perjantai 24. elokuuta 2012

i wanna keep this going

moikka taas ja ihanaa perjantaita jokaiselle siellä ruudun takana! :-) mites teiän perjantai on menny tähän saakka? mun perjantaista lisää tuolla alempana, alotan nimittäin tiistailla, asu jossa hengailin, käytiin mm. Ramin kanssa kahvittelemassa Siperian (ex) Waynesissa pitkästä aikaa, noin niinku vanhojen aikojen kunnikas :-D ollaan käyty meiän toisilla treffeillä sillon vuonna 2009 siellä, sillon hengattiin siellä muutenki paljon ja oli ehkä vähän nostalgista kahvitella siellä yhessä nyt pitkästä aikaa!


t4


t3



liikkeellä olin tollasessa rennohkossa ja mun mielestä aivan ihanassa asussa:

asu t3


päivä kulu tosiaan kahvitellen, sitte Ramin luona herkkuruokaa laittaen, kanaa ja valkosipuliperunoita nami :-) ja telkkaria kattellen! mun piti tulla päivitteleen teille jo keskiviikkona näitä kuulumisia, mutta ensimmäisen kaheksantuntisen koulupäivän (oli muuten rankkaa, koska neljä tuntia tosta kulu tietokoneella istuen ja yrittäen tajuta jotain tiedonhausta ja kirjallisten töiden tekemisestä... koulupäivän viimeset 45 minuuttia kulu onneks aivan ihanasti ku vaa istuskeltiin luokan ja meiän vastuuopettajan kanssa ja saatiin kysellä siltä kaikkee kätilöjuttuja, käytiin sellanen pikanen oppimäärä tästä 4,5 vuodesta :-) ) jatkoks aloin vielä tappeleen ensimmäisen esseen kanssa.. kesti kaks tuntia että pystyin edes alottaan koko juttua ku piti sieltä hemmetin netistä metsästää jotain esseepohjaa ja muuta mukavaa, sitte kaks tuntia aiheeseen kulutettuani huomaan että jahas, enhän mä voikkaan tätä vielä kirjottaa ku a) kello on 10 illalla ja b) tän tekemiseen tarvii olla käyny muutama tunti kasvatustiedettä ja pbl (älkää kysykö..) :-D siinä sitte muutaman kirosanan siivittämänä päätin jättää postaukset paremmalle päivälle ja lähin Vilman kanssa kävelylenkille vielä ku se on mahollista, neiti nimittäin suuntaa Englantiin seuraavaks vuodeks tossa keskiviikkona, kertokaa mulle miten selviän ku mun pikkunen lähtee maailmalle?! en tiedä haluunko sittenkää koskaan äidiks ku pikkusiskonki pesästä lentäminen tuntuu näin kauheelta. :-D

t1


mun seuraavat aikeet postailulle oli eilen ku mun piti koulusta päästyäni tulla kotiin ja sit illalla suunnata Rambolle viettään rauhaisaa koti-iltaa.... vaan kuinkas kävikääääään! kuuden tunnin koulupäivän päätteeks vietettiin kaks tuntia Saviriehaa (tuutoreiden järjestämä helvetin härski rastirata meille alottaville terveysopiskelijoilla :-D) meiän nelihenkinen kätilöjoukkue "helpot ja mielikuvituksettomat" kiilas tottakai heti mitaleille ja saatiin pronssia, eli huiput haalarimerkit, jei mulla on jo kolme! (muistuttakaa mua tästä sitte ku muutaman viikon päästä ne ihanat pinkit haalarit saatuani kiroon kuinka noi pitää ommella :-D) kello

 16.30 suoraan Saviriehan jälkeen alotettiin sitte Bubirundi... kenenkää ei varmaan oo kauheen vaikee arvata mitä siellä tapahtu? kierrettiin Tampereen pubeja meiän koululta keskustaan saakka, juotiin joka paikassa shotteja ja käytiin Hesessä syömässä ja Passionissa kuuntelemassa meiän ihan parhaan epävirallisen kätilötuutorin neuvoja seuraaville vuosille ja itkeskelemässä luokan ensimmäiset yhteiset (humala)itkut :-D tän jälkeen suunnattiin Puumaan vallottaan kätilöringillä tanssilattia ja bailattiin ku viimestä päivää I'm sexy and I know ittia ja Puumaa mä metsästän... :-D ilta huipentu Fättäriin jossa sama linja jatku puoleen yöhön saakka! mä en voi ees sanoin kuvailla kuinka huikee ilta meillä oli! oli niin älyttömän hauskaa ja ihanaa ja meiän luokka on varmasti paras ikinä :-) jokaikinen tyttö on aivan ihana tyyppi ja haluis vaan koko ajan olla kaikkien kanssa, ootan jo ens viikon torstaita ku päästään taas viettään aikaa yhessä ihan niinku koulun ulkopuolellaki. niin ja jopa mä tanssin !! on se kumma miten seura tekee kaltaisekseen haha. oli huippua oikeesti, terkut ja isot kiitokset kaikille meiän tytöille, ootte parhaita (myös te jotka ette päässy mukaan :-D) ♥ harmi kun ei tullu otettua mitään kuvia ku koko ajan oli kauhee meininki päällä nii ei oikei ehtiny! niin ja isot terkut myös sulle kauniille ja ihana tukkaselle pinkkihaalariselle typylle joka tulit ilmottaan mulle lukevas mun blogia, oli kivaa, vaikken puhelimen takia ehtinykkää kunnolla kiitellä tai jutella! :-(


t5

huhhuh mitä tekstiä ja miten paljon tekstiä, tänään sitte kävästii yhellä tunnilla koulussa ja siitä suoraan töihin.. vähän oli väsynyhköä meininkiä mutta siitäki selvittiin ja heti tän tekstin kirjottamisen jälkeen ajan Rambon luokse viettään nyt vihdoin sitä rauhaisaa koti-iltaa herkkujen ja jonku hyvän leffan parissa! ♥ pitäkää teki vähintää yhtä ihana perjantai-ilta, jos huomenna koulujuttujen tekemiseltä kerkiän (juu kyllä, mulla ei oo muuta vaihtoehtoo ku vääntää lauantaina jotai helvetin mindmappia.....) laittelen teille vähä asuja esille. :-) tästä tuli nyt hehtaaripostaus mutta toivottavasti jaksoitte lukee ja lopeta nyt tähän, moi!

4 kommenttia:

  1. Voi Veera, nuo sun hiukset on aivan ihanasti!!<3 Miten saat niistä noin kuohkean nököiset? Omat hiukset kun menee aina ihan littanaan, yritti niitä sitten mitenpäin tahansa laittaa :-D

    <3: Anniina

    VastaaPoista
  2. Hahha, ihana! Mä tykkään siitä uudesta kahvilasta enemmän, varsinkin siitä mikä on siinä Koskikadulla samalla ketjulla :) Ja MITEN SAAT hiukset aina noin hyvin?! Mä en vaan ikinä onnistu:D

    VastaaPoista
  3. Mitä ihmettä, mietin ku et oo postannu ollenkaa, mut eihän mulle oo tullu näistä ilmotuksia ollenkaan! :oo

    VastaaPoista
  4. Eikun hups, en vissiin ollutkaan liittynyt lukijaks vaik luulin liittyneeni, haha! :---D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...