sunnuntai 19. joulukuuta 2010

cause nothing's free, except a loving me

lupailin jo eilen sitä kuvapostausta rentoilulauantaista, mutta yllätys yllätys en iha jaksanu tehä sitä, joten nyt vähä kuvia eiliseltä ja samat kuvat pätee aika lailla tähän sunnuntaipäiväänki. rennosti kotona menny, mut illalla ois tarkotus taas lähtee poikaystävän luokse yöks :)




eli täykkäreitä on taas tullu katteltua PALJON, ja ihan pakko sanoo et on kyl noussu taas mun toiseks ykkössuosikiks Greyn anatomian rinnalle! jos joku ei vielä kato tätä täydellista ohjelmaa, ni alottakaa heti. se vaan on niin hyvä; mielenkiintoset henkilöt, paljon tapahtumia, paljon draamaa ja välillä jopa aika pelottaviaki juttuja! monet juonenkäänteet on arvaamattomampia ku monissa muissa tavallisissa jenkkisarjoissa, suosittelen!




mitäpä ois telkkaripäivä ilman cocista?




ja vihdoin sain valmiiks tän pitkään suunnitellun poikaystävän nimpparikortin! oon tyytyväinen ja siitä tuli (mut tuntien) hieno. nimpparit oli siis eilen lauantaina ja illalla myös annoin tän kortin ja se sai kiitosta, kuulemma hieno :) hyvä kuulla, koska tosiaa uskokaa tai älkää laitoin kaiken mun taiteellisuuden tähän!

asiasta neljänteenkymmenenteenviiteen, kohta on joulu! kuten oon varmaa aiemminki maininnu ni mun tän joulun toivelista ei oo kauheen pitkä: lahjakortit hennesille ja ginaan! ja lisäks ehkä vähä rahaa, tulossahan on esim uusvuosi.
jos mun toivelista ei vaikuta kauheen pitkältä, ni eipä taivaita kurkottele toi mun ostamien lahjojenkaa määrä.. me sovittiin tyttöjen kanssa että koska meiän ydinporukkaan kuuluu kuitenkin 5 tyttöö eikä kellään tässä joulun alla vissii liikaa rahaa oo, nii ei osteta lahjoja vaa mieluummin panostetaa siihen et tehään jotain kivaa yhessä!
ja meiän perheessä ei sinänsä oo ollu tapana kauheesti lasten antaa lahjoja (ainakaa mun koska tunnetusti tuhlaan rahani aina johonkin "tärkeempään") mun sisko joka on kätevä käsistään ny saa lahjat pyöräytettyä sillä et istuu pari tuntia sohvalla ja kappas kaikille villasukat valmiina! mulle tää homma on vähä hankalampi joten se on ainaki vielä vähä työn alla..
eli toisin sanoen oon ostanu lahjan vaan poikaystävälle, mut siihen oon sitte panostanu sitäkin enemmän! lahjoja on nimittäin jo kolme ja oon varma et kaikki tulee oleen mieluisia, mut ei niistä sen enempää, eihän ne sit enää olis yllätyksiä!

laitan teille viä biisin johon ihastuin eilen ja sit lähen kattelee täykkäreitä ja valmistautuun iltaa varten :)



ps miks kukaan mun kavereista ei uskalla uhmata jääkautta ja tulla luisteleen mun kaa?? ainoo toivo on poikaystäväni ja hänkin on kipeä, haluun luisteleen!

2 kommenttia:

  1. Voi juku pitäs varmaan itekkin ostaa täykkäriboksit ku jäi kattominen 2 kauden jälkeen reenien takia:/

    VastaaPoista
  2. ite lainasin noi mun serkulta mut haluun kyl omaks! sopivaa ajanvietettä tylsiin sunnuntaihi ja iha paras ohjelma :) ja mikä parasta ainaki noi vanhemmat kaudet on iha naurettavan hintasia nykyää!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...