keskiviikko 15. joulukuuta 2010

hrrrr it's cold in here!

taas on pari päivää vierähtäny postaamatta, myönnän osittain omaa laiskuutta mut on mulla ihan kunnon syitäki! toi kylmyys todellaki lukeutuu niihin, siis vaikka asun tampereella ni tuntuu ku asuisin pohjoisnavalla, joka kerta ku astun ulos ovesta on ku oisin lähössä taas uudelle naparetkelle. ni si ku pääsee kotii tekee vaa mieli käpertyy peiton alle lämpimää ja nukkua!
voi kunpa oisinki voinu harrastaa tota tällä viikolla, mutta ei. mulla on ollu taas jokaisen lukiolaisen niin paljon rakastama koeviikko tällä viikolla.. luojalle kiitos viimesiä viedään, ja perjantaina alkava joululoma siintää jo kirkkaana mielessä! sen jälkee ei ookkaa ku yks jakso, kaks kurssia = kaks koetta ja kirjotukset ja si ois vähä niinku lukio mun osalta paketissa! (huomatkaa miten kevyesti suhtaudun vaan kirjotukset, todellisuus on toinen...)

mutta siis, asiaan! teitä ei ehkä kiinnosta lukee mitään hirmutarinoita mun jännittävästä koeviikosta joten listaan muutamia asioita mitä on tullu tehtyä! eli viime postauksen jälkee oon mm.
  • kirjottanu maailman huonoimman englannin aineen ja reaalikokeen vastauksen
  • jättäny lukematta enkun kokeesee
  • pelänny yksin hervannassa jonka ansiosta lähes kolaroinu liikenneympyrässä
  • kattonu liian monta jaksoo täykkäreitä ja todennu että Wisteria Lane ei ehkä olis mun paikka
  • suunnitellu tyttöjen pikkujouluja!
  • alottanu taas kerran Dove-kuurin, perjantain pikkujoulujen takia
  • jäädyttäny sormeni pari kertaa
  • kihissy sisäisesti
  • kokenut vaatekriisin x 32
  • todennut että aion toivoo joululahjaks vaan lahjakortteja vaatekauppoihin !! 
  • siivonnu huoneeni siivoojaa varten (maailman turhinta eikö se voi siivota sitä kerran on siivoja?!)
  • rukoillu että tää viimenen viikko menis ku hujauksessa
  • sattuneesta syystä epäonnistunu rukouksissani!
semmosia tällä viikolla, viikonlopusta alkaen pitäs sit taas tulla vähä pirteempää postausta ku tosiaa alkaa se loma! ja joulu <3

laitan teille viä pari kuvaa niistä mun viikonlopun ostoksista! pahottelen jo etukätee et nää kuvat on aika huonoja, mutta etteköhä tuu näkemää noita päivän asuissa sit paremmin :)

(ja tosiaan huomiona vielä että tän maailman turhimman koeviikon takia niitä päivänasujakaa ei oo kauheesti syytä esitellä, kiinnostaispa panostaa kokeessa istumisee :D)





  • ylemmässä kuvassa: karvakaulus/puuhka/huivi/mikskä tota nyt kutsuis, Sokos 19,90
  • alemmassa kuvassa: boleromallinen karvaliivi, Sokos 24,90        

pakko sanoo et oon ihan tosi tyytyväinen molempiin ostoksiin! tollasta karvakaulusjuttua oon ettiny jo aika kauan ku ihastuin Saaralla sellaseen ja si oon nähny niitä tosi monissa blogeissa mut ei oo itelle tullu vastaa, nyt löysin oman yksilöni siis tampereen sokokselta ja ei voi muuta sanoo ku jeejee !

karvaliiviäki oon etsiskelly jo hetken, mut aina ku oon löytäny jonku kivan (eli sellasen joka ei näytä ku siihen ois tapettu muutama kettu tai et se ois jostain mangakaupasta) ni ne on maksanu maltaita. joten yllätyin ku kuulin tytöiltä et sokoksella ois tollasia ja maksaa vaan 25 e! pakkohan se oli siis käydä hakemassa :)

>> nyt lähen sit viettään ansaittua vapaata loppupäivää ku huomenna ei oo koetta, heippa :)            

2 kommenttia:

  1. Ihana karvaliivi <3
    Mä kyllä alan lukemaan sun blogias, tää on nii suloi!

    VastaaPoista
  2. jep toi on ihana! ja tosi lämmin näillä napajääkeleillä, ainoo toivo :D
    hei kiva kuulla, ja samat sanat omasta blogistas ;)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...