollu ikävä mun asukuvia! :D koska mullaki on ollu ikävä niitä, tai siis sitä että saan pukeutua ihan niinku ite haluan ja että mun asut on aina mun mieleen, tai jos ei oo niin sit se on vaa oma moka :D eli näitä tulee jatkossaki ainaki aina ku tykkään mun asuista, eli vissii 90 prosenttia päivistä:D

    VastaaPoista
  4. haha mul on ainaki syysvaatekriisi kehitteil, kauheesti kaikkii ihanuuksii mitä tekis mieli kantaa kotiin :D ja mullaha ei niit syysvaattei pursuu kaappi jo ennestää :))

    VastaaPoista
  5. haha tuttu juttu! :D mulla on sama ongelma ja lisäks itestä tuntuu että mulla ois syysvaatteita nolla, vaikka oikeesti niitä tosiaan on aikalailla... :D olin vaa nii tottunu miettii noita kesävaatteita nii kauan et nyt tälläne yhtäkkinen vaihto onki vaikee!

    VastaaPoista
  6. tosi ihania ja "lämpöisen" näköisiä kuvia! :) nätit vaatteet! saanko muuten kysyä tämmöistä (älä pliis loukkaannu :S) että mitkä noi valkoiset jutut on sun etuhampaissa? kun yhellä tyypillä jonka tunnen on myös tommosta, mutta en sit tiedä et mikä se on/mistä johtuu? :)

    VastaaPoista
  7. kiitos kiitos kiitos! :) hyvä että kuvissa edes näyttää lämpimältä vaikka todellisuudessa oli kylmä :D

    ja joo, tota on blogissa tiedusteltu jo sen verran usein ja useimmiten huomattavasti ikävämpään sävyyn että en loukkaannu :D yleensähän tollanen valkonen juttu on plakkia tai hammaskivee tai jotain (mun käsittääkseni) mut en oo ikinä kyl nähny sitä kellään tollai hampaan edessä.. en tiedä muista, mutta mulla noi on hammasluun vauriosta tulleet jäljet. oon tippunu keinusta naamalleni joskus 2-3 vuotiaana ku mulla oli vasta maitohampaat suussa, muuten koko putoominen oli ihan easy mutta hammaslääkärissä todettiin että luultavasti sitte ku rautahampaat kasvaa nii niihin tulee jonkunnäkösiä vaurioita, mutta onneks ei tullu muuta ku tollaset ulkonäölliset vauriot :) jotka ei ees livenä kauheesti näy eikä kukaan oo niistä kyselly muuta ku täällä :D ite oon jo nii tottunu niihi etten ees huomaa niitä kuvissakaa ennen ku joku huomauttaa :D tulipas pitkä kommentti, mutta siis ei mitään vakavaa! :)

    VastaaPoista
  8. no uskon et on outoo hypätä suoraan syksyy kesäst! mullaki on ollu tottumist vaiks oonki tääl suomen kamaral vaa ollu :D mä niin inhoon noit jatkuvii sateit :(

    VastaaPoista
  9. toi on totta !! niitä mäki inhoon yhä vaik mulle onki (hetkellisesti) iskeny joku syysinnostus!

    VastaaPoista
  10. ettäs kehtaat laittaa noita suomiruokakuvia ku kuitenki hyvin tiedät että joskus tätä luen! kolme ja puoli päivää! en kestä! odottaa ja tiet varmaa kuka oon

    VastaaPoista
  11. haha voi eii :D anteeks oon tehny sun viimesistä päivistä vaikeita! tiekkö muuten mitä meiän ON tehtävä heti lauantaina, ei kiinnosta vaikka oisitte syäny masalla tai himassa mitä vaa ruokaa, mut ku kuitenki valvotaa koko yö, ni lähetää jossai vaiheessa hakee jäähovilta yömätöt mäkistä siis !!! pakko :D ja säki voit reenaa autolla ajamista ;)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...