torstai 9. elokuuta 2012

dagens outfits

moikka! mä puhuinki eilen että tuun tänään laittaan teille pari julkasematonta asua, nohh mä jotenki muistin että näitä asuja oli ainaki kolme, mut näitä oliki vaan kaks. :-D mutta julkastaan nyt sitte ku kerran on luvattu ja ite ainaki tykkään aina kattella asupostauksia, oli niitä asuja sitte paljon tai ei. nää ei ehkä oo mitään mun maailman parhaita asuja, niin ku eilisessä postauksessa mainitsinki, mulla ei jotenki oo toi asusuoni sykkiny tässä viime aikoina niin hyvin ku yleensä, mutta oikeestaan sen takia haluunki nää julkasta, niin saatte teki nähä että vaikka usein saan kommenttia siitä kuinka oon aina niin nättinä ja aina kivoissa vaatteissa, niin kyllä mullaki on niitä huonoja asupäiviä. ette varmaan ois arvannu eh? :-D mutta tässä nyt siis pari asua, kertokaa mitä tykkäätte:


asua3


tää asu on mun mielestä itseasiassa tosi kiva, eli ehkä siten ei sovi tohon alun esittelyyn, mutta menköön! keksin tosiaan tän farkkushortsien olemassaolon tossa vähä liian myöhään ja nyt oon sitte kuluttanukki niitä aika ahkeraan. päätin vähä muunnella sitä perus farkkushortsit ja joku löysä toppi yhdistelmää ja tehä farkkushortseista tollasen "klassisemman" asun yhdistämällä ne pitsipaitaan. :-) mun mielestä toi itseasiassa toimi tosi kivasti, vaikkei ehkä heti uskois, mutta mitäs mieltä ootte te? hot vai not? :-D

  • shortsit H&M
  • vyö H&M
  • pitsipaita Vero Moda 


asua

tääki asu on mun mielestä idean tasolla tosi kiva, seilorihenkinen ja kunnolla sinistä, johon oon edelleen ihastunu ihan liikaa! mut joku tässä ei vaan toimi niin hyvin ku vois toimia. :-D ehkä se on toi ku noi siniset ei ihan mätsää (tai toi ku noi shortsit on näköjään ihan rypyssä :-D) tai jotenki joku ei vaan istu mun päälle tai jotain! vois toimia jonku muun päällä mut jotenki tää ei ollu ihan mun juttu, vai mitä mieltä te ootte? mikä tässä mättää vai mättääkö mikään? 
  • shortsit H&M
  • t-paita/tunika H&M
  • vyö H&M

sellaset pari asua siis tällä kertaa. mä en oikein tiedä oliks tässä postauksessa nyt päätä eikä häntää, mutta mulle vaan tuli jostain syystä kauhee himo laittaa nää asut esille joten pakkohan se oli sitte toteuttaa, toivottavasti edes joku tykkäs. :-)  ei mulla kai tällä kertaa muuta, palataan taas kunhan ehditään, heippa! ♥ 


2 kommenttia:

  1. oi, toi eka asu on aivan ihana ! <3 :) sun blogista saa kyllä kivasti inspistä omaan pukeutumiseen ku osaat kuitenkin niin hyvin pukeutua :) muutenki blogis on positiivinen ja tätä on aina kiva lukea! muutenkin oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  2. voi kiitos! :-) mäki tykkäsin tosta ekasta asusta tosi paljon. ihana kuulla et mun pukeutumisesta joku saa inspistä omaansa, jee! ja muutenki, ihana kommentti, mitä muuta tässä voi ku kiittellä! :-) ♥

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...