sunnuntai 26. elokuuta 2012

some outfits

asupp1

moi kaikki ja kivaa sunnuntai-iltaa! ketä masentaa uuden viikon alku? mua ei ihme kyllä. :-) okei vähän ahdistaa koulutehtävien paljous ja kaks koulu + työpäivää, mutta muuten tulossa kiva viikko biltsuineen päivineen joten ei haittaa yhtään! eilen en ehtinykkään tulla jakaan teille asuja vaikka kovasti tarkotus oli, meillä oli mun ihanat kummit kylässä ja sen sijaan että oisin tehny kouluhommia, juorusin niiden ja äitin ja isin kanssa koko päivän. :-) oli niin ihana vaihtaa kuulumisia oikein kunnolla pitkästä aikaa, että en sitte malttanu ennen ku ihan myöhää illalla lähtee selvittään salassapitovelvollisuuden lainsäädäntöö.. noh, minkä taakseen jättää sen edestään löytää, tänään mulla meni sitte semmoset neljä tuntia tohon selvittelyyn ja siitä mind mapin vääntämiseen. samalla sekunnilla ku pääsin Ramille mun pitiki jo suunnata meiän ryhmän opintopiiritapaamiseen Facebookkiin, sieltä vapauduin just ja tulin nyt sitte esitteleen teille näitä viime viikon kivoimpia asuja!


asup2

mitään muistikuvaa ei oo miltä päivältä tää asu saattais olla, mut musta tää oli jotenki ihanan raikas ja rento, mut silti tollanen klassisen tyylikäs haha. tossa oli tosi mukava olla ja ainaki mun silmään se näyttääki aika kivalta! :-) toi Stradivariuksen raitapaita on ihan yks lempparikauluspaidoista, se on jotenki just niin rento mut silti asiallinen ja se sopii yhteen vähä kaiken kanssa. mulla vallitsee edelleen seilorivillitys, joten koska en saanu tohon mitään punasta, oli mun pakko saada vähintäänki kultaset korut ja musta ne sopi kivasti. :-) ps älkää välittäkö tosta että toi hemmetin kaukolaukasin näkyy tyyliin joka kuvassa, se on rikki jotenki ääliömäisesti ja se ottaa kuvan ihan heti ku sitä painaa, eli on vähä haastavaa saada kuvia joissa se ei näkyis. :-(
  • kauluspaita Stradivarius
  • vyö H&M
  • farkut Gina Tricot

 
asup8

tää asu oli perjantain maailman pahimman asukriisin lopputulos, aluks en meinannu ees kuvauttaa sitä, koska meinasin et se on ihan liian tylsä, mut päivän mittaa mulle tuli sellanen fiilis että hei ehkä tää onki ihan kiva asu! mä olin tosiaa torstaina siellä biltsuttelemassa ja tulin kotiin vasta yöllä ja kaaduin samantien sänkyyn miettimättä mitään asuja seuraavalla päivälle, sit aamulla ku heräsin mulla oli mielessä yks kiva asu, mutta en löytäny mistään siihen kuuluvaa paitaa ja tajusin että mulla on minuutti aikaa pukee edes jotain päälleni jos aion ehtiä kouluun, joten heitin sit oikeesti vaan jotain, mut sattumalta ne mätsäski ainaki musta ihan kivasti. :-) toi korallinvärinen kauluspaita nyt sopii ihan kaiken kanssa ja toi beige huivi toi asuun tollasta kivaa lämpöö ja syksyfiilistä! tosi yksinkertanen mutta mun mielestä silti nätti asu. :-)
  • kauluspaita Cubus
  • housut H&M
  • huivi H&M
 
 
asup6

asup3

tää asu oli musta kans tosi kiva, mulla oli toi ekaa kertaa päällä joskus keväällä ja sillon jotenki ihastuin siihen kuinka noinki yksinkertanen asu ku valkonen t-paita ja maailman tavallisimmat farkut voi näyttää noin kivalta ku niihin yhdistää noin ihanan muhkeen ja lämpösen huivin. :-) nyt ku syksy alko pahasti näyttää merkkejä itestään tällä viikolla, päätin että laitan saman asun taas päälle, eikä se kyllä pettäny mua vieläkää. toi on jotenki ihanan rento asu, mut silti siinä on sitä jotain. meitsi tykkäs! niin ja kerranki kuvautin myös ulkoasun, rakastan tota Hennesin takkia ja se onki ainaki tässä alkusyksystä syrjäyttäny nahkatakit. ton huivin kanssa se sopii mun mielestä ku nenä päähän!
  • takki H&M
  • huivi Vilman tekemä
  • farkut Gina Tricot
  • t-paita Gina Tricot
 
sellasia asuja siis ollu päällä tällä viikolla, ens viikolla aion panostaa vähä enemmän ja keksiä paljon kaikkia kivoja asuja ja tietysti kuvailla niitä teillekki. :-) mutta mitäs te näistä tykkäsitte? oliko hittejä vai huteja haha? :-D nyt me lähetää Rambon ja sen kamujen kanssa pelaileen bilistä! huomenna mulla on koulun lisäks vielä töitä joten musta tuskin kuuluu, tiistaina pitäs viettää Vilman läksiäisillallista perheen kanssa (neito suuntaa keskiviikkona sinne Britteihin byää!) keskiviikkona on taas koulu + työt ja torstaina ois sitte ekat oikein hc-opiskelija biltsut! viikonloppu kuluu Espoossa ja jossai välissä pitäs ehtiä Ramiaki moikkaileen ja noita tyttöjäki ois kiva nähä pitkästä aikaa. :-D kauheeta ku loppuu aika kesken ja on liikaa tekemistä! mutta koitan silti nipistää jostain aikaa bloggailullekki, koska kuten kaikki opettajat koulussa toitottaa, pitää muistaa tehä niitä kivoja juttuja ;) nyt kuitenki esitteleen niitä mun loistavia biljarditaitoja.... :-D heippa ihanat ja ihan parasta viikkoo kaikille! :-) ♥ ps vastailen myös teiän kommentteihin ihan heti ku löydän jostain aikaa, ootte ollu maailman ihanimpia ja kommentoinu paljon ja piristäny mua joka päivä hirmusesti, ihanaa :-) 


asupp


9 kommenttia:

  1. mitäs espooseen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meillä on yhen kompalaisen eli perhetutun tuparit siellä :-)

      Poista
  2. Vähän kellertävät hampaat on noissa kuvissa, opettelisit pesemään hampaasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos vaan huolenpidosta, osaan kyllä erittäin hyvin pestä hampaani ja teenki sen joka päivä x 2, että ei huolta :-) mulla on aika keltanen hammasluu ollu aina eikä varmaan toi kahvin ja cociksen juonti siihen päälle tee kauheen hyvää, mutta sen verran voin sanoo että noihin kuviin on lisätty aika reippaasti lämpöö/keltasuutta, että ei mun hampaat ihan NOIN keltaset oikeesti oo :-D

      kaiken kaikkiaan voisin sekä tän että ton sun aiemman kommentin perusteella kehottaa sua opetteleen käytöstapoja ja siirtyyn johonki toiseen blogiin jos kerran oon noin ruma keltahammas :-) vähintäänki tälläset kommentit voisit jättää pois, kiitos!

      Poista
  3. VEERA!!! haluutko olla avulias ja kertoo tälle jonna-tyttöselle näistä sun opinnoista? jos vaan viitsit! mä kun en hirveesti osaa auttaa :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hetken piti miettiä että kelle jonnalle ja häh mitä :-D mutta siis joo, tottakai! en ollu huomannu käydä lueskelemassa noita kommentteja nyt hetkeen nii en ollu nähny tota, mutta lupaan tulla vuodattaan sun kommenttiboksiin lähipäivinä! :-D

      Poista
  4. ahh ihanat noi sun hiukset! <3 en ymmärrä miten saat noin nätisti hiukset... mulla alkaa aina kaikkia hapsuja lentelee jos laitan kiinni :D Mitä hiusten hoito tuotteita käytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi voi kiitos! :-) unohdin mainita ettei mulla sentään iha joka päivä viime viikolla ollu nuttura päässä vaikka noista kuvista nii voiski luulla, mutta innostuin kyllä toden teolla ku yks päivä huomasin että mun tukka on jo nii pitkä et pystyn taas tekeen nutturan sillä valkilla, jee! :-)

      mutta siis joo multa kysytään aina et miten saan hiukset noin kuohkeiks yms, mulla on tosi paksu tukka joten en oo koskaan tajunnu et se vois olla jotenki vaikeeta ku itellä ne menee aika helposti tollain ku vähän tupeeraan sillai et nostan edestä hiuksia ja tupeeraan sieltä hiusten "takaa" :-) kyllä mullaki lähtis tukka hapsottaan tosta jos en kiinnittäis noita lakalla! ja öö nii, meinaanni tehä postauksen pian mun uudesta kaverista hiuspuuterista :-D suosittelen ehottomasti! mä oon itseasiassa tehny pariki postausta mun käyttämistä hiustenhoito tuotteista, ne pitäs löytyä "hiukset" tagin alta, mut ekana pitäs varmaa löytää joku postaus missä sellane tagi on ku mulla ei näy ne tuolla sivussa.. mutta jos kiinnostaa lueskella enemmän niin kokeileppas kirjottaa toho hakuun "hiukset" :-) mutta siis tosiaa, en käytä mitää kummallisia hiustuotteita, tällä hetkellä mun shampoo ja hoitiski on tre semmee, jätettävät hoitoaineet on sit ihan kampaamotavaraa, yleensä levitän latvoihin sellasta voidemaista ja sit koko päähän suihkutettavaa. hiusten laittamiseen käytän vaan lakkaa ja nykyään tosiaa tota hiuspuuteria sillon ku jaksan! toivottavasti tästä kilometrikommentista oli jotain apua hehee :-D

      Poista
    2. Ihanaa, kitoos kun jaksoit tarkemmin kertoa sun hiustuotteista.KIITOS :Dja jakosin lukea koko kilometrikommentin :D

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...