keskiviikko 29. joulukuuta 2010

2010 in pictures!

eli aattelin nyt oikei panostaa ja väsäsin sitte parisen tuntia tällästä postausta mun vuodesta! eli tässä tulee kuvia kuukausittain kaikista kivoista jutuista mitä tän vuoden aikana on tapahtunu, ja varotan koska niitä juttuja on ollu paljon, tästä postauksesta taitaa tulla suht pitkä. laitan aina joka kuukauden alle myös vähä sepustusta mitä siinä on tapahtunu, lukekoon ken jaksaa :) ps mua vannotettiin että julkasen vaan oikeesti julkasukelposia kuvia, joten valitettavasti jotta mulla olis vielä tän postauksen jälkeenki kavereita, kaikkein hauskimmat ja parhaimmat kuvat puuttuu, joten teiän naurunappulat ei ny pääse töihin ainakaa ihan kauheesti mut koittakaa kestää :D okej nu börjar vi!


hmm ilmeisesti toi kuva nyt halus mennä jotenki iha hassusti päin. mutta: tammikuulta ei paljon kuvia oo, mut kuukauden huippu oli mitkäs muutkaan ku hellan 18-vuotis synttärit ! ylempi kuva on sen ns. sukulaissynttäreiltä jossa sielläkin oli aika helmee.. :D ja toi alempi on sitte meiän ihan omista juhlista! päätettiin tyttöjen kanssa panostaa ensimmäisiin kaveriporukan 18 v juhliin, mentiin ja varattiin huone keskustan Scandicista! käytiin syömässä siinä ravintolassa, juotii skumppaa (ja vähä muutaki) jne jne. oli ihan hirveen hauskaa ! <3
tytöt vieläkö muistatte "ai ekkö uskalla vai"- turkkulaiset, "suomi on uusi maailmanmestari hei!"-laulut ja raisa reikänaama-kuvat?? :D



no näistä kuvista ei taida olla vaikee arvata mikä oli helmikuun the day! tietysti 19.2 eli wanhojen päivä. meiän porukasta hella ja saara ei tanssinu ollenkaa, mut kyllä neki jatkoilla viihty ;) toi päivä oli kokonaisuudessaa tosi kiva ja oli ihan hirveen hauskaa! aamulla tanssittii, sit käytii vähä The Grillissä syömässä (kuvista päätellen mulle ja sarkulle maistu toi suklaafondetti sillee semisti) ja sit illalla taas tanssittii ja kaiken päälle viä jatkot!
ps tykkäsin tosta mun puvusta ihan hirveesti, äiti ja mun sisko teki sen, joten sain ihan tasan sellasen kun tahoin mistä oon iha kauheen tyytyväinen :) pps mun tanssipari oli maailman parhain!



maaliskuu on mulla jotenki vähä hämärän peitossa, ainii taisin ainaki jossai välissä olla viikon lapissa jumissa... mut näistä kuvista päätellen on mulla ollu hauskaaki! tää oli meiän ensimmäinen "fiilistelyilta"-nimellä kulkenu tyttöjenilta. päätettiin siis tossa tän vuoden helmikuulla et lähetään noiden ihanien tytsyjen kaa etelään (näillä näkymin kypros<3) toukokuussa 2011 ku on kirjotukset ohi ja kaikilla lomaa ja iha just lakitus! sitä meiän oli sitte tarkotus tuolla lauralla fiilistellä mutta no jaa, juoruilua yms siitä sit tuli, mutta hauskaa oli anyways! :D



huhtikuulta toisiks parhaana juttuna poimin meiän aivan mahtavasta Kompa-porukasta tutun pariskunnan häät! siellä keräänty siis meiän tällänen ystävä porukka (oli siä muitaki vieraita mut ignorasin) joka on aikoinaa lähteny liikkeelle ku mun porukat on tutustunu muihin pariskuntiin ja sit ne on alkanu hengaileen yhessä ja sitä myöden ku lapsia on syntyny ni meki ollaan tutustuttu. nää on siis ihmisiä jotka oon tuntenu käytännössä syntymästä asti, nähää harvoin mut joka kerta se on sitäki hauskempaa!
tuolla häissä oli tosi hauskaa lukuunottamatta sitä että toi mun vanhojentanssipuku jonka äiti oli lyhentäny tollaseks cocktailmekoks, sattu aivan järkyttävästi mua mahaan. ei oltu tajuttu et siellähän on ne tukiluut tossa rinnan kohalla, enhä niitä ollu tietysti sillo tanssiessa tuntenu mut ai p*rkele ku ne alko sattua tuolla ku vaa istu ja SÖI :D



tää on sit se huhtikuun paras juttu! tää itseasias oli ennen noita häitä, koska sillon ku äiti ja isi oli kyseisen hääparin polttareissa (isi sulhasen ja äiti morsiamen) ja meillä oli talo tyhjänä, ni käytin tilaisuuden hyväks ja kutsuin tytöt istuun iltaa. tää oli tosi onnistunu ja ihan mahtava ilta ihan parhaassa seurassa! oli nii kivaa ku pysty vähä jo istuu terassilla eikä enää ollu lunta ja sillee. tolta illalta oli ihan hirveesti kuvia ja suurin osa oli ihan kamalia mut tässä jotain parhaita :D (hmm.. tuli yhtäkkiä flashback et hella oli tuonu thaimaan reissulta tuliaisina litran pullon bacardia ja rommikola maistu, hyiii)



yllättäen toukokuun kohokohta oli vappu! me oltii pitkää vähä mietitty et mitä vappuna tekis ku ei iha kauheesti himottanu toi koskenranta feat. 12 vuotiaat kännissä, joten keksittii et pidetään naamiaiset! yleensä naamiaiset on vissii vähä enemmän halloween juttu, mut meillä toimi iha loistavasti! kylhä meiän si piti siä kuuluisassa koskenrannassaki käydä näitä asuja näyttämäs mut aika nopeesti meni maku ni lähettii takas saaralle juhlii!
kuvista ei iha heti huomaa koska mun siivet puuttuu, mut olin Helinä-keiju, äiti teki tollasen mekon mulle ja si mulla oli ballerinoissa sellaset pallot ja kaikkee ;) näky siä kaukajärvellä vähä jotai inkkari, lentoemoo ja merikarhuaki!



oioi ja panayamo! siis kesäkuu ja etenki tää mun ja hellan yhteinen Kypros- reissu ois sellane juttu mistä pystyis tehä vaikka kokonaa oman postauksen, nii hauskaa se oli ja nii paljo tapahtu! mut yritän hillitä kieleni ja olla vähäsanen. eli siis tää ideaha lähti siitä et hella oli lähös sen äipän ja siskon kaa kyprokselle protarakseen, no hellan sisko sai jonku mielenhäiriön toisesta maailmasta eikä halunnu lähtee 2 viikkoo pois! no sit hella varas matkan sen äitin kaa, jossai vaihees si ruvettii iha läpäl puhuu et "hei vitsi ois helmee jos mä voisin tulla mukaa ni porukat ja sisko vois sit iha rauhas lähtee kaupunkilomalle" no tää idea jotenki si ku ihmeenkaupalla sopi mun äitille ja isille ja ne suostu jopa sponssaan ton lähes tonnin matkan melkei kokonaa! oj vitsi vad helmi meillä oli 5 tähden hotelli, OMALLA KATTOTERASSILLA, kaks uima-allasta ja satamiljoonaa pubia/yökerhoo lähellä! kaks viikkoo tätä maailmanparhaan ystävän kanssa, all u can wish for?
no näköjään ei ihan! nimittäin ystävystyttii tuolla lähes heti meiän hotellin ravintolan työntekijöihin oli tyttöö ruotsista, miestä ja poikaa liettuasta ja ruotsista ja vähä tyttöö latviasta ja voi että ne oli kaikki aivan ihania ihmisiä! ne sitte siellä kierrätti meitä Staff-korteillaan ympäri Protaraksen klubeja. ja tää oli ehkä eka kerta ku oikeesti kiitin facebookkia siitä et voin edellee pitää yhteyttä noihin tyyppeihin ja ihan varmasti tapaan niitä vielä! ja poikihan toi reissu mulle ja hellalle mahdollisen työpaikanki ens kesälle ;)
ps seuraavan kerran ku meette etelään menkää RIIPPULIITÄÄN, maailmanhauskinta oikeesti :D



kesäkuuhan on tunnetusti myös rippijuhlien kulta-aikaa. tässä muutamia kuvia tän kesän juhlista! vasemmanpuoleiset kuvat joissa mulla on toi aivan ihana Vilan kukkamekko, on mun siskon rippijuhlista (hui ku hän on muuttunu noista ajoista! :D) ja noi oikeenpuolimmaiset on mun serkun rippijuhlista (ja ah ku mä olin tolloi ruskee, kypros<3)



kuka muistaa vielä tän heinäkuun helteet? MINÄ. oi vitsi me maattin hellan takapihalla tunteja ja aina vaan tunteja, oispa nyt yhtä lämmin! mitä ny tollane semi 50 astee lämpötilaero noihin aikoihin.
noi vasemman puoleiset kuvat on tyttöjenillasta meiltä! toi oli siis nyt sit se viikko ku mun muu perhe tosiaan lähti sille kaupunki lomalle Barcaan ja rehellisesti sanottuna, en ollu sitte yhtää kateelline. mulla oli takana maailman paras matka ja edessä viikko yksin (okei hella asu meillä sen viikon) kotona, jonka aikana tapahtu yhtä sun toista, ainoastaan ihania asioita :) tona iltana meillä oli si vähä sarkun koiraa hoidossa ja tehtii sellasta superhyvää spritzeriä ja liittyy siihe si jotai sellasiaki juttuja mitä iha kaikki meistä ei halua muistaa :D tytöt mitä tulee mielee yhdistelmästä meiän alakerran vessa ja saunakauha?
oikeen puolimmaiset pari kuvaa on tj 0 päivältä, ei siitä sen tarkemmin ja sit on jotai perusranta- ja ravintolakuvaa, ja alli <3



oi elokuu! alemmat kuvat on meiän ex tempore- hämeenlinnan reissulta! oltiin tosiaan tolloin tj 0 päivänä osittain tutustuttu ja osittain entuudestaan tunnettu muutamia hämeenlinnalaisia ja keksittiin sitte Vanaja-festivalin aikaa lähtee porukalla sinne! tää jos joku oli oikeesti spontaani matka, kaikki meistä varmaa muistaa ikuisesti sen hetken siä hämeenlinnan asemalla ku tajuttii et meillä ei oo mtn hajua missä me ollaan tai mihin päi pitäs lähtee :D:D no onneks kaverit si autto ja toi oli ihan mahtava reissu, meillä oli niin hauskaa! ja löytyhän sieltä jollekki si jopa tuleva poikaystäväki eli ei ihan hukkareissu ;) (huom en puhu itestäni!)

noi ylemmät kuvat on meiän särkänniemi-reissulta! se oli kyllä tosi hauska loman lopetus/koulun alotus reissu. oli aika lämmin ja juostii koko päivä noissa laitteissa ku pikkulapset :D tukkijoki tosin ei ollu enää yhtä hauska ku lapsena...



mä mietin hetken ettiessäni syyskuun kuvia et mitä hittoa miks me ei olla tehty syyskuussa muuta MITÄÄN muuta mainitsemisen arvosta ku juhlittu sarkun ja lauran täysikäsyyttä, sitte kaivauduin johki syvälle haudattuihin tuskallisiin muistoihin, niihin liitty jotenki koulun sali, 6 tuntia istumista, liian monta sataa tuntia lukemista ja kauhee jännitys: ainii oisko ollu ylioppilaskirjotukset!
toi oli oikeesti maailman hirveintä ku ei koko kuukautena voinu kuvitellakkaa suunnitelevansa mitää kivaa ku "eiku mun pitää lukee" sanoin varmaa tossa kuukaudessa sanat "pitäis" ja "lukee" useemmin ku oman nimeni?? ja myös lause "sitte kirjotusten jälkee.." tuli aika tutuks! no kylhä se si lähtiki niitten kirjotusten jälkeen ;)

mutta tosiaan sarkun ja lauran juhlat saatii kuitenki kunnialla juhlittua! varattiin niihin sarkun talo koska porukkaa oli jonkin verran, mun ei varmaa ees tarvis sanoo tätä seuraavaa lausetta eli että hauskaa oli!



hei kääk nyt huomaan että tähän aikaan kirjotusten jälkeen eli lokakuulle ois kuulunu myös meiän kuuluisat rapujuhlat :D joissa leikittiin sit kunnolla suomenruotsalaista (unelmani<3) ja juotii absolutia ja "syötiin rapuja" (lue katkarapusalaattia ja muita herkkuja!)

mutta tosiaan koko lokakuun keskipisteenä olin MINÄ nimittäi täytin 18 20.10.2010 (tsekkaa pvm ;)) ja sitä juhlittii ensin tyttöjen kanssa laivalla! toi reissu oli ihan mahtava ja tuli tanssittua paljon, juotua liikaa, syötyä järkyttävästi, valvottua koko ajan! mutta en todellakaan valita; the best birthday ever ;) noi vasemmanpuoleiset on siis laivakuvia!

oikeella on sitte muutama kuva mun sukulaissynttäreiltä jotka oli viikkoo oikeen päivän jälkeen! siellä si onniteltiin sekä vuosista että ajokortista ja muistuteltiin että täysikäsyyteen kuuluu myös vastuuta, joojoo.
toi musta mekko oli mun päivän asu joka esiteltiin siis suvulle ja illalla ku alko tulla enemmän kaveriperheitä ja ite liukenin jossai kohtaa poikaystävän kanssa passionii, vaihdoin päälle ton korallinvärisen rusettitopin! (tykkäättekö muuten tosta rajauksesta:D piti vähä improo et sain poikaystäväni pois kuvasta...)



marraskuussa juhlittiin sitte meiän juniorin<3 eli saaran täysikäsyyttä ravintolareissun ja Club deluxen merkeissä! New York oli civa ja ruoka oli hyvää ja Tivoli on kiva ja juoma on hyvää :D yhteenveto marraskuulta.
ps tää ei varmaa oo mikää uus juttu monelle mut me koettiin itsemme neroiks keksittyämme tälläne ratkasu joten jaanpa sen nyt teille, eli ku meillä oli kaikilla paitsi hellalla synttärit tossa parin kuukauden säteellä, ni tehtii nii ettei suinkaa ostettu jokainen jotain hikistä rannekorua toisillemme lahjaks, vaa yhdistettii rahat sillee et kaikki 4 laitto aina vähä rahaa ja si ostettii yhessä joku isompi juttu! ei oltu enne tajuttu tätä mut oli muuten tosi hyvä idea ja kaikki sai mieluisia lahjoja :) yllättikö et mun kaverit osas antaa mulle lahjakortin ginaan lahjaks.... :D taisin tykätä!




blääh en tajuaaaa miksi tää kääntää ton kuvan tollee en osaa laittaa sitä paremmin, mut anyway tässä viä lisänä meiän tän vuoden kaverikuva! sori toi laatu koska en jaksanu yöllä alkaa skannailee ni kuvasin sen vaa parhaani mukaan :) ps meillä oli teemana kaikilla valkosta!

laitan teille viä pari tästä vuodesta eniten muistuttavaa biisiä ja sit saa riittää!



nonni! siinä aikalailla paketissa mun vuosi 2010. ja toki noita hauskoja, mahtavia, ihania ja parhaita hetkiä on ollu muitakin ku vaan nää näissä kuvissa näkyvät (..hmm mm. 6.9 oli iha jepa päivä) mutta oon muutenki sitä mieltä että kaikkein parhaita hetkiä ei pysty ikuistaan mihinkää muualle ku omiin muistoihin.
mut tässä ny vähä yritystä kuvata mun vuotta, näitä oli muuten tosi kiva tehdä ja huomasin et miten aivan loistava vuosi mulla onkaan ollu, toivottavasti seuraavastaki tulee yhtä hyvä sillä sitä seuraavanaha tuleeki jo maailmanloppu! :Dd

toivottavasti teilläki on ollu kiva vuosi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...