keskiviikko 8. elokuuta 2012

girls, red lips, fingertips!

moikka ihanat! :-) eilinen vierähti taas postaamatta syystä että samantien Ramilta kotiin päästyäni väänsin itteni jotenki ihmisen näköseks ja lähin treffaileen kaikkia mun parhaita tyttöjä. :-) liikkeelle lähin ihan rennolla asulla sitä sen kummemmin pohtimatta, tuloksena taas yks tollanen "ihan kiva" asu! musta tuntuu että mun on nykyään kauheen vaikee keksiä mitään maailmaa mullistavia asukokonaisuuksia, joten viime aikoina ootte teki saanu tyytyä asukuvissa tälläseen peruskauraan, mutta ehkä se tästä taas syksyä (byäää)eli uusia pukeutumistuulia kohden lähtee kehittyyn!

asus


itseasiassa näissä kuvissa tää asu näyttää tosi kivalta! :-) lainasin Vilmalta farkkushortseja ja yhdistin niihin tollasen läpikuultavan kauluspaidan mutta tollai rennosti solmittuna, mun mielestä tossa asussa oli sellasta kivaa kontrastia etten sanois! mutta mitäs mieltä ootte te? :-)
  • kauluspaita H&M
  • farkkushortsit Monki
illanvietosta mulla on ihan hävettävän vähän kuvia, oikeestaan kuvasin vaan ihanat pöperöt joita Sarkku oli ahkerana emäntänä meille vääntäny. mutta ku oli taas kerran niin hauskaa että kameran olemassa olo unohtu ihan liiaks! oltiin oikeen päätetty että alotetaan kerranki ilta kunnolla ajoissa ettei venähdä ihan yöhön asti, mentiin siis Sarkun luo jo kuuden maissa, mutta eihän me siltikää päästy lähtee ennen ku yhentoista aikoihin! mutta minkäs sille mahtaa ku piiiiitkästä aikaa oli koko porukka koolla, nii ei sitä ihan samantien malttanu ihanaa iltaa lopettaa. :-)

meillä oli tosi hauskaa! popsittiin Sarkun väsäämiä herkullisia ruokia, lakkailtiin kynsiämme, vaihdeltiin kaikkien omat sekä poikaystävien kuulumiset ja jutskailtiin tulevaisuuden suunnitelmista! lisäks meiän keskustelut pyöri tietysti taas kaikessa maan ja taivaan välillä, esimerkkinä voisin sanoo että mietittiin meiän tulevien lasten nimiä ja pohdittiin millaset häät kukaki haluaa... :-D kauheen ajankohtasta mutta ah niin hauskaa!

äs


äs1


noita tyttöjä on aina maailman parasta nähdä ja nytki vaikka oli vierähtäny aikaa siitä kun nähtiin koko porukan kera ihan kunnolla, silti kaikki oli ihan niinku ennenki ja juttua virtas eikä naurua puuttunu, mä oon niin onnekas ku mulla on maailman parhaita ystäviä joiden ystävyyden tiedän säilyvän vaikka kesän loputtua jakaannutaan yhä enemmän eri paikkakunnille! typyt ootte parhaita ;) ♥

eipä mulla kai sen kummempiä löpinöitä ollu, lähen tästä vietteleen iltaa Ramille, mutta huomenna voisin heittää teille muutaman aika kivan asun tänne näytille ku mun ja Ramin parisuhdeillasta tuskin mitään matskua heruu. :-D aiotaan nimittäin käydä vähän heittelemässä korista ja sitte ihan vaan ottaa rennosti! mutta palaan huomenna ja heti ku mulla on paremmin aikaa niin pidän jonku hc blogipäivän ja väsään teille valmiiks kaikki luonnoksissa roikkuvat keskeneräset postaukset, niistä Turkkijutuista haasteisiin asti! :-) palataan pian ihanat ja hauskaa päivää! :-) ♥

4 kommenttia:

  1. Mäkin haluun heittelee korista, hahha! Ja ihana asu taas:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä iha sika helmee :-D ollaa pari kertaa käyty täl viikol Rambon kanssa, se on nii ihana ku se jaksaa heitellä mun kanssa vaikka oon maailman surkein! mulle sai opettaa niinku iha kädestä pitäen miten sitä palloo edes heitetää :-D ja kiiitos! :-) mäki tykkäsin kyllä!

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...