perjantai 10. elokuuta 2012

women's crown?

moikka! mä oon tänään kuulkaas mulle ihan superaikasin liikkeellä, oon nimittäin tänään kerenny jo käymään töissä haastattelemassa parit ihmiset ja hoitamassa yhen tutkimuksen kunnialla loppuun, sen lisäks söin ihanan lounaan, eilen ite tekemääni nakkikeittoo ja nyt kattelen tässä Salkkareita ja kirjottelen teille. :-) aika kivasti alkanu perjantai siis, vaikka aamulla vähä ahdistiki ku herätyskello soi 8.30. mut nyt en tullu jaaritteleen teille mun päivästä, vaan esitteleen mun "uutta" tukkaa!

mä päätin että haluun viä hetken pysyä blondina, ennen ku varmaan syksyä kohden vedän taas tukkaan tummempaa väriä, joojoo sanokaa tuuliviiriks! :-D mulla oli viime raidotuskerrasta jääny yli yks väri, joten päätin että se lätkästään nyt ihan koko päähän ja etenki tohon juurikasvuun, joka oli aikamoisen harmaa. vähän aluks pelotti että mitähän sieltä tulee, etenki ku mun kampaajamestari oli tällä kertaa tummempi, pidempi, lyhythiuksisempi ja komeempi (sori Hella! :-D) ku yleensä, sain nimittäin suostuteltua Rampsan värjäileen mun tukkaa. tää oli Ramin eka kerta ku herra värjäili "pitkää" tukkaa, mutta voin vaan suositella tätä kampaajaa, sen verran hyvää jälkee mun parempi puoliskoni nimittäin teki! :-D värjäyksen jälkeen heitin päähän vielä Wellan sävytevaahdon, eli sellasen hopeiseen taittavan sävytteen ja tukasta tuli aika kiva. tässä vähän kuvia:

ha12

herra kampaajamestarini :-)

ha11


tätä väriä siis käytettiin ja tehos jopa mun keltasiin punapigmenttihiuksiin, ja aika vaaleet niistä tuli!

ha9


tässä tosiaan kuvia hiuksista ennen värjäystä, kuten huomaatte, toi juurikasvu oli aika harmaa ja varsinki ku hiuksia piti kiinni, ne näytti tosi tummilta. 

ha10

ja tässä kuvia värjäyksen jälkeen! kuten huomaatte, juurikasvu on tullu paljon vaaleemman ruskeeks ja väri on kokonaisuudessaan muutenki vaaleempii, muttei silti liian tasasen vaalee ja mun mielestä toi on tollanen aika luonnollisen värinen, supervaaleilla raidoilla. :-) tykkään paljon!

ite oon tosiaan tyytyväinen lopputulokseen, ja varmaan vielä yks värjäyskerta vedetään vaaleemmaks ennen ku alan harkitseen jota tummempaa, kenties liukuvärjättyä väriä, mitäs siitä sanoisitte? ;) mutta ennen kaikkee, mitäs sanotte tästä lopputuloksesta? mua muuten ärsyttää maailman eniten, että menin sillon keväällä leikkaan tollasen ahdistavan sivuotsatukan, mistä seki idea tuli ja miks se tuntu sillon niin hyvältä?! :-D mulla ois nyt niin täydellinen tukka jos tota tyhmää otsatukkaa ei olis. onks kellään vinkkejä miten saan osan tukasta kasvaan jotain supervauhtia?! 

kertokaas tosiaan mielipiteitä tukasta ja muitaki hiusvinkkejä! :-) nyt mä lopettelen ja jatkan päivääni kirjottelemalla teille vielä pari postausta tulevien päivien varalle. illalla suuntaan Ramin luokse viettään perjantaita ja huomenna tiedossa bailausta, mutta palaillaan taas pian, maaaaaailman loistavinta viikonloppua teille kaikille ihanille lukijoille! ♥

2 kommenttia:

  1. on kyllä huikeen hyvä väri nyt ja sopii sulle tosi hyvin:) kyllä rami osas asiansa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiiitos! :-) mäki kyllä tykkään tästä tosi paljon nytte. haha, joo Rampsa oli ihan loistokampaaja! ;)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...